Citaat:2025-03-17
17:43:30 Uw pakket is teruggestuurd naar het sorteercentrum. Neem contact op met onze klantenservice via e-mail op cs@cirroparcel.nl of telefonisch op +31 30 249 2200 om een nieuwe bezorging te regelen. ----- Amsterdam
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:2025-03-17
17:43:30 Uw pakket is teruggestuurd naar het sorteercentrum. Neem contact op met onze klantenservice via e-mail op cs@cirroparcel.nl of telefonisch op +31 30 249 2200 om een nieuwe bezorging te regelen. ----- Amsterdam
Juttertje88 schreef:Ik verwacht ook een temu pakketje vandaag die cirro bezorgt. Hoop dat ze het hier bij de buren afleveren, heb al eens gelezen dat als je niet thuis bent dat je dan naar een depot moet om je pakket op te halen...
Gister ben ik er achter gekomen dat als je voor de optie kiest dat je boven de 50 euro geen verzendkosten hoeft te betalen dat je dan je pakket met postnl krijgt.. dan staat postnl er als enige bezorgoptie.
Heb eerder van cirro pakketjes gekregen maar tot nu toe altijd dat ik thuis was. Nu dus een keer niet, hoop dat het goed gaat. Ik laat het weten
gigil schreef:Cirro levert gewoon goed hoor, heb al een aantal keer via hun een pakketje gehad. Vriendelijke bezorger en je kan je pakketje gewoon volgen.
Morrie schreef:Juttertje88 schreef:Ik verwacht ook een temu pakketje vandaag die cirro bezorgt. Hoop dat ze het hier bij de buren afleveren, heb al eens gelezen dat als je niet thuis bent dat je dan naar een depot moet om je pakket op te halen...
Gister ben ik er achter gekomen dat als je voor de optie kiest dat je boven de 50 euro geen verzendkosten hoeft te betalen dat je dan je pakket met postnl krijgt.. dan staat postnl er als enige bezorgoptie.
Heb eerder van cirro pakketjes gekregen maar tot nu toe altijd dat ik thuis was. Nu dus een keer niet, hoop dat het goed gaat. Ik laat het weten
pakje van boven de 50 euro van TEMU, komt met Cirro. Ze zijn al 3 dagen bezig om het te bezorgen, want volgens de app is de bezorger al 3 dagen onderweg.... hij is zeker lopend.