Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martie schreef:Ik moet mijn merrie dekken van een hengst met positieve blub.
Heeft iemand een Engels volbloed, liefst met 100 blub en redelijke dekprijs? Ik zie nu alleen 7500 en ik moet een beetje zuinig zijn.
Ik heb nu trouwens paarden van 7 verschillende rassen. Is het zinnig die te houden met oog op toekomstige doelen of kan ik er eentje aan Oq schenken voor extra punten? Of wat verbeteren door training (zijn wel lage paarden) en dan verkopen?
Ik heb een merrie laten verouderen naar 3 jaar om te kunnen uitrusten met sporen. Bij kenmerken zie ik ze beneden niet staan terwijl ik wel een paar sporen heb in mijn inventaris. Is voor een doel.
Marcella schreef:Zover als ik weet met ieder normaal paard. Voor winnen ben je alleen speciale pimp paard nodig. Maar die plekken zijn vaak gereserveerd voor team leden. En kosten een hoop pasjes.
Picopico schreef:Martie schreef:Jammer. Hoe goed moet je paard zijn om aan een GP mee te kunnen doen?
Meedoen kan altijd (goddelijke paarden uitgezonderd). Een paard met 0 vaardigheden kun je gewoon inschrijven, hij zal alleen niet hoog eindigen (maar als nog geld opleveren).