Wauw die photo wall is echt prachtig! Is dit een eigen foto?
Amado7
Geplaatst: 31-07-25 19:22
Dankjulliewel! Het is een fotobehang uit 1 stuk, op een rol! Mijn vriend werkt op de plakafdeling voor reclames en die doen dit ook Het is een foto gekozen van Google
Wat tof die slaapkamer! Prachtig behang zeg. Jammer dat je het niet ziet als je slaap.
Leuk die nieuwe bank, heel gezellig hoekje. Ik denk dat als je het kleed meer naar voren trekt (gelijk met de zijkant van de bank) dat het misschien nog mooier staat.
Ik zag ook eerst alleen het karton en dacht eh...
Nyaleti
Geplaatst: 02-08-25 19:02
Wauw echt heel tof die slaapkamer! Super mooie muur. Dat wil ik ook
Hier een kleiner project maar verbaasd dat het weer schoon is. Dacht is geen beginnen aan maar half uurtje azijn en kokend water en hoppa. Kattenbak bij iemand waar ik op de kat pas Zitten van die vieze silica korrels ipv klonterend grit dus dan krijg je dit sneller.
Nu vooral hopen dat de kat niet over de zeik gaat omdat het anders ruikt.
Granoek
Geplaatst: 02-08-25 19:18
Ik volg dit topic al meer dan een jaar op hete kolen maar nog nooit was iets zo ‘af’ dat ik een na-foto kon maken. Bij deze mijn eerste voor-en-na
“Voor” was eigenlijk een witte muur met een berging er achter
En toen een gat in de muur
“Tijdens” is mijn eerste keer tegels plakken
“Na” is de eerste ruimte in ons nieuwe huis die volledig klaar is
Mooie border geworden Belle_Boef! Zoiets staat hier ook nog op de planning in het najaar. Wat heb je er allemaal in staan?
En voor de tuin liefhebbers dan maar:
Het weekend nog maar even aan de slag met alles tussen de tegels. Geen idee wat voor vreemd grasachtig onkruid ik dit jaar last van heb maar ben er goed zat van in elk geval. Het hegje in het voorjaar gepland maar helaas een heel deel dood door engerlingen..
@Marije er staat niet super veel in. Wat al in dat hoekje stond was een camelia, een soort vlinderstruik en zo’n echte vlinderstruik al lijkt die laatste toch wel dood. Er zijn 2 vijgen bij gezet, een soort gele duizendblad die ik in een pot had staan. En dan leverkruid, rudbecia en cosmea.
Lekker bezig Marlinde! Zowel je kleding als je badkamer . Misschien kan je de kleding ook bij de kringloop kwijt? Daar zijn ze er vaak beter in met selecteren dan bij de kledingcontainer.
Oké niet alles komt netjes in de opvangbak. Maar dat boeit mij niet
limilou
Geplaatst: 08-08-25 23:36
Laatst onverwacht een diertje opgevangen dus even een snelle noodinrichting
Vs volledig ingericht voor madam
Onverwacht maar niet onvoorbereid qua kennis overigens. Diertje in kwestie stond in de planning maar niet zo snel al
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 09-08-25 00:03
Agossie, wat woont daar voor een schattig klein mupsje? Ik zie denk ik een kleine knager in het huisje? Het ziet er leuk uit zo, lekker veel te klimmen, springen, knagen en verstoppen
limilou
Geplaatst: 09-08-25 01:09
Dit is de kleine meid, mabel heet ze. Ze is een kleine egeltenrec (ondanks de naam is het geen egel )
Verblijf lijkt overigens kleiner op de foto maar is 125×60×60, zelf is ze net 11 cm