Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onali schreef:Ik heb de goedkoopst mogelijke vanwege mijn nachtdiensten en allemaal zitten ze even prima![]()
Gewoon her en der gekocht als ik ze bij de reisspullen zag staan. Merkloos, vaak satijn met een elastiek bandje.
Simpel en effectief.
c_alsemgeest schreef:Mijn man wordt wakker van het minste licht en zelfs lampjes
Thuis is alles zwart in de nacht velux verduistering in het hele huis en een airco met goede nachtstand zonder lampjes en geluid op de slaapkamer
Maar voor zijn werk zit hij vaak in hotels, doet altijd een ronde lampjes afplakken
Maar als het te licht is heeft het Rezt slaapmasker. Die is heel zacht en heeft geen druk op je ogen e.d.
_CS_ schreef:Mijn man heeft de ohropax van etos en die werkt prima, sluit goed af, ogen zelf vrij en blijft goed zitten (en hij is echt een behoorlijke draaikont in zijn slaap).
Deze:
https://www.etos.nl/producten/ohropax-slaapmasker-blue-120330901.html
Tazzey schreef:c_alsemgeest schreef:Mijn man wordt wakker van het minste licht en zelfs lampjes
Thuis is alles zwart in de nacht velux verduistering in het hele huis en een airco met goede nachtstand zonder lampjes en geluid op de slaapkamer
Maar voor zijn werk zit hij vaak in hotels, doet altijd een ronde lampjes afplakken
Maar als het te licht is heeft het Rezt slaapmasker. Die is heel zacht en heeft geen druk op je ogen e.d.
Dat Rezt masker komt van een dropshipper. Het zijn inderdaad fijne maskers, mijn man gebruikt ze ook alleen die haalt ze op Ali voor amper €5 per stuk.
Tazzey schreef:Hannanasjuh schreef:Manta sleep mask! Echt goed. Zit lekker, is af te stellen en sluit echt helemaal het licht af.
Deze is totaal ongeschikt voor buikslapers. Ik heb hun maskers ook geprobeerd maar voor buik- en zijslapers werkt dat totaal niet. Dat gaat zo ontzettend pijn doen aan je gezicht.