Ik heb deze maan juist extra last! Verkouden zijn helpt ook niet mee, maar met slecht slapen wordt dat ook weer niet beter dus zo blijf ik bezig. Vanmorgen had ik uit kunnen slapen na 5 dagen werken maar was ik alweer bijtijds wakker...
Lucia88
Geplaatst: 09-07-25 04:52
Wat is het hier nog rustig zeg! Heeft niemand last deze keer? Ik heb ook een griepje dus ik slaap zoieso slechter en moet veel naar de wc Verder duurt in slaap komen wel langer en onrustig en raar dromen doe ik eigenlijk al de hele maand
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 09-07-25 05:54
ik woel al dagen, en als ik slaap zijn het levendige nachtmerries
Mando
Geplaatst: 09-07-25 06:05
Oooo ploink. Was al zo onrustig. Zit nu in een hotel nabij Schiphol voor mijn herhaling gevaarlijke goederen dus ik heb wel rustige nacht die wel onrustig was. Rare dromen.
Mo_86
Geplaatst: 09-07-25 08:44
Ja hier ook rare dromen al een paar dagen! Mijn man ook. Heerlijk… Tel daar het samenvallen met mijn PMS bij op en je hebt echt chaos ‘s nachts.
Ik heb echt al een week rare dromen. Afgelopen nacht op zich best goed geslapen wel 1 rare droom gehad.
wendy1987
Geplaatst: 09-07-25 11:15
Toch blijft dat mooi, als ik denk, ik slaap eindelijk eens goed, slapen jullie slechter haha. Toch heb ik liever dat ik paar dagen slecht slaap en de rest goed dan hoe t nu is Elke keer als deze oppopt, denk ik, owjaaa, daarom slaap ik zo vast!
Vanacht in coma ongeveer gelegen, maar wel heel erg dromen bij het wakker worden. Maar goed, wel prima uitgerust.
Prairy
Geplaatst: 09-07-25 18:27
Ik heb over de Transformers gedroomd vannacht Dat is echt al heel lang geleden dat ik daar nog eens aan gedacht heb, dus geen idee waar het vandaan komt
Vannacht was het half 2 en om 830 werd ik uitgeput wakker. Hopelijk vannacht beter...
friezenfan2
Geplaatst: 10-07-25 11:52
Hier ook 2 keer wakker door een nachtmerrie. Ik moet echt gaan proberen om op het moment dat ik weet dat ik droom stoppen met dromen en wakker worden. Of het me gaat lukken is het volgende maar proberen kan geen kwaad denk ik.
Te vroeg gejuicht… Mijn zoontje was als klein kadootje gisteravond in mijn bed gekropen… Uiteindelijk blij dat hij er lag want het was een dorstige nacht en het heeft me 4 x gescheeld dat hij al naast me lag want nu hoefde ik niet naar hem toe.
Ik ben duidelijk heel druk 's nachts in mijn slaap, maar Garmin is deze week een stuk lovender in slaapscores dan dat hij vorige week was voor mij dus weinig te klagen!
Ik heb wel goede nacht gehad. Nu was ik doodmoe na 2 dagen cursus en examen en de file op de A9 gisteren. Heb er ruim 3 uur over gedaan om in het noorden te komen. Ben wel onrustig geweest maar naar mijn idee wel redelijk geslapen.
Mmm... ik slaap eigenlijk niet super slecht dit keer, wel heel veel dromen! Maar dat liever dan nachten wakker zoals normaal
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 14-07-25 07:36
Afgelopen nachten was een drama behalve afgelopen nacht. Kennelijk beiden in een soort coma slaap gezeten. En door twee wekkers en een appende collega van gv heengeslapen wat een beste prestatie is. Ruim twee uur te laat zelfs. Oef. Ach ja in iedergeval soort van uitgerust na ruim 10 uur slaap