Leuk Macy! Ik vind je stijl echt tof! Waar zijn je kettinkjes van? En ben jij steeds op een boot?
Macyy
Geplaatst: 28-07-25 15:47
Grappig, dat vind ik van jou ook klopt, wij leven van april tot september ongeveer aan boord. Daarna word het te koud en gaan we weer richting huis. We wonen er 5 minuten vandaan, dus doen thuis onze was etc.
In de tussentijd ben ik wel echt meer kleurrijk gaan dragen, durfde het nooit maar het voelt heel fijn. Al mijn sieraden komen van my jewellery.
Wat een prachtige broek zeg, die beige/tan van Nikkie is ook zo mooi
Leuk Lau, al vraag ik me wel af of zo'n rok nou lekker zit, ik heb ooit eens één spijkerrokje gehad en ik vond het echt vreselijk zitten, zo stug en stijf
Ik heb schoenen stress. Mijn buffalo's zijn na een jaar al overleden (vind ik niet kunnen voor de prijs maar ok) Nu is mijn oog gevallen op Steve Madden alleen beetje keuze stress over de kleur
Spijkerstof (helemaal het einde! maar lastig te combineren wel vind ik)
Beige Zwart, helemaal in love maar ze zijn nog 100,- en uitverkocht op de meeste plekken in mijn maat
Matzwart/zwart, erg leuk, maar ik vind zwart zo zwart, wel leuke prijs én op voorraad (ik neem dan die blauwe ook hoor )
Ik had nu de buffalo in de zelfde kleuren als de beige zwart en ik vond dat wel zijn charme hebben maar zwart kan opzich geen kwaad met oog op herfst die eraan komt
Je hebt ook zwart wit en dan was ik ook verkocht maar SM begint bij maat 36 bij vrouwen en ik moet 34 hebben (of 35 en dan kan ik nog dikke sokken aan) en op de kinder afdeling hebben ze die helaas niet
Sinds allerlei verschillende spijkerstoffen weer op elkaar mogen, is dat heel makkelijk te combineren juist
_Friemel
Geplaatst: 29-07-25 16:21
Ik draag alleen zwarte jeans, daarom voelde dit zo fout maar wat waren ze schattig
Ik heb inmiddels mijn Buffalo Chai net vast gekit in de hoop dat ik snel weet welke ik wil, zwart voelt voor mij ook te zwart ben blij dat ik nu de enige ben, nu even rock paper scissors tussen spijkerstof en beige
edit: dit zijn trouwens die zwart witte maar een normale schoenmaat was mij niet gegund dus ja die vallen al af