Tussen de mazen van het net..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 10:58

darkangel23 schreef:
Ik heb nog niets van me laten horen omdat ik zelf ook geen nieuws heb. Ik heb nog niets van de pleegmoeder gehoord betreffende de uitvaart en ben momenteel op vakantie in Oostenrijk. Mocht er een update zijn dan zal ik die uiteraard hier plaatsen.

Ik wens jullie nog een goede vakantie Darkangel.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 11:19

Fijne vakantie darkangel! Hopelijk kun je een beetje tot rust komen en er ondanks alles toch een beetje van genieten. :knuffel:

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 11:38

We hebben achter de schermen overleg met elkaar gehad en we hebben besloten om dit topic te sluiten. Het topic kent helaas een verdrietig einde, wat niemand had zien aankomen toen het topic destijds werd geopend door Poetser. Voor ons is dit ook een situatie die we zelden meemaken, dus we hebben met het team gekeken wat we hierin passend vinden. Nu Poetser zelf niet meer kan meepraten of updates kan geven, lijkt het ons beter om dit topic te sluiten. We zullen contact opnemen met darkangel23; mochten er vanuit haar nog updates komen, dan kunnen wij die in het topic plaatsen. We hopen op jullie begrip en willen (nogmaals) alle betrokkenen heel veel sterkte wensen.

Update van Darkangel23:
De uitvaart vindt plaats op dinsdag 27 mei om 14:00.
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 20-05-25 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Update toegevoegd

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 21:21

Op verzoek plaats ik hier een bericht vanuit Blue_flower. Zij wil jullie vragen om contact op te nemen met Darkangel23 als je eerder naar aanleiding van dit topic contact hebt gehad met Blue_flower. Alvast bedankt! :)