Als dromen uitkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wortel115

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-25 11:50

Nou ik ben er nog niet helemaal overuit of dit zadel gaat passen bij Atari. Het moet wijder gemaakt maar het lijkt erop dat dit niet helemaal past voor hem. Ik heb inmiddels de zadel maker waar het zadel vandaan komt gecontacteerd en hopelijk kunnen zij er naar kijken en evt passend maken voor hem.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 17:43

Ho, stop de tijd! Atari met een zadel? Waar is dat veulentje gebleven?
En je dochter die al met vriendinnen in een daktent gaat slapen.. time flies!
Wel een gave auto. Hebben jullie nog vakantieplannen, of ligt dat ook aan jouw lijf?

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-25 22:59

Ievie Atari word 3 in oktober en het gaat zo snel. Het baby is er echt af nu. Hij heeft de laatste weken weinig gedaan maar kan al netjes longeren met zadel en hoofdstel. Ik heb een keer over hem gehangen maar echt inrijden ga ik pas in voorjaar/zomer doen.

Ook met de kinderen gaat de tijd zo snel. Liselotte is 11 en is een super hulp in huis op het moment. Ze zijn ook netjes de hele nacht in de daktent gebleven, de auto stond op het gazon dus niet ver van huis. Smorgens brachten ze netjes al het beddengoed binnen en hebben ze ontbijt gemaakt. Dus van mij mogen ze er met warmer weer gewoon weer in.

De wintervakantie is inmiddels klaar, morgen (dinsdag) gaan ze allebei weer naar school. We willen graag nog terug naar Byron Bay of anders als dat niet gaat een paar dagen naar Broken Hill. Voor nu zal het even afwachten zijn tot ik een datum heb voor operatie. Het gaat heel erg op en af met pijn op het moment en ik mag niet zwemmen dus nu gaan is niet zo handig. Hopelijk in de voorjaars vakantie dan maar.

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-25 11:18

Ievie voor jou, Atari die geen lief klein veulentje meer is. Hij is nog steeds lief dat wel. Hij zit het liefst in je broekzak als je in de wei bent. En inmiddels de 1.60m gehaald al mag hij van mij nog wel wat groter groeien.

Afbeelding
Afbeelding

Deze week doen de paarden dit iedere dag een paar uur. Krijg is ook gelijk wat beweging. Ok vandaag even niet want de nieuwe pijnstillers maken me duizelig als ik opsta.
Afbeelding
Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 21:49

Leuke foto update, maar ik hoop dat je zsm onder het mes kan voor die ellende...

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-25 23:31

Dat hoop ik ook Mer. Ik ben er een beetje klaar mee. Ik kan niet sporten, ik ben bijna 5kg afgevallen deze maand en werken lukt zo maar net een paar ochtenden per week. En gelukkig kan ik op mijn werl doen en laten wat ik wil.
Woensdag was ik bij de dokter en vroeg hoe lang het nog ging duren. Het hing volgens hem van het ziekenhuis af maar omdat het category 2 semi urgent is zou het dan toch wel binnen de komende 4 weken zijn. Ik ga ze nu maar gewoon iedere week bellen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 15:58

Stalken net zo lang tot ze je smeken dat je nu komt := pfffff