Als dromen uitkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wortel115

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-25 22:38

Haha nee het was bijna stapvoets. Ik rijd in het donker ook geen 100 hoor en midden op de weg. Te veel kangaroes dan.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 07:41

Toen ik jaren geleden door Australië reisde, was ik zo bang dat ik kangoeroes zou tegen komen onderweg. Maar we hebben toen alleen een dode gezien (gelukkig).

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-25 08:47

Ja dode liggen er ook soms langs de kant van de weg. Valt hier mee. Al heb ik er in de laatste 10 jaar 2 aan gereden. En een paar bijna met volle maan zijn ze meer actief en om middernacht naar huis rijden uit NSW na werk ben je blij dat je remmen het doen.

Ik had vandaag een echo en morgen urgente afspraak met gynaecoloog. Zal later updaten ben net thuis en ga eerst even liggen en straks wat eten.

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-25 06:20

Ik zou nog een update doen. Vorige week dus opnieuw bloed prikken en een echo. Vrijdag naar de gynaecoloog. Die heeft nog een swab genomen om op kweek te zetten maar de infectie was er nog steeds dus nu weer een kuur van 3 soorten antibiotica voor 10 dagen. Ik heb sinds vrijdag middag bijna alleen maar op bed of de bank gelegen dus nu maar even op bokt. Hopelijk gaat deze nu werken. Davy blijft dat maar erg gezellig vinden en ligt de hele dag bij me.

Afbeelding

Noah kwam zaterdag thuis van zwemmen met een award. Het was pyjama week met reddings zwemmen. Papa had natuurlijk geen foto van het zwemmen gemaakt. Noah is alleen in zn groep dus ze vinden dat niet erg als we dat af en toe doen.
Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 17:21

Och jeetje wat heftig, ik hoop dat het snel aanslaat.
Gefeliciteerd met Noah.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 23:42

Hé dat klinkt naar. Take care!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 00:34

Ik hoop dat de antibiotica zijn werk doet en jij je nu weer fitter voelt. Beterschap!

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-25 08:12

Dank jullie sinds gister gaat het gelukkig beter. Vandaag iets te veel gedaan en voel ik nu maar goed ik voel me beter dus dat is goed. Heb wel nog vrijdag een afspraak bij de dokter en nog een vervolg afspraak bij gynaecoloog dus hopelijk is het straks gewoon opgelost.

Jazz is is boos als ik in de wei kom om ze eten te geven. Die wil aandacht buiten de wei. Ze zal helaas nog even moeten wachten voor ik haar ga rijden.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 20:49

Fijn dat het alweer wat beter gaat. Hopelijk voel je je snel weer goed genoeg om met Jazz aan de slag te gaan.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 12:56

Fijn dat het beter gaat!

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-25 23:20

Helaas was de antibiotica niet voldoende. Maandag heb ik gynaecoloog gebeld dat de kuur klaar was, ik nog symptomen had en nog geen vervolg afspraak. Ik mocht gelijk dezelfde dag komen dat was fijn. Ik sta nu op de wachtlijst voor een operatie, waarschijnlijk duurt dat 4-8 weken maar goed ze zijn er in ieder geval mee bezig. Op het moment gaat het redelijk goed dus ik ben ga wel in de ochtend een paar uur werken verder houd ik het rustig. Sporten en rijden doet evht te veel pijn dus dat wacht maar.

Afbeelding

Verder weinig nieuws. We gaan vandaag naar Mildura voor een afspraak met Liselotte en dan gelijk even winkelen voor dingen die we hier niet hebben. Ml rijd gelukkig dus ik kan gemakkelijk zitten.

Oja de ‘nieuwe’ nissan zou vandaag eindelijk klaar moeten zijn. Ik heb hem nog niet fatsoenlijk gezien of erin gereden dus hopelijk is hij snel thuis.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 16:24

Wat naar dat je toch een operatie moet, maar alles beter dan de pijn. Gaan ze de binnenkant uitbranden met zo'n hete ballon of gaat de hele handel eruit?

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-25 22:31

Alles beter dan deze pijn inderdaad. Ze willen verschillende dingen doen. Als eerst via de buikwand zoeken naar en verwijderen van endometriosis. De echo is daar namelijk niet helemaal duidelijk in. Daarna gaan ze inderdaad met een camera kijken want het blijkt ook onduidelijk waar de onsteking vandaan komt. Ze gaan dan inderdaad weefsel weghalen maar nog afhankelijk van wat ze vinden. En er word gedacht aan wen mirena spiraal om te kijken of de andere symptomen dan hormoon gevoelig zijn, maar die mag er niet in als er een actieve infectie is. Dus eigenlijk is er gewoon nog veel onduidelijk. Als het de problemen oplost mag van mij de hele handel eruit.

Voor nu kijk ik per dag wat ik kan doen op betere dagen ga ik een paar uur werken en andere dagen niet. Werk is gelukkig flexibel.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 13:00

Ik heb een hele tijd ook zware menstruatie klachten als bijwerking van de Pfizer vaccinatie tegen corona (die ik gedwongen heb genomen door de overheid), 14 dagen ongesteld achter elkaar om maar te zwijgen wat eruit kwam, ook allemaal medicatie voor gehad, maar ze konden niks vinden, de ene echo na de andere, was wel vervelend, maar mevrouw u bent gezond. Nu was ik na 2 kids niet de lichtste en sinds ik aan de ozempic zit om af te vallen is het over. Hoe bizar... maargoed ik hoop dat ze je kunnen helpen.

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-25 13:33

O Mer dat klinkt ook naar. Gelukkig gaat het nu beter.
Ik ben sinds vorig jaar mei 22kg afgevallen. Ik was ook na kinderen aangekomen. Geen ozempic hier. Maar totdat mijn implanon eruit ging en eileiders eruit gehaald geen problemen. Tot 6 maanden daarna ook niet. Dit is begonnen in de start van dir jaar maar de laatste 2 maanden veel erger. Ik weet op het moment niet of en wanneer ik ongesteld ben want het stopt gewoon helemaal niet meer.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 13:45

Lijkt mij ook vreselijk pfff hoop echt dat je snel van die ellende af bent!

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 18:53

Oh dat klinkt heel naar! Hopelijk ben je snel aan de beurt en voel je je daarna beter.

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-25 09:25

Ik hoop het ook dank jullie. Volgens de dokter is de wachttijd voor het ziekenhuis 4-8 weken. We gaan het zien.

Vandaag wel wat positief nieuws. De Navarra kwam naar huis. Ml en Liselotte gaan hem van binnen opruimen want hij is klaar om te camperen maar moet uit gesorteerd worden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 20:50

Vet stoere auto hoor! gaaf!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 21:26

Sterkte TS. Hopelijk kun je snel terecht. Stoere auto hoor, dat past goed in het landschap daar.

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-25 06:22

De dak tent is ook goed gekeurd.
Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 21:28

Super cool hoor!

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-25 08:49

Weinig nieuws hier. De kinderen hebben school vakantie maar we hebben nog niet echt iets met ze gedaan. Morgen komen er wel 2 vriendinnen van Liselotte en ze gaan in de dak tent slapen. Lekker rustig in huis dus. Volgende week maar even kijken of ze naar de film willen of schaatsen want dat is er in de stad.

Ik heb gisteren Atari even gelongeerd. Met zn nieuwe dekje. Ik heb ook een ander zadel voor hem gekocht dat is onderweg. Hopelijk kan ik hem in de komende maanden als er een zadelpasser in de buurt komt meepakken.
Afbeelding
Afbeelding

En nog Davy want hij is schattig.
Afbeelding

Verder is het nog wachten op een datum voor operatie. Hopelijk schiet dat op.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 12:23

Atari ziet er goed uit! Komt niks te kort :D

Davy <3

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-25 03:22

Nee Atari komt niets te kort. Hij zou eigenlijk wat meer aan het werk mogen. Zn zadel zat vandaag in de post dus die ga il straks even passen zodat ik hem kan meten voor een singel.