Ik wordt op dit moment heel blij van mijn oudste 2 kinderen. De oudste is al lekker thuis na een toets. De jongste is thuis vanwege hoofdpijn na een val gisteren. Dat laatste gaat stukken beter en ze zitten zo gezellig te kletsen samen. Heerlijk om naar te luisteren...
Indy_Mouse_9
Geplaatst: 19-06-25 13:17
Verpakkingsfoutje waardoor er 2 zakjes thee in de verpakking zitten
En dit weekend deed mijn man een framboos / framblij grapje met de yoghurtdrink. De jongens vonden het fantastisch en kwam gisteren hier op uit: Pappievrucht en mamgo
Hier blij met de nieuwe koelkast/diepvries combo op het werk: nu we dus een diepvries hebben, is deze vol ijsjes gestopt door onze baas en ik heb alle dagen deze week B&J en Haagen Dasz ijs gegeten.
Verplicht een dagje rust op vakantie, want anders kapt het lichaam er mee. Des te toffer dat ik spontaan tegen een CrossFit event aan loop. Ik weet waar ik de rest van de dag zit.
Heerlijk rondje gewandeld vanmorgen met een lieve vriendin. Haar ook kunnen helpen door dingen uit te lenen. Bij mij ligt het ongebruikt in de kast deze zomer en zij had het nodig voor de vakantie.
Alles af en ingeleverd, nu is het alleen maar wachten op het laatste beetje feedback. Dus ik heb eindelijk tijd om heerlijk te genieten van het mooie weer. Blijkbaar zit ik zo rustig in de tuin dat een vlinder net zelfs op mijn stoel kwam zitten
luuntje
Geplaatst: 19-06-25 16:04
Lekker ijsjes eten.
Creatief met letters op verpakkingen.
Altijd fijn om werk/school of andere dingen af te hebben.
@Alja snoepjes voor de uitgang houden werkt niet voor de kittens. Zal maar niet gaan zingen, dan blijven ze zeker binnenzitten.
Goede stagedag gehad waar ik een beetje tegenop zat. Maar het ging allemaal goed
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 19-06-25 19:42
Mooie foto's gemaakt.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 19-06-25 19:43
Net met de hand een stuk leer op mijn zelfgemaakte sierkussen gemaakt. Veel werk, maar achteraf zo de moeite waard want het is een superleuk kussen nu .
Sowieso lekker productief geweest; kussenslopen en gordijnen genaaid. Komend weekend aan de bootkussens beginnen .
Beslissing genomen. Ik wil pas mijn deel ontvangen bij overlijden. Hoe mijn broertje dit regelt niet mijn probleem.
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-25 20:39
Net even een speedrun door de woonkamer gedaan en daardoor hoef ik nu lekker niks meer te doen voordat ik zaterdag naar Frankrijk vertrek, behalve morgenavond mijn rijkleding even uitwassen nog als ik terug kom van de paarden.
Katten gevoerd, keuken gepoetst, oud papier weggedaan, in de algemene richting opgeruimd in de woonkamer en nu eindelijk lekker Simsen.
Ik werd vandaag gecomplimenteerd met dat mn client dankbaar was dat ik in haar leven was gekomen, dat ze het gesprek niet had willen missen en dat het echt life-changing is voor haar.
Behoorlijke woorden... Maar vond het best leuk.
Nyaleti
Geplaatst: 20-06-25 01:32
Hutcherson, ik weet natuurlijk niet wat je exact voor werk doet maar volgens mij wel iets met zieke / beperkte mensen toch? Het lijkt me zo fijn om dan eens bij iemand terecht te komen die echt om haar werk en cliënten geeft ipv "het is maar werk". Iemand die echt luistert, echt probeert mee te denken en ook oprecht baalt als iets niet lukt. Dat maakt zo'n wereld van verschil!
- Vreselijke weken achter de rug, mentaal echt dieper dan ooit gegaan. Nu na wat zoeken naar vacatures wat leuke dingen tegen gekomen en ik weet ook wel dat het kansloos is en veel te hoog gegrepen maar het is zo fijn om even m'n gedachten te kunnen verzetten en te dromen.. Want wat als.. eindelijk weer wat happy vibes. Vanaf morgenavond val ik waarschijnlijk weer helemaal terug maar hoop dat ik dit gevoel nog even vast kan houden.