Vallen wel iets strakker dan andere modellen vind ik maar zit heerlijk.
Maar ik was al fan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Heeft iemand hier ervaring met het terugsturen van items?
Ik vind de kleding niet zo mooi staan en wil het terug sturen. Maar het is maar omslachtig dat je eerst je retour moet aanmelden en dat als zij het een goede reden vinden je een adres krijgt. Dus voor die tijd kun je niet eens de verzendkosten berekenen. Goede les voor de toekomst, eerst naar het retourbeleid kijken
troi schreef:capopjekop schreef:Heeft iemand hier ervaring met het terugsturen van items?
Ik vind de kleding niet zo mooi staan en wil het terug sturen. Maar het is maar omslachtig dat je eerst je retour moet aanmelden en dat als zij het een goede reden vinden je een adres krijgt. Dus voor die tijd kun je niet eens de verzendkosten berekenen. Goede les voor de toekomst, eerst naar het retourbeleid kijken
Ik gomh er vanuit dat retourneren bij halara erg prijzig zou zijn dus de miskoop gaat op vinted
Amado schreef:Ik ben er uit eindelijk ook voor gevallen en erg tevreden. Wel te groot, dus ben benieuwd hoe de retournering zal gaan. Maar zeker niet ontevreden over hoe het zit en hoe de stof voelt.
Ik had deze besteld:
https://eur.thehalara.com/products/V-Ne ... nt=3307976
Imaginaerum schreef:Voor de mensen die twijfelen over of Halara een dropshipper is, volgens mij heb ik het bewijs.Ook ik ben gevallen voor hun influencing, op 31 mei heb ik een bestelling geplaatst met producten die allen op voorraad waren. De levertijd is volgens de website 6-9 werkdagen. Pas na het plaatsen en betalen van de bestelling blijkt er toch ineens een product niet op voorraad te zijn, maar met wat geduld komt vandaag het pakket dan eindelijk binnen.
Omdat een uur na het bezorgvak het pakketje nog niet binnen is (DHL hè), probeer ik via de chatbot van DHL te peilen of deze nog komt vandaag. De chatbot zegt geen antwoorden te hebben en dat ik bij de verkoper moet zijn, waarbij ik een gepersonaliseerde servicelink krijg van de verkoper.. en jawel: het is Alibaba.
Cer schreef:Amado schreef:Ik ben er uit eindelijk ook voor gevallen en erg tevreden. Wel te groot, dus ben benieuwd hoe de retournering zal gaan. Maar zeker niet ontevreden over hoe het zit en hoe de stof voelt.
Ik had deze besteld:
https://eur.thehalara.com/products/V-Ne ... nt=3307976
Had je dan je reguliere maat besteld?
Imaginaerum schreef:Voor de mensen die twijfelen over of Halara een dropshipper is, volgens mij heb ik het bewijs.Ook ik ben gevallen voor hun influencing, op 31 mei heb ik een bestelling geplaatst met producten die allen op voorraad waren. De levertijd is volgens de website 6-9 werkdagen. Pas na het plaatsen en betalen van de bestelling blijkt er toch ineens een product niet op voorraad te zijn, maar met wat geduld komt vandaag het pakket dan eindelijk binnen.
Omdat een uur na het bezorgvak het pakketje nog niet binnen is (DHL hè), probeer ik via de chatbot van DHL te peilen of deze nog komt vandaag. De chatbot zegt geen antwoorden te hebben en dat ik bij de verkoper moet zijn, waarbij ik een gepersonaliseerde servicelink krijg van de verkoper.. en jawel: het is Alibaba.