Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 08:03

Heb geen tv aansluiting dus ken geen enkele reclame *\%/*

Yavanna, kun je niet met oordopjes slapen? Ik slaap met de ramen open met een hor ertussen. Elke ochtend komt er een ekster keihard voor het open raam tetteren maar die hoor ik dus helemaal niet met m'n dopjes

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 08:58

Raineri schreef:
Heb geen tv aansluiting dus ken geen enkele reclame *\%/*

Yavanna, kun je niet met oordopjes slapen? Ik slaap met de ramen open met een hor ertussen. Elke ochtend komt er een ekster keihard voor het open raam tetteren maar die hoor ik dus helemaal niet met m'n dopjes

Daar slaap ik ook mee :) Maar heb ik schijnbaar uitgedaan omdat het windstil werd en er geen golfjes meer onder de kont sloegen.
Maar morgenstond heeft goud in de mond, dat dan weer wel. Wat komt die zon snel op. 4 minuten van klein stukje tot helemaal

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 13:56

Vorig jaar een hoornaarsnest in m’n muren. Nu een wespennest. Wat wordt het volgend jaar? Een vogelspinnennest? :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 14:35

Dat hoop ik niet voor je. :+

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 15:04

Bijen dan? Als je ze weet te temmen heb je honing :9

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 15:07

vleermuizen....en nog niks mogen doen dan ook nog

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:35

Zo, weet je wat stom is. Een flessenhalsinstopstrook :roll:

Tot gisteren wist ik niet wat het was. Maar dat is dus een soort tunnel onderaan je dekbedovertrek waar je dekbed doorheen moet. Zestig centimeter breed en lang (plat gemeten) voor een tweepersoons dekbed.

Daggutnie. Eraf met dat stuk. Ik heb het net geknipt, gespeld en geregen zodat 't nu recht is en van het weekend stik ik het even vast.

Maar het overtrek is wel een leuk motiefje en redelijke kwaliteit stof :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:36

Ik hoor dit ook voor het eerst? :+ Is dat handig? Klinkt van niet?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:39

Instopstroken vind ik sowieso niet handig. Ik heb schoenmaat 42 en ben meer dan 1,80 meter lang, waardoor die kano's waar ik mee loop ook nog eens aardig aan het eind van het matras liggen. Mijn voeten zijn, op mijn hoofd na, het hoogste punt wanneer ik in mijn bed lig. Denk je dat ik dan wil dat mijn dekbed daar strak getrokken wordt :+

Ik zou ook niet weten waarom dit model handig zou moeten zijn voor de mensen die wel instopstroken kunnen verdragen. Maar het is van Franse makelij. In Frankrijk doen ze dingen toch ietsjes anders. Wie weet is het daar wel een enorme rage?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:42

Zou best kunnen. :+

Ik heb normale overtrekken/dekbedden. :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:49

Ik ook, en anders maak ik ze normaal :P Het is een hele zoektocht geweest naar een overtrek wat betaalbaar en geen flutkwaliteit was en en met leuk printje. Hoe de onderkant er uitzag heb ik niet eens op gelet, ik was al blij dat ik eindelijk iets gevonden had _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:53

Snap ik. :j
Ik heb wat bij Ikea vandaan, die doen het nog steeds goed en met Black Friday van dekbeddeals ofzo?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:56

Ik heb ook meestal van Ikea, één van mijn huidige overtrekken komt daar nog vandaan. En het dekbed wat nu vervangen is (minstens 15 jaar oud en echt op en versleten) was ook van hun. Maar kon al een tijd geen leuke overtrekken meer bij hun vinden. Dus nu is 't eentje van La Redoute geworden. Zij hebben ook kinderovertrekken in 200 cm breed, en ik houd wel van vrolijke printjes.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:59

Ik vind instopstroken top. Essentieel zelfs. Maar geen flessenhals. Ik wil alleen de dubbel doorlopende en dan het liefst extra lang. Ik wil dat mijn dekbed echt goed vastligt op mijn bed onder het matras.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 21:01

Wat ik pas echt stom vind is oorontsteking. Ben aan het druppelen en neussprayen maar zonder ibuprofen is het geen pretje. Als dit niet binnen 2 dagen minder is dan ga ik maandag naar de dokter.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 10:43

Dat ik altijd doemdenk...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 12:27

Dat ik me de paasei schrok van een bericht op Facebook. Stalbrand in het dorpje waar m'n paard staat dus dacht heel ff dat het daar was. 'gelukkig' was dat niet zo

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 21:46

Auto’s die een vrachtwagen met 101 km per uur gaan inhalen waardoor het tien jaar duurt eer je er voorbij bent

Mensen die traag rijden op de snelweg. Zodra je ze inhaalt gaan ze ineens gassen zodat je er niet voorbij raakt.

Auto’s die in je kont drukken terwijl je al 120 km rijdt waar je 100 mag.

Einde snelweg perikelen :+

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 22:05

Selina schreef:
Auto’s die een vrachtwagen met 101 km per uur gaan inhalen waardoor het tien jaar duurt eer je er voorbij bent

Mensen die traag rijden op de snelweg. Zodra je ze inhaalt gaan ze ineens gassen zodat je er niet voorbij raakt.

Auto’s die in je kont drukken terwijl je al 120 km rijdt waar je 100 mag.

Einde snelweg perikelen :+

Ja deze zijn allemaal heel stom!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-25 11:06

Eergisteren reed ik naar huis op de ring, vanaf de ring rijd je onze wijk in. Werd ik ingehaald door twee sneuneuzen. Die gingen voor mij de wijk in en reden gewoon ongeveer 80/90 kmpu door de wijk. Waar je 50 mag. Jammer dat ik hun kentekens niet meer kon zien. Ik word echt woest van dat soort lui.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 12:07

Dat noem ik Remi’s. Mensen die alleen aan zichzelf denken en denken dat de hele wereld om hen draait en ze alle regels aan laars kunnen lappen, omdat ze boven de wet staan.
Ik kan daar ook zo slecht tegen. Ni ben ik echt niet Roomser dan de paus en doe ik ook wel eens wat wat niet mag, zo heb ik er een handje van om mijn gordel te vergeten.
Maar asociaal rijgedrag niet.
Buikpijn is stom.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 12:22

Ik gun dat soort mensen altijd een intieme bijeenkomst met een boom. Niet dodelijk hoor, gewoon voor de schrik.

Hoewel dat wel sneu is voor de boom.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 13:39

MarlindeRooz schreef:
Ik gun dat soort mensen altijd een intieme bijeenkomst met een boom. Niet dodelijk hoor, gewoon voor de schrik.

Hoewel dat wel sneu is voor de boom.

Waarom een boom, arme boom... -O- Liever een betonnen paaltje.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 13:42

En voor degenen die van de inzittenden houden is het ook niet heel leuk. Het is meer dan 30 jaar geleden dat mijn moeder in de auto zat bij iemand die onverantwoord reed, en dat eindigde ook tegen een boom. En van daar naar het ziekenhuis. De andere dag liepen mijn zus en ik op weg naar school langs de auto, die halverwege onze route nog tegen die boom stond. Ik weet nog precies hoe het er uitzag. En het was niet leuk.

En ik vind het sowieso niet heel netjes om een ander een ongeluk toe te wensen :o

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 13:51

Koper schreef:
En ik vind het sowieso niet heel netjes om een ander een ongeluk toe te wensen :o

Precies dat.. Ik hoop dan altijd dat er ergens politie staat die ze een bekeuring geeft, maar op een of andere manier komen zij er altijd mee weg.

Stom, mensen die totaal niet nadenken over wat ze allemaal in het water gooien. Flesjes, blikjes, echt bizar. Ik haal ze er uit en lever ze in :)