Howrse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muisssx

Re: Howrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 18:45

Leuk om dit topic te vinden. Daardoor ook maar weer eens ingelogd en aan het spelen geraakt.
Te vinden onder de naam muisssx.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 00:29

Een makkelijke manier om nu geld te verdienen is door op de creaties te stemmen. Dit kan elke maand van de 6e t/m de 14e, max. 50x per dag en je verdient 20eq per stem. De creatieruimte vind je onder het kopje gemeenschap (onderaan 2e van rechts in de app).

Lokii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 07:52

Ik heb enorm veel equus kunnen krijgen door koeien te houden in mijn weilanden. Maar ik speelde toen erg weinig, dus gaf nauwelijks wat uit en liet dus de koeien wel telkens door gaan. Daar krijg je leer van en dat kan je weer verkopen

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 08:31

Lokii schreef:
Ik heb enorm veel equus kunnen krijgen door koeien te houden in mijn weilanden. Maar ik speelde toen erg weinig, dus gaf nauwelijks wat uit en liet dus de koeien wel telkens door gaan. Daar krijg je leer van en dat kan je weer verkopen

En als je daar longes van maakt in je werkplaats levert het nog meer op :D

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 11:14

Zadels brengen meer op, zeker als je manege in de bergen staat en je daardoor gratis ijzer krijgt. Er staat bij de werkplaatsen een tabblad waar je de gemiddelde opbrengst per uur kunt berekenen.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 20:12

Picopico schreef:
Een makkelijke manier om nu geld te verdienen is door op de creaties te stemmen. Dit kan elke maand van de 6e t/m de 14e, max. 50x per dag en je verdient 20eq per stem. De creatieruimte vind je onder het kopje gemeenschap (onderaan 2e van rechts in de app).

Goede tip, bedankt! Ik moet alleen nog 20 dagen wachten tot ik mag stemmen maar ik zal het niet vergeten.

Kvikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 07:46

Ik moet voor een doel een cadeau op de itemruil krijgen, zou iemand iets kleins erop kunnen zetten voor mij? Mijn naam is daar dogun. Dan geef ik ook iets terug!

jitskenienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 10:06

Kvikur schreef:
Ik moet voor een doel een cadeau op de itemruil krijgen, zou iemand iets kleins erop kunnen zetten voor mij? Mijn naam is daar dogun. Dan geef ik ook iets terug!

Ik heb je een cadeau aangeboden, mijn naam is h2o200.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 10:08

Wow, eerste bewuste eigen fok en ik krijg meteen een tweeling, allebei merries! *\o/*

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 11:05

Martie schreef:
Wow, eerste bewuste eigen fok en ik krijg meteen een tweeling, allebei merries! *\o/*

Dan zat er waarschijnlijk een vruchtbaarheidstoverstaf op de merrie, anders krijg je namelijk gewoon 1 veulen. Je krijgt alleen een tweeling als je de toverstaf gebruikt! Deze zat dan al op de merrie of heb je er zelf aan toegevoegd.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 11:30

O, dat zou kunnen! Ik kreeg haar vanuit het spel en ik geloof inderdaad dat zoiets erbij stond.
Maar goed, hoe dan ook, twee mooie veulentjes en sneller dan bij de veulentopics hier op bokt :D

Kvikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 13:58

jitskenienke schreef:
Kvikur schreef:

Ik heb je een cadeau aangeboden, mijn naam is h2o200.

Heel fijn dankjewel! Ik geef je zo ook wat terug kunnen jullie ook niet op de site komen? Ik probeer op de site te komen maar geeft dan een fout..

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 14:22

Er schijnen inderdaad meerdere servers uit te liggen momenteel!

Kvikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 14:31

Binkie_Eline schreef:
Er schijnen inderdaad meerdere servers uit te liggen momenteel!

Aah dankje, dan is t goed dacht al dat er wat met mijn internet was.

Passadena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 18:29

Ik had voorheen ook een account maar die bestaat helaas niet meer. Nieuw account gemaakt :D Ik heet Passadena

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 09:45

Ik kan eindelijk op de item ruil.
Er was een bokker die een tijd terug wat erop had gezet alleen zie ik niks staan. Ik weet niet meer wie precies.
Pitwilu.

Wel fijn om te kunnen ruilen met items!

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 09:49

Voor een doel moet ik een paard verkopen iemand die een paard wil overkopen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 10:04

Blijft maar 3 dagen staan en dan verloop het.

xKatinkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 10:53

FennyPower schreef:

Jahoor! Zet maar iets voor 100 pasjes voor me klaar O:)

En zijn er items die je graag hebben wilt? Dan zet ik wat leuks voor je klaar!

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 10:56

Ik wil mijn paard beenbeschermers omdoen voor een doen, heb een setje maar kan niet vinden hoe ik ze kan aandoen. Oornetje lukte via de manege maar deze is van mijzelf.

xKatinkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 11:23

Speel je op de klassieke of mobiele versie?

Bij de klassieke versie kan je onder de gegevens van je paard (ras, leeftijd etc) op de beenbeschermers klikken en ze dan plaatsen.

Bij de mobiele versie scroll je helemaal naar beneden naar het tuig en dan zelfde verhaal.

Als je paard al 1* beenbeschermers heeft kan je ze niet nog een keer geven, maar je kan ze wel vervangen met 2* beenbeschermers!

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 13:20

xKatinkii schreef:
FennyPower schreef:

Jahoor! Zet maar iets voor 100 pasjes voor me klaar O:)

En zijn er items die je graag hebben wilt? Dan zet ik wat leuks voor je klaar!

Ik opzoek naar items dat ik paarden van geslacht kan veranderen. (Heel blij mee)
Aphrodite's Tranen ook heel blij mee!
Of een sdw alles is wel welkom :)

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 14:17

Ik heb nu als doel: bezit 4 paarden van verschillende rassen.
Ik heb nu twee rassen en dat vind ik voorlopig genoeg, eerst deze een beetje goed maken.
Is het zinnig om nu twee extra paarden te kopen en proberen via de veiling weer te verkopen of is het dat niet waard? Volgens mij blijft dat doel dan gewoon staan en heb je maar twee doelen over waar je dan weer voor kan werken. Geeft dat veel vertraging/irritatie of valt dat mee?

Ik mag nu ook een manege beginnen maar daar moet ik voorlopig nog niet aan denken!

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 16:31

Martie schreef:
Ik heb nu als doel: bezit 4 paarden van verschillende rassen.
Ik heb nu twee rassen en dat vind ik voorlopig genoeg, eerst deze een beetje goed maken.
Is het zinnig om nu twee extra paarden te kopen en proberen via de veiling weer te verkopen of is het dat niet waard? Volgens mij blijft dat doel dan gewoon staan en heb je maar twee doelen over waar je dan weer voor kan werken. Geeft dat veel vertraging/irritatie of valt dat mee?

Ik mag nu ook een manege beginnen maar daar moet ik voorlopig nog niet aan denken!

Ik zou gewoon 2 extra paarden kopen en dan verder met het spel gaan. Je hoeft niet persé je paarden elke dag te verzorgen, en het is ook makkelijk om wat extra's te hebben. Dit komt in het spel toch wel weer terug.

jitskenienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 16:48

Ik zou wel gelijk een manege beginnen, dat is ook extra inkomen. Ik heb evt 2 verschillende rassen goedkoop voor 500 equus (goedkoper kan volgens mij niet), als je dat wilt.