Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelys schreef:Dit jaar heb ik een heftig jaar (ik sta in het sbo in groep 2.3). Al 2 kinderen doorverwezen naar Cluster 4 (gedrag). Die waren al in het traject/ kon niet anders. Nu een andere leerling die steeds onveiliger gedrag vertoond. Hierdoor zijn we daar erg veel mee bezig en komt niet alle kinderen evenveel aan bod. En gewoon heel veel zorgelijke situaties thuis of op school (of beide). Af en toe lig ik echt wakker van alles wat gebeurd in de klas en met de leerlingen.
SdaphneS schreef:Oh dat gaat echt snel zeg!
Hier ook de laatste weken, we moeten er nog vier.
Ik ben in de loop van het schooljaar al gestart in een nieuwe functie, proces coördinator voor twee locaties van de scholengemeenschap waar ik werk. Ik geef nog 1 dag in de week lessen, de rest van de dagen zijn gevuld voor mijn functie. Daarnaast ook ICT expert voor de basisvaardigheid digitale geletterdheid wat geïmplementeerd moet worden op beide vestigingen. Oh en ook nog coach van een 8tal leerlingen. Dus mijn werkweek is wel gevuld.
En hoe is het bij jou PSvanLot?
SdaphneS schreef:Klinkt als een interessante functie PSvanLot. Wat doet een onderwijs coördinator dan nog naast deze functie en de teamleider?
Wat fijn dat je bent hersteld van je burnout Goof! Wel heel vervelend dat het zo'n chaos is. Hopelijk is er snel wat meer duidelijkheid. Jij bent docent Engels toch? Daar zijn altijd wel veel vacatures voor.
Je hoort het op veel scholen, volgens mij is het echt weer zo'n golfbeweging waarin heel veel tijdelijke contracten door afnemende subsidies weer stopgezet worden. Waar wij vorig jaar nauwelijks mensen konden vinden voor vacatures is de poule nu weer erg groot.