Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eelmo schreef:Aww wat een lief gedicht! Wel helemaal waar, je stopt zelf zoveel tijd en aandacht in je pakketjes DWitzel! Geniet van je winterse boek in de zomer!![]()
Wij hebben een soort van per ongeluk een huis gekocht, dus ik weet niet waar ik deze herfst woonHangt af van hoe snel we alles rond hebben. Dus voor de zekerheid sla ik hem toch maar over
Spoiler:
We hadden een behoorlijk laag bod gedaan, meer om de biedlogboeken enzo in te mogen zien. Volledig ervan uitgaande dat we overboden zouden worden. Maar ons bod is gewoon stomweg geaccepteerd! Dus nu als de brandweer hypotheek etc regelen, want we hadden er echt totaal niet op gerekend.
Eelmo schreef:Aww wat een lief gedicht! Wel helemaal waar, je stopt zelf zoveel tijd en aandacht in je pakketjes DWitzel! Geniet van je winterse boek in de zomer!![]()
Wij hebben een soort van per ongeluk een huis gekocht, dus ik weet niet waar ik deze herfst woonHangt af van hoe snel we alles rond hebben. Dus voor de zekerheid sla ik hem toch maar over
Spoiler:
We hadden een behoorlijk laag bod gedaan, meer om de biedlogboeken enzo in te mogen zien. Volledig ervan uitgaande dat we overboden zouden worden. Maar ons bod is gewoon stomweg geaccepteerd! Dus nu als de brandweer hypotheek etc regelen, want we hadden er echt totaal niet op gerekend.
boeflover schreef:Nog niet eerder meegedaan, en iedere keer twijfel ik. Wat mij tegenhoud is het budget.. aan het begin was dit 10-20,- en alleen een boek, inmiddels is het een boek + nog 25,- erbij. Dat vind ik gewoon te veel omdat ik ook altijd meedoe met de SS editie en je weet nooit zo goed of de cadeautjes die worden uitgekozen ook echt bij je passen en nuttig zijn.
Ik zou wel (een of twee keer, voor structureel lees ik nog te weinig) meedoen als het weer terug gaat naar 1 boek met een hint. Misschien is dat voor meerdere zo en weer een idee voor 2026?
DWitzel schreef:En dan vind je zomaar een pakje in de brievenbus.......![]()
Met daarin 2 pakjes en dit hele lieve versje;
[ Afbeelding ]
Uit de pakjes komen een boek wat helemaal niet bij het zomerthema past, LOVE IT!!!
En 4 mooie boekenleggers.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik denk dat ik in elk geval mijn lootje Daihyo enorm moet bedanken maar mogelijk zitten er meer van jullie in dit complot. Ik elk geval ben ik hier echt heel erg super blij mee, en zoals ik al eerder schreef is er niet veel nodig om me over te halen voor een herfst editie, dit was meer dan genoeg, dus mocht het er van komen, I'm in