Halara broeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 15:28

Ik heb hem in een aantal kleuren en pas ze nu niet meer ivm zwangerschap. Maar ook dit vind ik hele fijne broeken.
Vallen wel iets strakker dan andere modellen vind ik maar zit heerlijk.
Maar ik was al fan :o

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 16:20

Voor de mensen die twijfelen over of Halara een dropshipper is, volgens mij heb ik het bewijs. :o Ook ik ben gevallen voor hun influencing, op 31 mei heb ik een bestelling geplaatst met producten die allen op voorraad waren. De levertijd is volgens de website 6-9 werkdagen. Pas na het plaatsen en betalen van de bestelling blijkt er toch ineens een product niet op voorraad te zijn, maar met wat geduld komt vandaag het pakket dan eindelijk binnen. :D
Omdat een uur na het bezorgvak het pakketje nog niet binnen is (DHL hè :') ), probeer ik via de chatbot van DHL te peilen of deze nog komt vandaag. De chatbot zegt geen antwoorden te hebben en dat ik bij de verkoper moet zijn, waarbij ik een gepersonaliseerde servicelink krijg van de verkoper.. en jawel: het is Alibaba.

Earth

Re: Halara broeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-25 13:45

Dat verrast me nou niks :+ :')

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-25 15:57

Ik kan die broek van de link die ik deelde wel vinden op temu, maar meestal staat ie dan aangegeven als een winterbroek en ik gok dat ie ook in de meeste gevallen te kort zal zijn voor mij. Terwijl halara wel voor mijn lengte heeft

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 21:13

Heeft iemand hier ervaring met het terugsturen van items?

Ik vind de kleding niet zo mooi staan en wil het terug sturen. Maar het is maar omslachtig dat je eerst je retour moet aanmelden en dat als zij het een goede reden vinden je een adres krijgt. Dus voor die tijd kun je niet eens de verzendkosten berekenen. Goede les voor de toekomst, eerst naar het retourbeleid kijken :')

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 08:35

Kan mijn vraag niet terug vinden
Maar hoe vallen de maten
Vinted staat vol met kaartjes eraan,zouden de maten dan anders vallen?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 08:37

capopjekop schreef:

Ik vind de kleding niet zo mooi staan en wil het terug sturen. Maar het is maar omslachtig dat je eerst je retour moet aanmelden en dat als zij het een goede reden vinden je een adres krijgt. Dus voor die tijd kun je niet eens de verzendkosten berekenen. Goede les voor de toekomst, eerst naar het retourbeleid kijken :')

Ik gomh er vanuit dat retourneren bij halara erg prijzig zou zijn dus de miskoop gaat op vinted

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 08:38

Junior2019 schreef:
Kan mijn vraag niet terug vinden
Maar hoe vallen de maten
Vinted staat vol met kaartjes eraan,zouden de maten dan anders vallen?

Op de halara site staat uitgebreide matentabellen. Werkt best goed!

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 09:43

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 09:44

Oh, die heb ik ook! Ik heb hem bewaard want ik moet eerst zelf nog krimpen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 09:55

troi schreef:
capopjekop schreef:

Ik gomh er vanuit dat retourneren bij halara erg prijzig zou zijn dus de miskoop gaat op vinted

Ik heb via postnl 12.50 betaalt. Voor 2 items vond ik dat nog wel oké. Maar ik bestel voortaan gewoon weer lekker bij wehkamp.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-25 11:11

Maattabellen kloppen goed. Over het algemeen vallen broeken kort maar de lengte staat er ook bij.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 13:05

Amado schreef:
Ik ben er uit eindelijk ook voor gevallen en erg tevreden. Wel te groot, dus ben benieuwd hoe de retournering zal gaan. Maar zeker niet ontevreden over hoe het zit en hoe de stof voelt.
Ik had deze besteld:
https://eur.thehalara.com/products/V-Ne ... nt=3307976

Had je dan je reguliere maat besteld?

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 13:20

Imaginaerum schreef:
Voor de mensen die twijfelen over of Halara een dropshipper is, volgens mij heb ik het bewijs. :o Ook ik ben gevallen voor hun influencing, op 31 mei heb ik een bestelling geplaatst met producten die allen op voorraad waren. De levertijd is volgens de website 6-9 werkdagen. Pas na het plaatsen en betalen van de bestelling blijkt er toch ineens een product niet op voorraad te zijn, maar met wat geduld komt vandaag het pakket dan eindelijk binnen. :D
Omdat een uur na het bezorgvak het pakketje nog niet binnen is (DHL hè :') ), probeer ik via de chatbot van DHL te peilen of deze nog komt vandaag. De chatbot zegt geen antwoorden te hebben en dat ik bij de verkoper moet zijn, waarbij ik een gepersonaliseerde servicelink krijg van de verkoper.. en jawel: het is Alibaba.

Fijn dat je dit hebt weten te achterhalen.
Ik heb ook van alles geprobeerd, en zelfs meermalen rechtstreeks berichten gestuurd om erachter te komen.
Klotezooi dus. Wel jammer. Leek zo leuk.

Nou, dan loop ik liever in mijn blote kont.
Godsamme, het is nog een hele kunst om aan niet vervuilende, ziekmakende slaventroep ontkomen….

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 13:30

Maar dan is het dus bewezen dat halara producten je ziek maken en geproduceerd worden met slavernij?
Ik ken Alibaba niet, is dat de fabriek?

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 13:48

Cer schreef:
Amado schreef:
Ik ben er uit eindelijk ook voor gevallen en erg tevreden. Wel te groot, dus ben benieuwd hoe de retournering zal gaan. Maar zeker niet ontevreden over hoe het zit en hoe de stof voelt.
Ik had deze besteld:
https://eur.thehalara.com/products/V-Ne ... nt=3307976

Had je dan je reguliere maat besteld?

Ja, zit opzich redelijk hoor. Maar ik ben wat kleiner (162), dus dan vallen dingen vaak wat groter uit.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 14:14

Imaginaerum schreef:

Maar hoe kon je daaraan twijfelen?
Alles uit die contreien komt uit dezelfde fabrieken en onder dezelfde omstandigheden. De goedkope spullen niet anders dan de dure spullen. Kwestie van ander label erop.

Als ik toch genaaid wordt dan graag de goedkope variant..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 14:31

Nou, ik ben benieuwd wat de goedkope variant is :j
Alibaba is een platform om te verkopen, zoals bol, als ik het goed lees. Halara is niet ‘van’ Alibaba (zegt Google)

De stof voelt prima, volgens mij gaf iemand een tip van een Zweeds merk, maar die hebben beperkter keus dacht ik

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 10:56

Zoals ik eerder al zei, er staan genoeg van dit soort broeken op andere sites voor een deel van de prijs. Misschien niet letterlijk een halara broek, maar ze zijn er weldegelijk. :P

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 11:08

Niet letterlijk een Halara broek betekend vaak dat ze toch hun eigen productielijn hebben. Dit kán prima betekenen dat ze het beter voor elkaar hebben qua millieu en mensenrechten dan veel van de bedrijven die goedkopere kleding verkopen via Temu en AliExpress. Hoeft niet natuurlijk, maar die kans is er wel als ze echt hun eigen kledinglijn hebben. Dan kan het nog steeds geproduceerd worden in die landen, maar zijn ze wel verantwoordelijk voor een goede kwaliteitscontrole en de mensen die ze hiervoor in dienst nemen.

Dus ben benieuwd of het uiteindelijk wel of niet een bedrijf is waar je goed aan doet om te bestellen. Dat kan denk ik, net zoals bij veel bedrijven, twee kanten op gaan en is ook nooit helemaal zwart wit.

Ben in ieder geval nog steeds dolblij met mijn kleding. Wel echt heel goed de maattabellen raadplegen als je iets nieuws koopt. Ik heb meestal S boven en M beneden, maar soms moet ik boven een M of L bestellen wil het passen en qua broek had ik laatst een M die veel te groot was, maar heb van een hele strakke legging ook wel eens een L gehad. Het varieert echt per product. Ook de lengte trouwens! Niet elke petite size pas ik omdat het soms alsnog te lang is. Maar de tabellen kloppen wel. Heb mijn les geleerd om niet gewoon mijn gangbare maat te bestellen maar echt even na te meten. :j

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 18:40

Mm zodra ik mijn mail en order nr invoer komt de bestelling tevoorschijn, maar als ik dan de keuze maak voor retour krijg ik deze melding:

Afbeelding

Heeft iemand hier ook last van gehad?