Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lokii schreef:Ik heb enorm veel equus kunnen krijgen door koeien te houden in mijn weilanden. Maar ik speelde toen erg weinig, dus gaf nauwelijks wat uit en liet dus de koeien wel telkens door gaan. Daar krijg je leer van en dat kan je weer verkopen
Picopico schreef:Een makkelijke manier om nu geld te verdienen is door op de creaties te stemmen. Dit kan elke maand van de 6e t/m de 14e, max. 50x per dag en je verdient 20eq per stem. De creatieruimte vind je onder het kopje gemeenschap (onderaan 2e van rechts in de app).
Martie schreef:Wow, eerste bewuste eigen fok en ik krijg meteen een tweeling, allebei merries!
jitskenienke schreef:Kvikur schreef:Ik moet voor een doel een cadeau op de itemruil krijgen, zou iemand iets kleins erop kunnen zetten voor mij? Mijn naam is daar dogun. Dan geef ik ook iets terug!
Ik heb je een cadeau aangeboden, mijn naam is h2o200.
xKatinkii schreef:FennyPower schreef:Voor een doel moet ik een paard verkopen iemand die een paard wil overkopen?
Jahoor! Zet maar iets voor 100 pasjes voor me klaar![]()
En zijn er items die je graag hebben wilt? Dan zet ik wat leuks voor je klaar!
Martie schreef:Ik heb nu als doel: bezit 4 paarden van verschillende rassen.
Ik heb nu twee rassen en dat vind ik voorlopig genoeg, eerst deze een beetje goed maken.
Is het zinnig om nu twee extra paarden te kopen en proberen via de veiling weer te verkopen of is het dat niet waard? Volgens mij blijft dat doel dan gewoon staan en heb je maar twee doelen over waar je dan weer voor kan werken. Geeft dat veel vertraging/irritatie of valt dat mee?
Ik mag nu ook een manege beginnen maar daar moet ik voorlopig nog niet aan denken!