Het kortingscode topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 20:55

Hermelijnhof schreef:
upendo schreef:
Je kan natuurlijk Nicole even een berichtje sturen in plaats van meteen juridisch advies in te winnen. Heftig. :')

Juridisch advies inwinnen? Gewoon een vriendinnetje een appje gestuurd die toevallig jurist is. Daarbij heb ik geen idee wie Nicole is. En meteen? Als je een beetje gelezen had had je meegekregen dat ik al meerdere malen op verschillende manieren contact heb gezocht om informatie in te winnen.

Ik weet van jou dat je regelmatig nogal snel op je tenen bent getrapt, maar in dit geval reageer ik toch even. Maak je niet druk; ik ga voor een kortingsactie bij een winkel geen juridisch advies inwinnen. Maar ik vind het leuk om te weten hoe dingen nu eigenlijk werken, vandaar mijn appje. En aangezien er hier schijnbaar ook wat onduidelijkheid was, het antwoord gedeeld.

Ik weet, uit andere topics, dat je nogal een hekel aan me hebt, maar dat hoef je hier niet te ventileren door me uit te lachen.

Dank u, fijne avond.

Edit; typo

Ik ken je naam niet eens. Ik vind het alleen behoorlijk overdreven om een ticket te kopen en dan het recht menen te hebben op korting.

Nicole is de eigenaresse, heet Nicole op Bokt. ;)

En die persoonlijke aanval mag je links laten liggen. Kusjes!

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 21:11

upendo schreef:
Ik ken je naam niet eens. Ik vind het alleen behoorlijk overdreven om een ticket te kopen en dan het recht menen te hebben op korting.

Nicole is de eigenaresse, heet Nicole op Bokt. ;)

En die persoonlijke aanval mag je links laten liggen. Kusjes!

Dat is vaak zo; de pesters vergeten, de gepesten niet, maar dat geeft niet.
Het is niet zo dat ik meen recht te hebben. Ik koop een ticket dat toegang geeft tot (onder anderen) 25% korting op al je favorieten. Ik meen dus niets, dat is wat HypoStore op Instagram verkoopt.

upendo

Re: Het kortingscode topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 21:18

Net zo heftig dat je me uitmaakt voor pester. Ik geef mijn mening over iets wat jij typt. Ik zou pesten nog even opzoeken in het woordenboek.

Nogmaals, stuur Nicole een berichtje dat je heel graag een Dyon hoofdstel wil kopen, hoe groot de kans is dat daar ook korting op gegeven zal worden.

Zou ik wel met een andere toon doen dan hoe je hem tegen mij aanslaat. :)

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 21:56

Hermelijnhof schreef:
[ Afbeelding ]

Hoewel ik meerdere malen bericht heb gestuurd met vragen over de kortingen en de voorwaarden, kreeg ik steeds te horen dat ik die nog zou horen, zodra ze bekend zijn. Nu, 48 uur van tevoren, heb ik onderstaande mailwisseling met een medewerker van Hypostore.

Er staat niet dát er uitzonderingen zullen zijn, maar stel dat dat zo is, dan is dit toch gewoon misleiding?
Heel benieuwd, maar ik weet wel dat ik echt boos ga worden als ik geen korting krijg, terwijl ik specifiek daarvoor tickets heb gekocht (er staat tenslotte, zonder disclaimers, 25% korting op al je favoriete producten).

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ik vind het raar dat de voorwaarden niet bekend zijn als je je kaartje koopt. Want nu weet je precies niet wat je koopt.

Als het mijn bedrijf was geweest was ik daarover vooraf transparant geweest. Het komt op mij nu een beetje over als lokkertje (net zoals je clickbait hebt) en we zien wel wat ons straks uit komt.

Hypostore is zeker schappelijk en het zal vast meevallen, maar ik snap dat je daar graag vooraf duidelijkheid over had gewild.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 22:18

Slmt9 schreef:
Ik vind het raar dat de voorwaarden niet bekend zijn als je je kaartje koopt. Want nu weet je precies niet wat je koopt.

Als het mijn bedrijf was geweest was ik daarover vooraf transparant geweest. Het komt op mij nu een beetje over als lokkertje (net zoals je clickbait hebt) en we zien wel wat ons straks uit komt.

Hypostore is zeker schappelijk en het zal vast meevallen, maar ik snap dat je daar graag vooraf duidelijkheid over had gewild.

Exact dit; ik ga van het goede uit, omdat HypoStore zo goed bekend staat, maar deze onduidelijkheid plus de rare antwoorden van de medewerkster geven een vervelend gevoel.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 07:34

Bij Kramer nu 10% korting op het hele assortiment (uitzonderingen daar gelaten)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 08:12

Ik snap wel dat je misschien wat meer zekerheid wil hebben maar snap ook dat zij het nu net nog echt even een verassing willen laten blijven. Maar zeker als je een kaartje ervoor moet kopen verwacht je misschien net even iets meer duidelijkheid.

Maar zo doet ruitergoed ook hun outlet sale, ze verkopen kaartjes en doen dan al hun outlet spullen in de sale. Dat zijn echt mooie kortingen maar er moet echt net iets in jouw maat tussen hangen want aanbod is heel beperkt.

Dyon is sowieso lastig want is van zelfde eigenaar als Kentucky en die hebben volgens mij hele rare strenge regels omtrent kortingen.

Ben sowieso erg benieuwd naar de XXL goodie bag bij besteding van EUR75. Daar kom ik met mijn “ik heb eigenlijk niks nodig” ook nog wel aan :D

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 11:43

Moderatoropmerking:
Zullen we discussie bij deze laten voor wat het is? Mooder gooien naar elkaars persoon lost ook niks op.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 16:35

Leuk om al die positieve reacties te lezen over HypoStore, jullie kunnen er inderdaad vanuit gaan dat het wel goed komt met de kortingen
Tot morgen voor wie een kaartje heeft!!

Voor degenen die niet kunnen hebben we volgende week nog een leuke actie

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 17:39

Is er toevallig nog een code voor Agradi ? Of werkt dat niet met bestaande kortingen ?

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 17:56

Nicole schreef:
Leuk om al die positieve reacties te lezen over HypoStore, jullie kunnen er inderdaad vanuit gaan dat het wel goed komt met de kortingen

Tsja; als je altijd je klanten vriendelijk behandelt, met juiste service, dan krijg je ook goede recensies. Ook leuk dat je meeleest, zo zie je ook waar nog wat verbeterpunten liggen.

Mooi, dan gaat er een volle portemonnee mee, morgen!

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:09

Nicole schreef:

Ben heel benieuwd naar volgende week!!
Helaas niet in de mogelijkheid te komen vanwege werk en ruim 2 u in de auto.
Maar heel veel plezier morgen! Zal vast een mooie dag worden met vrolijke mensen! :)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 21:21

Ik baal echt dat ik te laat was met kaartjes. -O-

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 22:08

Glenda schreef:
Is er toevallig nog een code voor Agradi ? Of werkt dat niet met bestaande kortingen ?

Ik ben inmiddels voorzien .bedankt *\o/*

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 10:17

Nicole schreef:

Volgende week pas? Moet nu eigenlijk wat bestellen.. :+

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 12:46

Sorry ik kan mijn vorige post niet meer aanpassen, maar er zijn nu geen kortingscodes van 10% bij agradi toch?

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 13:23

Ik ben vooral opzoek naar korting op KEP Italia of Kask, maar die zijn altijd uitgesloten :\

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 13:45

Bij hypo was ook echt alles 25% korting zelfs voer, trust en Kentucky…. Goed geslaagd; ook al had ik niks nodig :D

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 16:27

manic schreef:
Bij hypo was ook echt alles 25% korting zelfs voer, trust en Kentucky…. Goed geslaagd; ook al had ik niks nodig :D

Hopelijk ook online! Ik heb nog een nieuw trust bit nodig :D

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 09:33

Ik heb nog een code voor de Efteling.

€ 13,25 verjaardagskorting op de jaarrond ticketprijs van € 53,- op minimaal 2 en maximaal 6 Efteling-tickets, die geldig zijn van 1 augustus tot en met 15 september. Je betaalt na toepassing van de verjaardagskorting € 39,75 per ticket.

*voorwaarden nagelezen en je moet zelf legitimeren helaas*
Laatst bijgewerkt door Michelle_ op 20-07-25 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 09:38

Staan die niet op naam??

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 10:12

Michelle_ schreef:
Ik heb nog een code voor de Efteling.

€ 13,25 verjaardagskorting op de jaarrond ticketprijs van € 53,- op minimaal 2 en maximaal 6 Efteling-tickets, die geldig zijn van 1 augustus tot en met 15 september. Je betaalt na toepassing van de verjaardagskorting € 39,75 per ticket.

Bij verjaardagskorting moet degene die jarig is zijn legitimatie laten zien bij binnenkomst. Deze kan je dus niet vergeven aan een ander!

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 10:16

Bedankt! Dan houdt het op helaas.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 12:34

manic schreef:

Klopt! Helaas waren alle items die normaal geen korting hebben en die ik wilde niet op voorraad, maar nalevering komt. We hebben alsnog bijna 800,00 uitgegeven, (de achterbak zat volgepropt) en mochten dus drie keer grabbelen in de grijpautomaat, en we wonnen daar ook nog een Equiline cap én twee petjes! Helemaal gelukkig!

Het was PERFECT geregeld; goede ticketscan, goede hapjes en drankjes, genoeg personeel (hoefde geen moment onnodig lang te wachten). Veel vrolijkheid, fantastische goodiebags, leuke items gewonnen, mooie aanbiedingen, leuke standjes van onder andere Effol/Efax, knappe catering. Tot aan parkeren was super geregeld. Grote complimenten!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 12:49

Klinkt goed! Geloof dat ik vrijdag op zaterdag nacht ook allerlei korting op hun site had op veel artikelen, maar 10 minuten later was alle korting weg. Ben benieuwd of dat een foutje was.