Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Dat kan, als ze met hem in een relatie zit dan zou ik het met je eens zijn. Maar tijdens de dating fase zou ik echt niet iemand gaan vertellen dat hij meer initiatief moet tonen, het feit dat iemand dat niet doet zou voor mij signaal genoeg zijn.
capopjekop schreef:Als ik iets geleerd heb dan is het kijken naar daden ipv woorden. Hij zegt dat hij je mistte. Maar heeft hij iets gedaan dat die woorden ondersteunt?
Vaak zijn mensen in het beginstadium van daten of het begin van de relatie op hun best. Als er nu al zo weinig initiatief in zit dan zou ik me zorgen maken hoeveel minder dat in een later stadium zou zijn. Als hij uit zichzelf meldt van ik app de komende dagen wat minder want ik ben druk dan komt dat anders over dan dat hij het als excuus aandraagt nadat jij er over begonnen bent. Voor mij zou dat een belangrijk nuanceverschil zijn.
Vanavond een wandeldate hier. We hebben minder gechat dan ik normaal doe dus ik vind het best spannend.
Zonnetje81 schreef:En heb jij je al die tijd op zitten vreten ipv volwassen het gesprek aan gaan en de hobbels van het leven bespreekt en er een weg in zoekt met zn tweeen.
Amandavd schreef:Zonnetje81 schreef:En heb jij je al die tijd op zitten vreten ipv volwassen het gesprek aan gaan en de hobbels van het leven bespreekt en er een weg in zoekt met zn tweeen.
Wat maakt het, dat jij altijd zo lomp uit de hoek moet komen en je mening overal moet verkondigen alsof dat de enige waarheid is? Zeker als je dingen ook nog uit zijn verband trekt.
Ik ben het eens met capopjekop, daden zeggen meer dan woorden.
Hij kan wel zeggen dat hij je mist maar nu maar afwachten of dat hij dat ook laat zien.
Overigens vind ik druk op je werk zijn echt een bullshit reden om geen contact met iemand te zoeken en dan nog, kan hij dat communiceren op een simpele manier. Eerlijk? Ik denk niet dat dit wat wordt maar je moet er volledig voor gaan als jij je daarbij goed voelt.
Amandavd schreef:Als jij niks stuurt en er komt vanuit de ander ook niks heb je ook snel duidelijkheid. Dan weet je binnen 1 dag al hoe het zit.
Maar klopt, geen goed of fout in deze, doen wat bij je past.
Zonnetje81 schreef:Amandavd schreef:
Wat maakt het, dat jij altijd zo lomp uit de hoek moet komen en je mening overal moet verkondigen alsof dat de enige waarheid is? Zeker als je dingen ook nog uit zijn verband trekt.
Ik ben het eens met capopjekop, daden zeggen meer dan woorden.
Hij kan wel zeggen dat hij je mist maar nu maar afwachten of dat hij dat ook laat zien.
Overigens vind ik druk op je werk zijn echt een bullshit reden om geen contact met iemand te zoeken en dan nog, kan hij dat communiceren op een simpele manier. Eerlijk? Ik denk niet dat dit wat wordt maar je moet er volledig voor gaan als jij je daarbij goed voelt.
Jouw zienswijze en de mijne stroken niet met elkaar. Dat kan en dat mag. Jouw houding van als iemand 1 dag niet appt dan weet je genoeg vind ik onvolwassen gedrag en dat mag ik vinden. Dat is toch ook jouw enige (lompe) waarheid…?
Het leven is juist niet zo zwart wit, het leven is meer dan elkaar continu appen en dat je elkaars gedachten en verwachtingen kan aanvoelen en lezen. Die bevestigingsdrang en dan daarover niet communiceren is juist lomp.
Zie je eigen quote:Amandavd schreef:Als jij niks stuurt en er komt vanuit de ander ook niks heb je ook snel duidelijkheid. Dan weet je binnen 1 dag al hoe het zit.
Maar klopt, geen goed of fout in deze, doen wat bij je past.