Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
office schreef:https://www.amazon.nl/Paardrijhelm-Vers ... =8-12&th=1
Ik zie niks staan .Dacht dat het wel een eu keurmerk moet hebben als het in Nederland verkocht mag worden.Maar neem liever geen risico voor alleen een leuk kleurtje .
MarliesR schreef:office schreef:https://www.amazon.nl/Paardrijhelm-Vers ... =8-12&th=1
Ik zie niks staan .Dacht dat het wel een eu keurmerk moet hebben als het in Nederland verkocht mag worden.Maar neem liever geen risico voor alleen een leuk kleurtje .
Dit zou ik niet doen, komt uit het buitenland.
Als je via een computer kijkt zie je onder de knoppen om te kopen staan door wie het verkocht en verzonden wordt. In dit geval wordt het zowel verkocht als verzonden door een extern bedrijf. Je kan vervolgens op de naam van dat bedrijf klikken. Als je naar beneden scrollt op de pagina die je dan krijgt, zie je wat meer informatie. Dit lijkt uit China te komen.
Pareltjes schreef:Amazon en goede service?
Het ligt aan de verkopende partij en helaas met Amazons “ choice “ producten heb ik de meeste ellende gehad.
Verkeerde kleur, verkeerd product, kapot product etc.. als het door Amazon zelf wordt verkocht is de ellende het grootst en de service het slechts. Regelmatig ontkennen ze of accepteren geen retour zending.
Waarom mag TS het niet als klacht melden? Ze heeft toch een klacht nl. het verkeerde product.
ingvdh schreef:Pareltjes schreef:Amazon en goede service?
Het ligt aan de verkopende partij en helaas met Amazons “ choice “ producten heb ik de meeste ellende gehad.
Verkeerde kleur, verkeerd product, kapot product etc.. als het door Amazon zelf wordt verkocht is de ellende het grootst en de service het slechts. Regelmatig ontkennen ze of accepteren geen retour zending.
Waarom mag TS het niet als klacht melden? Ze heeft toch een klacht nl. het verkeerde product.
Ze heeft het niet als klacht gemeld, ze heeft een slechte review achtergelaten.
Klagen, prima, maar een slechte review omdat ze niet weet hoe te klagen is niet de juiste weg