Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Shenavallie schreef:
Wij hebben 's avonds een groep kraaien die elkaar verwelkomen en kijken of iedereen er weer is (en reken maar dat het druk is). Prachtig vind ik dat! Ik kan echt van de natuur genieten hier. Zo ook van de padden die 's avonds een heel concert geven. Zulke kleine dieren en dan zo'n sterk geluid maken... daar ben ik echt van onder de indruk.
Hier woont ook een mega groep kraaien, die maken idd een partij herrie!
Kauwen ook. Maar heb nog niet gemerkt bij ons dat de andere vogeltjes dan vertrekken. Het is hier vroeg in de ochtend altijd een gezellig gekakel
Shenavallie schreef:Mijn buurman heeft een prachtige, natuurlijke voerplaats voor de wilde vogels in de tuin en het is gewoon mooier dan tv om daar naar te kijken. Alle vogels eten daar, door elkaar of even op elkaar wachtend. Je ziet Bonte Spechten, Boomklevers, Boomglijders, Geelgors, Mussen, Koolmeesjes, Pimpelmeesjes, Roodborstjes, Kraaien, Duiven, Kauwen... Het is mooi om te zien hoe er een (eet)patroon is tussen de vogels.
different1 schreef:Stom is een understatement, maar ik vind de verwekker van m'n dochter en zijn vrouw stom![]()
Na 15jr afwezigheid was er contact, maar het gaat niet zoals men daar wil en nu hebben ze m'n dochter echt hele nare berichten gestuurd
different1 schreef:Stom is een understatement, maar ik vind de verwekker van m'n dochter en zijn vrouw stom![]()
Na 15jr afwezigheid was er contact, maar het gaat niet zoals men daar wil en nu hebben ze m'n dochter echt hele nare berichten gestuurd
rien10 schreef:different1 schreef:Stom is een understatement, maar ik vind de verwekker van m'n dochter en zijn vrouw stom![]()
Misdadig, (kinder)geestelijke mishandeling om je gelijk te halen over de rug van een kind. Bah. Eikels.
Hoe oud is je dochter? Oud genoeg om te zien hoe dit spelletje werkt? Als mijn hoofd goed werkt is ze 15+? Ja, dan is ze oud genoeg. Blijft lelijk, om dit zo van je vader te moeten ervaren.
wemkelover schreef:Hulpverlening zou twee weken terug komen voor een intake gesprek voor mijn zoon. Was niet komen opdagen, mail gestuurd, kreeg automatisch mail terug dat hij ziek en afwezig was. Niet afgebeld niks.
Na twee weken nog niks gehoord. Gisteren mail gestuurd weer. Geen automatisch bericht dus hij is aanwezig? Maar nog niks gehoord. Wacht vandaag nog af. En anders kijken of ik een telefoon nummer kan vinden. Maar vind dit wel echt stom. Heb ze alleen wel nodig voor een doorverwijzing.
xChanelx schreef:wemkelover schreef:Hulpverlening zou twee weken terug komen voor een intake gesprek voor mijn zoon. Was niet komen opdagen, mail gestuurd, kreeg automatisch mail terug dat hij ziek en afwezig was. Niet afgebeld niks.
Na twee weken nog niks gehoord. Gisteren mail gestuurd weer. Geen automatisch bericht dus hij is aanwezig? Maar nog niks gehoord. Wacht vandaag nog af. En anders kijken of ik een telefoon nummer kan vinden. Maar vind dit wel echt stom. Heb ze alleen wel nodig voor een doorverwijzing.
Volgens mij krijg je maar één keer zo'n afwezigheidsmail. Even bellen of mailen met de organisatie is dan het handigst. Maar het is niet netjes op deze manier.
Little_Gift schreef:Stom dat ik niet lijk te snappen hoe het werkt om been deftig op te tillen en over de stroomdraad te stappen![]()
Ik zeg nog zo het mantra op in mijn hoofd:
Been hoog genoeg optillen, je wil NIET aan de draad haperen, been hoog genoeg optillen, je wil NIET aan de draad haperen....
Uiteraard haper ik aan de draad![]()
Klap van de stroom en als gevolg plat op mijn buik op de keiharde grond...
F*ck you stomme mantra![]()
En misschien nog stommer:
Ik ergerde me meer aan het feit dat de draad daardoor wat minder strak gespannen hangt dan dat ik me ergerde aan de klap stroom of de landing van mezelf![]()
OH ja en nee de stroom afleggen kan momenteel niet meer, vlak naast het knopje aan/af en de stekker van het stroomapparaat, ligt een duifje te broeden dus ik wil haar niet storen en moet dus al enkele weken mét stroom alle werkzaamheden doen