Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 22:43

Respect is belangrijker in alle omstandigheden en ook voor iedereen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 20:38

Ik had vandaag een date, begon met een koffie (in eetcafe) en daarna een flink stuk gewandeld. Was erg gezellig maar... Hij stinkt. :\

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 20:43

Kun je dat niet bespreekbaar maken? Het is wel een lastig onderwerp om aan te snijden, maar wellicht kan hij er wat aan doen. Zonde als dat het enige minpunt tot dusver is.

Stonk hij bij het begin al of na het wandelen pas?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 20:49

Oh... wat jammer! Dat zou ik echt een afknapper vinden := . Maar als iemand verder echt leuk is, zou ik het nog wel een kans geven, of ie de volgende keer wel fris ruikt. Of idd bespreekbaar maken, al weet ik niet of ik dat zou durven.

Nouja, ik mag niks zeggen eigenlijk. Ik had gisteren date 4, maar moest voor die tijd nog even langs een oppasklus. Ben ik daar toch in de (stink)sloot gedonderd :oo . Ik had gelukkig schone kleren en een handdoek in de auto en ik heb mijn kop nog even onder de kraan gehouden, maar ik had wel zo'n stinksloot luchtje om me heen hangen toen ik bij date thuis aankwam. := := .

Ook een leuke begroeting voor een date :+ . "Hoi, mag ik eerst even douchen? Ik ben in de sloot gevallen?" :))

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 21:02

Hij stonk al bij aanvang en ik rook het al aan de koffie (hij zat aan de wind). Aankaarten is best wel lastig. Een tweede date valt te proberen inderdaad.

Assie, haha. Nuja met het verhaal erbij moet een douche best kunnen toch?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 21:06

Oej dat zou ik ook lastig vinden. Als je voor de 1e date al niet fris ruikt wil ik niet weten hoe het verder in het daten zou zijn.

En zeker vers zweet, van bijv spanning stinkt niet al bij aanvang

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 21:19

Dat zou voor mij echt een no go zijn. Of was hij super zenuwachtig?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 21:20

Ik denk dat het zijn (lange) haar is, dat hij dat te weinig wast. Al was het niet de natte-honden geur, meer een zure geur.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 21:24

:r

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 21:24

Dat bespreekbaar maken is super lastig idd. Maar ik zou het denk ik toch wel doen (eventueel via WhatsApp). Als niemand in z'n omgeving het zegt dan praat iedereen er waarschijnlijk achter z'n rug om en dat zou ik zielig vinden.

@assie: heerlijke binnenkomer, ik zie het helemaal voor me :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 21:43

Iehk daar kan ik ook niet tegen hoor, maar niemand denk ik. Zweetlucht vind ik ook naar maar daar kan je niet altijd iets aan doen. Haar wat stinkt is wel vies inderdaad. Het was niet de kleding? Als die te lang nat is gebleven dan kan dat ook zo zurig ruiken.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 22:21

Ik ben echt van het mega schoon. Ik douche (spoelen inzepen en spoelen noem ik ook douchen) echt wel 1x per dag en soms wel 3x per dag. En trek dan ook altijd weer schoon spul aan sokken en ondergoed. Ben misschien extreem maar dat hoort er toch bij? Ik werk wel met de dieren dus naar de katten stinken is een no go. En voorheen de paarden en sportschool. En na een dag voor de klas staan in de zomer spoel ik mezelf eerst thuis af en schone kleren aan. Dus kan daar helemaaaal niks mee. Inderdaad als het nu al zo is…..mijn ex wassss van het schoon maar later in de relatie verslofte dat, alsof de buit al binnen was, dan komt de ware aard boven. Bah.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 09:39

Ja, wat Suzanne zegt, zou het kleding kunnen zijn geweest? Misschien had hij kleding aan die hij bijvoorbeeld speciaal voor de date had aangetrokken, maar die hij normaal niet zo vaak draagt? Als het verder wel gezellig was kun je het misschien een tweede kans geven en het anders op een nette manier aangeven dat hij niet fris rook. Het is supervervelend, maar ik zou het liever horen en me even rot voelen daardoor, dan het nooit horen en moeten raden waarom ik afgewezen ben/stinkend door het leven gaan :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 12:20

Hhilde schreef:
Ja, wat Suzanne zegt, zou het kleding kunnen zijn geweest? Misschien had hij kleding aan die hij bijvoorbeeld speciaal voor de date had aangetrokken, maar die hij normaal niet zo vaak draagt? Als het verder wel gezellig was kun je het misschien een tweede kans geven en het anders op een nette manier aangeven dat hij niet fris rook. Het is supervervelend, maar ik zou het liever horen en me even rot voelen daardoor, dan het nooit horen en moeten raden waarom ik afgewezen ben/stinkend door het leven gaan :=

Ja oke, maar dan zou ik hem echt wel heeeeeeel erg leuk moeten vinden om dit te zeggen en nog een keer af te spreken hoor.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 12:29

Hhilde schreef:

Eens, hoe pijnlijk ik het ook zou vinden.

Mijn man kan er ook wat van en ik heb er wat van gezegd gelijk en doe het nog maar is echt zelden, want hij ruikt gewoon lekker fris. Ik verdraag het namelijk echt niet. Het kan zijn van opgeslagen winterkleding die muf ruikt (gelijk uit doen), soms iets net te lang dragen (t shirt bv) maar ook hitte en dan gewoon 2x per dag verschonen en beddegoed doe ik dan 2x per week.
Sommige mensen zweten wat gemakkelijker en ruiken hetzelf niet.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 12:31

Voor een date doe je meestal je best. Ik zorg dat ik van top tot teen verzorgd ben, alles gelakt, geexfolieert, ingeolied, etc. Gaat de kleding uit dan? Nee, maar werkt wel goed voor m'n zelvertrouwen. Ams je bij een eerste date zo voor de dag komt dan zou ik vrezen hoe die persoon voor de dag komt als je diegene al een tijdje kent. Als hygiëne belangrijk voor je is, denk ik dat het geen match is. Al zou je het zeggen, dan denk ik dat er nog zoveel andere punten zijn waarop je op de algemene hygiëne van die persoon kunt afknappen. En je kent hem net, het is niet jouw verantwoordelijkheid. Wel jammer!

Wat dit top knot man 2.0? Misschien toch maar een man met een ander kapsel uitkiezen :P

Ik vind het knap dat je een hele date met iemand volhoudt die stinkt. Eerlijk gezegd zou ik eerder weggaan. Ik trek sterke geuren echt niet. Ik heb ook het eens verbroken met iemand die ik 4 of 5 maanden heb gedate oa omdat ik z'n hygiëne ondermaats vond. Als ik terugdenk gruwel ik er nog van.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 12:59

Brr, slechte hygiëne kan ik ook niks mee. Heb het wel vaker gezegd tegen iemand trouwens. Maar ook weleens niet omdat ik er toch niet meer in zag.

Maar vanuit werk komen en dan niet eerst ff douchen voor een seksdate snap ik gewoon niet, en die stuurde ik onder de douche.

Laatst ook in de club: iemand stonk zo dat ik het er gewoon onpasselijk van werd. Toen heb ik trouwens niks gezegd, maar was ws wel de laatste keer in die club.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 13:06

Ik had een date die ik in de gaten begon te houden of hij de zeep die ik had staan voor hem wel gebruikte. :+

En mn ex kon zich afdrogen en dan was de handdoek zwart… dan heb je niet goed gewassen.

Ik wil niet belerend zijn of bemoederen in een relatie. Een man kan net zo goed nadenken en ruiken en zien wat schoon is.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 13:06

Ik heb ook een collega die zo stinken (dit vinden al mijn collega’s). Er is al heel vaak iets van gezegd en dan gaat het vaak 1 dag goed, daarna is het al weer raak :r . Snap echt niet dat zijn vrouw het niet ruikt!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 13:15

Marocje schreef:
Brr, slechte hygiëne kan ik ook niks mee. Heb het wel vaker gezegd tegen iemand trouwens. Maar ook weleens niet omdat ik er toch niet meer in zag.

Maar vanuit werk komen en dan niet eerst ff douchen voor een seksdate snap ik gewoon niet, en die stuurde ik onder de douche.

Laatst ook in de club: iemand stonk zo dat ik het er gewoon onpasselijk van werd. Toen heb ik trouwens niks gezegd, maar was ws wel de laatste keer in die club.

Dat is smerig. Sexen en goede hygiëne hoort bij elkaar, altijd. Brrrrrr

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 14:29

Stinken is voor mij echt een no go. Maar ik gebruik nooit zeep voor mijn lijf. Ben daar allergisch voor, de rode vlekken staan op mijn huid als ik dat gebruik. Als ik hier zo meelees lijk ik wel een viezerik te zijn omdat ik het niet gebruik. Je wordt ook schoon van gewoon douchen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 14:50

Zeep is niet nodig. Ik gebruik natuurlijke zeep en sindsdien ruik ik ook niet meer naar transpiratie. Zonder zeep kan ook, is ook natuurlijk.
Ik ga stinken van mijn oksels wassen met gewone douche middel. Sinds ik de natuurlijke heb is het helemaal klaar. Ik gebruik dus ook al jaren geen deodorant meer.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 15:24

Neehoor. Je hebt helemaal geen zeep nodig, das meer voor het schone gevoel. Ik gebruik het wel en ook deo, maar het is niet nodig nee.

Maar er zit echt wel een verschil tussen hele dag werken en vervolgens niet douchen (of alleen ff opnieuw Deo opspuiten, heerlijk over het oude zweet :r ) of gewoon lekker fris douchen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 16:44

Kunt u ook zwijgen mevrouw Marocje. Ik krijg er gewoon de rillingen van. _O- _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 16:56

Ik vind het knap dat mensen oa zweet dampen en laat staan andere zaken weg kunnen spoelen met alleen water. Of ik heb een afwijkende neus, maar alleen een washandje met water onder mijn oksels door is in mijn ogen onvoldoende. En mannen met fysiek werk kunnen echt stinken en ook nazweten. Maar dat is een andere onderwerp. En als je allergisch bent heb je weinig keuze maar daar vinden ze ook vaak weer iets voor uit dan de fabrieks varianten.