Ievie Atari word 3 in oktober en het gaat zo snel. Het baby is er echt af nu. Hij heeft de laatste weken weinig gedaan maar kan al netjes longeren met zadel en hoofdstel. Ik heb een keer over hem gehangen maar echt inrijden ga ik pas in voorjaar/zomer doen.
Ook met de kinderen gaat de tijd zo snel. Liselotte is 11 en is een super hulp in huis op het moment. Ze zijn ook netjes de hele nacht in de daktent gebleven, de auto stond op het gazon dus niet ver van huis. Smorgens brachten ze netjes al het beddengoed binnen en hebben ze ontbijt gemaakt. Dus van mij mogen ze er met warmer weer gewoon weer in.
De wintervakantie is inmiddels klaar, morgen (dinsdag) gaan ze allebei weer naar school. We willen graag nog terug naar Byron Bay of anders als dat niet gaat een paar dagen naar Broken Hill. Voor nu zal het even afwachten zijn tot ik een datum heb voor operatie. Het gaat heel erg op en af met pijn op het moment en ik mag niet zwemmen dus nu gaan is niet zo handig. Hopelijk in de voorjaars vakantie dan maar.