Het is helaas voor een uitvaart. Ik heb voor nu lage pumps, maar ben nog op zoek naar een andere optie. Dus wat zouden jullie eronder dragen? Voorbeelden zijn uiteraard welkom.
Ik heb laatst een uitvaart gehad, hierbij konden sneakers prima. Het is afhankelijk van de wens en setting.
Lous
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-25 14:24
Geen sombere kleuren is wat mijn schoonvader wilde en wat we op de kaart gezet hebben. Mijn schoonmoeder heeft mijn hakken goedgekeurd alleen vriendlief wil voor de zekerheid toch nog een andere optie.
pillow
Geplaatst: 07-07-25 15:28
C_arola schreef:
Ik heb vandaag ook een uitvaart, ik trek enkel laarsjes aan, maar onder een chino zou alles kunnen. Sterkte!
Enkel laarsjes lijkt mij niet gekleed.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 07-07-25 15:37
pillow schreef:
C_arola schreef:
Ik heb vandaag ook een uitvaart, ik trek enkel laarsjes aan, maar onder een chino zou alles kunnen. Sterkte!
Enkellaarsjes inderdaad, autocorrect paste het aan.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 07-07-25 18:31
Lous schreef:
Geen sombere kleuren is wat mijn schoonvader wilde en wat we op de kaart gezet hebben. Mijn schoonmoeder heeft mijn hakken goedgekeurd alleen vriendlief wil voor de zekerheid toch nog een andere optie.
Hoezo, moet hij erop lopen ?
SjonnieZ
Geplaatst: 07-07-25 20:29
pillow schreef:
C_arola schreef:
Een chino is een nette broek. Meestal met schuine steekzakken en zonder kontzakken. In principe lopen ze onderaan wat tapered toe maar je hebt ze ook met een rechte pijp.
Voor een uitvaart is een pump altijd goed. Als de pijp boven de enkel zit, kan je een pump met een enkelgesp overwegen. Loafers kunnen zeker!
Bedankt voor alle antwoorden. Uiteindelijk kwam ik een paar hele mooie witte sneakers tegen. Waar iedereen heel enthousiast over was. Het was een mooie uitvaart.