Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westhof schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag.
Er staat een item op Vinted die ik graag wil kopen, maar de verkoper kan/wil niet verzenden met UPS. Helaas lijkt dat de enige verzendmogelijkheid te zijn die ik kan kiezen. Waarom kan ik dit niet veranderen naar bijv. DPD of thuisbezorging? Ik heb in mijn profiel alle verzendopties ingeschakeld, UPS kun je helaas niet uitzetten. Het zou jammer zijn als de koop stukloopt op het verzenden…
Siers83 schreef:Het is inmiddels gelukt via een omweg, een vriendin van haar gaat het pakket naar een UPS-punt brengen. Bedankt voor het meedenkenWesthof schreef:Ga ik doen, dankjewel! Hopen dat het in de tussentijd niet verkocht wordt, het is al wel een aantal keer geliked.
Je kan altijd vragen of ze het reserveert voor je
Mama3 schreef:Ik heb 3 weken geleden een pakketje naar Frankrijk gestuurd en hij is nog steeds niet aangekomen. Bij verwachte leverdatum staat nu tussen 8 juni en 10 juli. Maar als ik op het linkje klik van pakket volgen zie ik het volgende en vraag ik me af of het pakket kwijt is of retour komt. Wat denken jullie?
[ Afbeelding ]
Mama3 schreef:Ik heb 3 weken geleden een pakketje naar Frankrijk gestuurd en hij is nog steeds niet aangekomen. Bij verwachte leverdatum staat nu tussen 8 juni en 10 juli. Maar als ik op het linkje klik van pakket volgen zie ik het volgende en vraag ik me af of het pakket kwijt is of retour komt. Wat denken jullie?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
_Friemel schreef:Mama3 schreef:Ik heb 3 weken geleden een pakketje naar Frankrijk gestuurd en hij is nog steeds niet aangekomen. Bij verwachte leverdatum staat nu tussen 8 juni en 10 juli. Maar als ik op het linkje klik van pakket volgen zie ik het volgende en vraag ik me af of het pakket kwijt is of retour komt. Wat denken jullie?
[ Afbeelding ]
Ik had een pakketje waarvan ik van overtuigd was dat het kwijt was met DPD maar Nee hoor, na 5 weken kwam hij aan! Vanuit het buitenland, waar hij uitgespookt heeft geen idee maar komt vaker voor!
SansaS schreef:Hebben er hier mensen ervaring met pakketje versturen via mondial relay dat die niet update? Ik heb het pakket gisteren verstuurd maar dat staat niet in de app