Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Karlijn

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 20:56

Vlaamse gaaien zijn ook zo erg.

En zanglijsters kan ik als ze lang genoeg in de buurt zitten en hun repertoire maar lang genoeg blijven herhalen ook wel 'schieten'.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 21:05

Hier veel nijlganzen in de wijk, maar die zijn juist heel rustig, nooit last van.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 07:45

verootjoo schreef:
Shenavallie schreef:

Wij hebben 's avonds een groep kraaien die elkaar verwelkomen en kijken of iedereen er weer is (en reken maar dat het druk is). Prachtig vind ik dat! Ik kan echt van de natuur genieten hier. Zo ook van de padden die 's avonds een heel concert geven. Zulke kleine dieren en dan zo'n sterk geluid maken... daar ben ik echt van onder de indruk. :j

Hier woont ook een mega groep kraaien, die maken idd een partij herrie!

Kauwen ook. Maar heb nog niet gemerkt bij ons dat de andere vogeltjes dan vertrekken. Het is hier vroeg in de ochtend altijd een gezellig gekakel :')

Ik herken het ook niet dat andere vogels weggaan, want hier vliegt werkelijk alles door elkaar. Mijn buurman heeft een prachtige, natuurlijke voerplaats voor de wilde vogels in de tuin en het is gewoon mooier dan tv om daar naar te kijken. Alle vogels eten daar, door elkaar of even op elkaar wachtend. Je ziet Bonte Spechten, Boomklevers, Boomglijders, Geelgors, Mussen, Koolmeesjes, Pimpelmeesjes, Roodborstjes, Kraaien, Duiven, Kauwen... Het is mooi om te zien hoe er een (eet)patroon is tussen de vogels. :j

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 07:53

Shenavallie schreef:
Mijn buurman heeft een prachtige, natuurlijke voerplaats voor de wilde vogels in de tuin en het is gewoon mooier dan tv om daar naar te kijken. Alle vogels eten daar, door elkaar of even op elkaar wachtend. Je ziet Bonte Spechten, Boomklevers, Boomglijders, Geelgors, Mussen, Koolmeesjes, Pimpelmeesjes, Roodborstjes, Kraaien, Duiven, Kauwen... Het is mooi om te zien hoe er een (eet)patroon is tussen de vogels. :j

Dat lijkt me geweldig <3

Mijn buren hebben kippen en een haan. En die hadden het gisterochtend verbaal aan de stok met een troepje eksters die hadden postgevat in een boom naast het kippenhok. Lekker rustig op het platteland :')

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 10:52

Stom is een understatement, maar ik vind de verwekker van m'n dochter en zijn vrouw stom :r
Na 15jr afwezigheid was er contact, maar het gaat niet zoals men daar wil en nu hebben ze m'n dochter echt hele nare berichten gestuurd ;(

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 11:00

‘Nee je hoeft niet bang te zijn voor spinnen, ze doen niks’

Nou ik werd net gebeten door een groene spin. Zit nu een bult. poedersuiker spin.
Laatst bijgewerkt door Selina op 18-06-25 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 11:02

different1 schreef:
Stom is een understatement, maar ik vind de verwekker van m'n dochter en zijn vrouw stom :r
Na 15jr afwezigheid was er contact, maar het gaat niet zoals men daar wil en nu hebben ze m'n dochter echt hele nare berichten gestuurd ;(

Misdadig, (kinder)geestelijke mishandeling om je gelijk te halen over de rug van een kind. Bah. Eikels.

Hoe oud is je dochter? Oud genoeg om te zien hoe dit spelletje werkt? Als mijn hoofd goed werkt is ze 15+? Ja, dan is ze oud genoeg. Blijft lelijk, om dit zo van je vader te moeten ervaren.
Laatst bijgewerkt door rien10 op 18-06-25 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 11:05

Selina schreef:

Nou ik werd net gebeten door een groene spin. Zit nu een bult. poedersuiker spin.

Een groene… := zijn die inheems in Nederland :o?

Koper

different1 schreef:

Understatement lijkt me wel een juist woord in deze situatie -O-

verootjoo

different1 schreef:

Tjee, dat vind ik altijd zo erg. Kind weer de dupe :\

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 11:06

Egoïsme ten top.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 11:22

verootjoo schreef:
Selina schreef:

Een komkommerspin volgens Google :=

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 11:54

rien10 schreef:
different1 schreef:

Misdadig, (kinder)geestelijke mishandeling om je gelijk te halen over de rug van een kind. Bah. Eikels.

Hoe oud is je dochter? Oud genoeg om te zien hoe dit spelletje werkt? Als mijn hoofd goed werkt is ze 15+? Ja, dan is ze oud genoeg. Blijft lelijk, om dit zo van je vader te moeten ervaren.

Ze is idd bijna 16, mentaal wat jonger.
Ik vind het zo erg voor haar, na 15jr toont ie eindelijk interesse en nog geen 6 maanden later krijgt ze dit over haar heen...

Zoals iemand al schreef, misdadig!
Het gaat nog wel een staartje krijgen maar ja, daarmee is deze pijn voor m'n dochter niet opgelost.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 11:54

Hulpverlening zou twee weken terug komen voor een intake gesprek voor mijn zoon. Was niet komen opdagen, mail gestuurd, kreeg automatisch mail terug dat hij ziek en afwezig was. Niet afgebeld niks.

Na twee weken nog niks gehoord. Gisteren mail gestuurd weer. Geen automatisch bericht dus hij is aanwezig? Maar nog niks gehoord. Wacht vandaag nog af. En anders kijken of ik een telefoon nummer kan vinden. Maar vind dit wel echt stom. Heb ze alleen wel nodig voor een doorverwijzing.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 12:47

Stom dat ik niet lijk te snappen hoe het werkt om been deftig op te tillen en over de stroomdraad te stappen :evaw:

Ik zeg nog zo het mantra op in mijn hoofd:
Been hoog genoeg optillen, je wil NIET aan de draad haperen, been hoog genoeg optillen, je wil NIET aan de draad haperen....

Uiteraard haper ik aan de draad _O-
Klap van de stroom en als gevolg plat op mijn buik op de keiharde grond...

F*ck you stomme mantra _-:(

En misschien nog stommer:
Ik ergerde me meer aan het feit dat de draad daardoor wat minder strak gespannen hangt dan dat ik me ergerde aan de klap stroom of de landing van mezelf :evaw:

OH ja en nee de stroom afleggen kan momenteel niet meer, vlak naast het knopje aan/af en de stekker van het stroomapparaat, ligt een duifje te broeden dus ik wil haar niet storen en moet dus al enkele weken mét stroom alle werkzaamheden doen <3

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 12:49

Stom. Mega stom. Krijg net een berichtje dat een zakenrelatie is overleden. Nog geen 50 jaar.
Rotziekte. Bah.

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 12:55

wemkelover schreef:
Hulpverlening zou twee weken terug komen voor een intake gesprek voor mijn zoon. Was niet komen opdagen, mail gestuurd, kreeg automatisch mail terug dat hij ziek en afwezig was. Niet afgebeld niks.

Na twee weken nog niks gehoord. Gisteren mail gestuurd weer. Geen automatisch bericht dus hij is aanwezig? Maar nog niks gehoord. Wacht vandaag nog af. En anders kijken of ik een telefoon nummer kan vinden. Maar vind dit wel echt stom. Heb ze alleen wel nodig voor een doorverwijzing.

Volgens mij krijg je maar één keer zo'n afwezigheidsmail. Even bellen of mailen met de organisatie is dan het handigst. Maar het is niet netjes op deze manier.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 12:55

Little_Gift schreef:
Ik ergerde me meer aan het feit dat de draad daardoor wat minder strak gespannen hangt dan dat ik me ergerde aan de klap stroom of de landing van mezelf :evaw:

:D

Equestrians be like

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 13:20

xChanelx schreef:
wemkelover schreef:

Volgens mij krijg je maar één keer zo'n afwezigheidsmail. Even bellen of mailen met de organisatie is dan het handigst. Maar het is niet netjes op deze manier.

Ja ik zal morgen het nummer dat ik gevonden heb bellen. Maar verder heb ik geen gegevens dan dit nummer en mailadres. We stonden al heel lang op de wachtlijst. Balen dit. Ziek worden kan dat snap ik.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 14:21

Selina schreef:
verootjoo schreef:

Dat klinkt zo onschuldig :=

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 14:48

verootjoo schreef:
Selina schreef:

Dat klinkt zo onschuldig :=

Ik zal een komkommer nooit meer met dezefde onschuldige ogen bekijken ;(

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 17:25

Ik heb er nog 1.

Erachter komen dat er geen wc papier is nádat je geweest bent.

Ik check het normaal altijd bij openbare wc’s maar deze keer vergeten :=

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 18:16

Extra grip voor de switch 2 gekocht en joy cons. Moest lange tijd wachten, want moest vanuit een kluis gepakt worden. Vlak voor sluit. Dus daarna snel naar huis.

Kom ik thuis. Heb ik wel de joycons voor de switch 2 gekregen, maar de grip van de 1 |(
Baal zo dat ik dit in de winkel niet heb gezien en ze nu dicht zitten.

Was als verrassing voor mijn vriend...

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 20:46

Little_Gift schreef:
Stom dat ik niet lijk te snappen hoe het werkt om been deftig op te tillen en over de stroomdraad te stappen :evaw:

Ik zeg nog zo het mantra op in mijn hoofd:
Been hoog genoeg optillen, je wil NIET aan de draad haperen, been hoog genoeg optillen, je wil NIET aan de draad haperen....

Uiteraard haper ik aan de draad _O-
Klap van de stroom en als gevolg plat op mijn buik op de keiharde grond...

F*ck you stomme mantra _-:(

En misschien nog stommer:

OH ja en nee de stroom afleggen kan momenteel niet meer, vlak naast het knopje aan/af en de stekker van het stroomapparaat, ligt een duifje te broeden dus ik wil haar niet storen en moet dus al enkele weken mét stroom alle werkzaamheden doen <3

Zooo stom dat je brein het woord “niet” dan juist weglaat.

Oh jaaa en dat die draad nu “slap” hangt. Ik vind het helemaal stom met je mee hoor!!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 20:56

Ik vind het stom dat de autosleutel spoorloos verdwenen was. Kon niet naar het kindje wat ik help met schoolwerk en ik kon geen bloed laten trekken, te ver met de scootmobiel.

Toen ik naar mijn scootmobiel liep voelde ik even aan de autodeur ook al waren de spiegels ingeklapt en ja hoor, niet op slot. Geen sleutel in het contactslot, vond ik de sleutel op de achterbank. Mijn man was die blijkbaar vergeten toen hij onze menhoeden van de achterbank had gehaald omdat we met de jeep naar de Veluwe gingen voor onze tweedaagse met de menclub.

Aangezien we nog maar één sleutel hebben was het een hele opluchting dat die weer terecht was.