[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 17:44

_Friemel schreef:
Flying_Angel schreef:
Wel duur, maar voor mij is de Miles High super skinny van Levi’s de enige zwarte skinny die en hoog zit en echt strak aansluit bij m’n enkels!

Ik zag deze heel veel op Vinted en hij ziet er goed uit maar heeft hij stretch? Ik kan absoluut geen stugge jeans dragen. En hoe valt de maat? Ik vind het altijd zo moeilijk met 27/28 etc :')

Ik leef al jaren in de Mile High broeken, heb ‘m in iedere kleur. Er zit stretch in en hij valt wat lang.

Lau

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-25 21:19

Omdat het hier zo stil is:

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 08:46

Ik maak wel fotos maar vergeet vaak te posten :')

Ohhh hoe draag je die panty Lau! Ik vind ze zo stoer maar ik word echt gek van het patroon op mijn benen, krijg er helemaal jeuk van :')

Het wordt nu wel tijd wat aan de kleur van mijn onderbenen te doen :))

Afbeelding

Detail:
Afbeelding

Jurk: Miss Etam
Riem: SheIn (van een broek)
schoenen: van Vinted :))

Draag er mijn lichtroze coach tas bij :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-25 09:14

Met een huidskleurige panty eronder :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 17:03

Lau schreef:
Met een huidskleurige panty eronder :')

Ja zie je ik dacht al die dingen zitten echt afgrijselijk ondanks dat ze zo leuk zijn :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 12:33

Even geen hakken en strakke jurkjes vandaag, lekker chill in mijn wijde panter print jurk en sandaaltjes zometeen mn tandjes ophalen (loop nu zonder mn gebit sinds gister eind middag :') ) en even wat boodschapjes/pakketjes doen enzo :D
Afbeelding

Jurkje Temu (voor 1 cent :') )
Schoenen Inuovo

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 17:40

Erg leuk Friemel! Vind ze beide wel wat hebben nieuw vrolijk broekje, lekker veelzijdig met zoveel kleuren.

Afbeelding

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 09:07

Afbeelding

Nieuwe dag nieuwe outfit

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 14:28

Afbeelding

Toonbaar outfitje van vandaag :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 17:05

Beide erg leuk! <3

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 14:52

Dank Angel <3

Het is weer wat frisser vandaag, dus iets minder zomers. Kwam er wel achter dat ik even t-shirts moet zoeken die hier onder goed kunnen haha. Dit is een van de weinige witte shirts die ik heb :')
Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-25 14:58

Detroit schreef:
Dank Angel <3

Het is weer wat frisser vandaag, dus iets minder zomers. Kwam er wel achter dat ik even t-shirts moet zoeken die hier onder goed kunnen haha. Dit is een van de weinige witte shirts die ik heb :')
[ Afbeelding ]

Ooooohh dit vind ik echt ontzettend cute!!! <3

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 15:00

Ohhhhh te gaaf dat pak <3

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 15:35

Aah thanks! <3 Ben er ook heel blij mee! Gekocht in Batavia stad voor een leuk prijsje. We gingen voor mijn vriend, want ik had een koopverbod. Mislukt! Deze kon ik niet laten hangen haha.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-25 16:35

Detroit schreef:
Aah thanks! <3 Ben er ook heel blij mee! Gekocht in Batavia stad voor een leuk prijsje. We gingen voor mijn vriend, want ik had een koopverbod. Mislukt! Deze kon ik niet laten hangen haha.

Als je het had laten hangen had ik je persoonlijk terug geschopt. Want girl that looks so good on you <3

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 16:53

Heel leuk!!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 20:26

Hier ook weer een outfit!
Afbeelding

Afbeelding
Verrassing! **\O/**

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 20:49

Leuke outfit! Ziet er ook uit als een chille broek. En gefeliciteerd natuurlijk! Superleuk! <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 20:53

Detroit schreef:
Dank Angel <3

[ Afbeelding ]

Ohhhh wat een geweldige set! Daar zou ik ook mn koopverbod voor verbreken ja :))
van harte gefeliciteerd Flying_Angel!

Ik heb even meningen nodig, ik draag wel vaker wat tuttigere jurkjes maar juist door mijn tattoo heeft dat zo'n leuk contrast alleen.... iets irriteert me aan deze jurk terwijl ik hem bij andere zó leuk vond -O- Ook even met riem geprobeerd (let niet op de kleur, heb geen creme maar was voor de vorm) maar nog was iets meh maar ik kan er niet achter komen wat het is :') Issie te lang? De kleur? Is het mijn sleeve?

Afbeelding

Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 20:57

Te lang..

FA wat leuk, van harte gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 21:01

De riem is te breed, maar zonder heb ik niet het idee dat er iets mis mee is? Ik weet niet of er iets over de kleur te zeggen is zonder je hoofd :'). Ik persoonlijk zou denk ik een smal tailleriempje in het groen, als ik die kleur goed zie in je jurk :+
Maar ik vind hem wel leuk! Je haar en eventuele make up heeft natuurlijk wel invloed...

Gefeliciteerd Flying_Angel!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 21:20

Bielsje schreef:
De riem is te breed, maar zonder heb ik niet het idee dat er iets mis mee is? Ik weet niet of er iets over de kleur te zeggen is zonder je hoofd :'). Ik persoonlijk zou denk ik een smal tailleriempje in het groen, als ik die kleur goed zie in je jurk :+
Maar ik vind hem wel leuk! Je haar en eventuele make up heeft natuurlijk wel invloed...

Gefeliciteerd Flying_Angel!

De bedoeling was een oud roze lint maar die heb ik nog niet ik dacht ik wacht eerst de jurk even af, heel dun riempje was niet mooi, de helft van degene die ik om had, was wel oke maar heb ik alleen in knalroze dus dat vertekende het beeld nog meer :')

Mijn hoofd is eraf want ik heb mn gebit niet in :') ik ga hem morgen nog een keer proberen maar dan klem ik hem even vast tot net onder de knie :j en anders gaat ie terug :))

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 21:44

_Friemel schreef:
Detroit schreef:
Dank Angel <3

[ Afbeelding ]

Ohhhh wat een geweldige set! Daar zou ik ook mn koopverbod voor verbreken ja :))
van harte gefeliciteerd Flying_Angel!

Ik heb even meningen nodig, ik draag wel vaker wat tuttigere jurkjes maar juist door mijn tattoo heeft dat zo'n leuk contrast alleen.... iets irriteert me aan deze jurk terwijl ik hem bij andere zó leuk vond -O- Ook even met riem geprobeerd (let niet op de kleur, heb geen creme maar was voor de vorm) maar nog was iets meh maar ik kan er niet achter komen wat het is :') Issie te lang? De kleur? Is het mijn sleeve?

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik vind het model en de pasvorm van de jurk prachtig! Zelf word ik wat afgeleid door de willekeurige roze en blauwe kleuringen hier en daar op het kant. Bij de eerste aanblik van de jurk denk ik dat er roze en blauwe vlekken opzitten. Ik weet even geen ander woord, maar het jurkje lijkt daardoor wat "smoezelig".

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 21:46

Ik denk dat het aan de overgang lijfje-rok ligt, dat die niet op de juiste plaats valt?
Ik kan er ook niet echt mijn vinger op leggen, ik snap wel wat je bedoeld.

Flying_angel, gefeliciteerd!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 22:35

Het kan ook door de hoek van de foto komen, maar de lengte lijkt net niet helemaal lekker te vallen. Hij had iets korter moeten zijn, halverwege je onderbeen ongeveer, of echt lang genoeg dat ie ook met hakken aan op je voet valt ipv je enkel, nu lijkt het een beetje tussenin.