Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 13:20

Ik kom even binnenvallen met een vraag.

Er staat een item op Vinted die ik graag wil kopen, maar de verkoper kan/wil niet verzenden met UPS. Helaas lijkt dat de enige verzendmogelijkheid te zijn die ik kan kiezen. Waarom kan ik dit niet veranderen naar bijv. DPD of thuisbezorging? Ik heb in mijn profiel alle verzendopties ingeschakeld, UPS kun je helaas niet uitzetten. Het zou jammer zijn als de koop stukloopt op het verzenden…

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 13:24

Westhof schreef:
Ik kom even binnenvallen met een vraag.

Er staat een item op Vinted die ik graag wil kopen, maar de verkoper kan/wil niet verzenden met UPS. Helaas lijkt dat de enige verzendmogelijkheid te zijn die ik kan kiezen. Waarom kan ik dit niet veranderen naar bijv. DPD of thuisbezorging? Ik heb in mijn profiel alle verzendopties ingeschakeld, UPS kun je helaas niet uitzetten. Het zou jammer zijn als de koop stukloopt op het verzenden…

Als de verkoper DPD niet aan heeft staan, kun je die überhaupt niet kiezen. Je kan haar een berichtje sturen om aan te geven dat je geen optie hebt als ze niet met UPS wil verzenden.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 13:27

Ga ik doen, dankjewel! Hopen dat het in de tussentijd niet verkocht wordt, het is al wel een aantal keer geliked.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 15:38

Westhof schreef:
Ga ik doen, dankjewel! Hopen dat het in de tussentijd niet verkocht wordt, het is al wel een aantal keer geliked.

Je kan altijd vragen of ze het reserveert voor je

Zam_Cas

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 18:01

Hier blijven alle bestellingen mee VintedGo hangen op 10 juni. Daar gaan we weer.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 09:56

Ik heb 3 weken geleden een pakketje naar Frankrijk gestuurd en hij is nog steeds niet aangekomen. Bij verwachte leverdatum staat nu tussen 8 juni en 10 juli. Maar als ik op het linkje klik van pakket volgen zie ik het volgende en vraag ik me af of het pakket kwijt is of retour komt. Wat denken jullie?

Afbeelding

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 10:08

Siers83 schreef:
Westhof schreef:

Je kan altijd vragen of ze het reserveert voor je
Het is inmiddels gelukt via een omweg, een vriendin van haar gaat het pakket naar een UPS-punt brengen. Bedankt voor het meedenken :)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 11:52

Mama3 schreef:
Ik heb 3 weken geleden een pakketje naar Frankrijk gestuurd en hij is nog steeds niet aangekomen. Bij verwachte leverdatum staat nu tussen 8 juni en 10 juli. Maar als ik op het linkje klik van pakket volgen zie ik het volgende en vraag ik me af of het pakket kwijt is of retour komt. Wat denken jullie?

[ Afbeelding ]

Klopt niet altijd bij dpd is mijn ervaring.

Hier 1 pakket nog kwijt bij VintedGo. Hopelijk komt het alsnog binnen.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 13:10

Mama3 schreef:

[ Afbeelding ]

Dit gebeurt echt heel vaak met pakketten naar het buitenland. Ik verzend daarom met DPD alleen nog binnen Nederland.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 15:39

Vind biedingen soms zo lastig :')

Heb er net een uurtje geleden ongeveer 2 vliegenmaskers opgezet van Cashel Crusader voor 20 €. Krijg ik al een bod voor 16€. Maar ze staan er echt net een uurtje op, dus gok dat ik nog even afwacht :=

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 15:43

Gewoon niet reageren op zo' n sneller bieder. Als ze dan zien hoe het aantal likes omhoog schiet wordt zo 'n bieder soms zenuwachtig en koopt het gewoon. Heb ik al vaker gehad. Ik doe gewoon of ik niet online ben.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 09:51

Ook mooi dit, verkoper doet er 9 dagen over om te verzenden, elke keer vragen, nee ging nu echt. Op laatste dag van verlenging verzonden eindelijk, liggen ze nu op t pakketpunt sinds gisteren, krijg ik net berichtje, alles goed met het ophalen? Ja muts, nou wacht je maar tot IK tijd heb. :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 09:52

Mama3 schreef:

[ Afbeelding ]

Ik had een pakketje waarvan ik van overtuigd was dat het kwijt was met DPD maar Nee hoor, na 5 weken kwam hij aan! Vanuit het buitenland, waar hij uitgespookt heeft geen idee maar komt vaker voor!

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 20:38

_Friemel schreef:
Mama3 schreef:

[ Afbeelding ]

Ik had een pakketje waarvan ik van overtuigd was dat het kwijt was met DPD maar Nee hoor, na 5 weken kwam hij aan! Vanuit het buitenland, waar hij uitgespookt heeft geen idee maar komt vaker voor!

Ik stuurde de koper gisteren nog dat er een flinke vertraging is en dat ik voor haar hoop dat het nog aankomt en niet kwijt is. Is het vandaag gewoon bezorgd... Gelukkig maar.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 06:27

Ik heb zonet mijn eerste aankoop via vinted gedaan!
Ik ben benieuwd :D

DGM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 09:04

Ik volg mee. Heb gister mijn eerste vinted verkoop gedaan. Een vliegenmasker die paar keer gedragen is maar eigenlijk te groot was. Uitgewassen en goed gemeld dat er enkele vlekjes in zitten die er met wassen niet uitkwamen. Hopelijk gaat het goed :D

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 09:08

Hebben er hier mensen ervaring met pakketje versturen via mondial relay dat die niet update? Ik heb het pakket gisteren verstuurd maar dat staat niet in de app :n

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 09:10

Kan soms even duren, komt meestal goed en als je tegen deze avond nog geen update kreeg, berichtje naar vinted

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 09:11

SansaS schreef:
Hebben er hier mensen ervaring met pakketje versturen via mondial relay dat die niet update? Ik heb het pakket gisteren verstuurd maar dat staat niet in de app :n

Dat duurt bij mij ook altijd even. Soms krijg ik pas een update wanneer hij is ingescand voor het volgende proces in de reis (als hij opgehaald word door de chauffeur dus bv) en dat kan dan gerust een dag later pas zijn ja. Ik word daar ook zenuwachtig van moet ik zeggen haha

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 09:13

Oh gelukkig! Ik kreeg het al warm namelijk dat ik ineens dacht ja oliebol straks is het niet goed gegaan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 09:45

Bleh ik heb weer 2 pakjes waarbij ik als koper alleen UPS kon selecteren. Ligt dat nou aan mij...? Ik vind de mails die je van hen krijgt altijd zo verwarrend -O-

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 10:52

Ik ken UPS niet van Vinted, maar wel van bestellingen bij PS of Sweden. Hoewel ik niet per se slecht ben in begrijpend lezen, vind ik hun mails ook altijd een uitdaging. :)) De eerste keer dacht ik dat het pakket retour was gestuurd en kreeg ik stress.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 11:04

Ja nou, dat dus, dat doen ze nog steeds....

Dan krijg je een mail die iets zegt in de trant van 'de status van uw pakket is veranderd. Reden van uitzondering: het pakketpunt heeft uw pakket klaar staan voor retourzending naar of afhaling door UPS. '

Nou dan lees je retourzending en slaat de schrik toe...

Maar wat ze er nu eigenlijk mee bedoelen... :? Het lijkt te zijn dat het dan in ieder geval nog niet op je pakketpunt van bestemming aangekomen is, zal dan wel zijn dat het vanaf het inleverpunt weer verder gaat ofzo.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 11:31

Ligt het aan mij of is de verzendtijd sinds vinted go flink omhoog gegaan?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 11:43

Ik merk eigenlijk niks. Ik denk dat het heel erg afhangt van welke regio, hoeveel chauffeurs er zijn en hoe druk het overal is.