Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hhilde schreef:Ja, wat Suzanne zegt, zou het kleding kunnen zijn geweest? Misschien had hij kleding aan die hij bijvoorbeeld speciaal voor de date had aangetrokken, maar die hij normaal niet zo vaak draagt? Als het verder wel gezellig was kun je het misschien een tweede kans geven en het anders op een nette manier aangeven dat hij niet fris rook. Het is supervervelend, maar ik zou het liever horen en me even rot voelen daardoor, dan het nooit horen en moeten raden waarom ik afgewezen ben/stinkend door het leven gaan
Hhilde schreef:Ja, wat Suzanne zegt, zou het kleding kunnen zijn geweest? Misschien had hij kleding aan die hij bijvoorbeeld speciaal voor de date had aangetrokken, maar die hij normaal niet zo vaak draagt? Als het verder wel gezellig was kun je het misschien een tweede kans geven en het anders op een nette manier aangeven dat hij niet fris rook. Het is supervervelend, maar ik zou het liever horen en me even rot voelen daardoor, dan het nooit horen en moeten raden waarom ik afgewezen ben/stinkend door het leven gaan
Marocje schreef:Brr, slechte hygiëne kan ik ook niks mee. Heb het wel vaker gezegd tegen iemand trouwens. Maar ook weleens niet omdat ik er toch niet meer in zag.
Maar vanuit werk komen en dan niet eerst ff douchen voor een seksdate snap ik gewoon niet, en die stuurde ik onder de douche.
Laatst ook in de club: iemand stonk zo dat ik het er gewoon onpasselijk van werd. Toen heb ik trouwens niks gezegd, maar was ws wel de laatste keer in die club.