Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:Dat lijkt me heel gaaf! Helaas heb ik zoiets voor ons bad (549) niet kunnen vinden.
Mariska_28 schreef:opisop_shop schreef:Dat lijkt me heel gaaf! Helaas heb ik zoiets voor ons bad (549) niet kunnen vinden.
Ons bad is ook die maat. Ik heb 1,5 jaar geleden het zwembad tweedehands gekocht met de dome erbij.Was een goede deal haha.
Mochten we ooit voor een echt zwembad gaan wil ik een rechthoekige.. daar is veel makkelijker een overkapping voor te vinden.
Als we geen dome hadden gehad had ik deze kas gekocht. Minder hoog dus ook minder last van de wind. Je kan hem alleen niet makkelijk helemaal open zetten.
https://www.vidaxl.nl/e/vidaxl-tuinkas- ... 91923.html
[ Afbeelding ]
meniekske schreef:Dank je wel. Toevallig viel mijn oog afgelopen weekend op de Intex Pure Spa Greywood Deluxe opblaasbare spa. Dat van die zoutbasis klinkt ook wel interessant, eens goed over inlezen. Ik heb nog alle tijd gelukkig.
Anouk_H schreef:Ons tripje Cranenbroek liep gisteren uit de hand
[ Afbeelding ]
Nu gaan wij voor het eerst werken met een zandfilterpomp omdat we een solarkoepel op het plattedak van onze bijkeuken gaan leggen om het bad zo warm mogelijk te krijgen gezien we geen tuin op het zuiden hebben dus hij ook niet veel uren zon zal kunnen vangen helaas.
Maar nu zat ik mij vannacht dus ineens af te vragen.. kan deze pomp wel buiten staan in de regen? Of moeten wij hier een afdakje boven knutselen? Stom dat deze vraag mij gisteren in de winkel niet omhoog is gekomen..
En wat doen jullie met een zandfilterpomp als je in het zwembad zit? Uit zetten? Of gewoon laten draaien?
Als het aan mij had gelegen hadden we een nog veel groter bad gekocht maar de tuin laat het niet toe helaas en ik ben al lang blij dat ik tóch water in de tuin heb deze zomer. Ik ben zwanger dus het afkoelen is wel heel erg gewenst, en half september ben ik uitgerekend dus ik heb de warmste weken van het jaar hoogzwanger te pakken
Anouk_H schreef:Ik ben het tegenovergestelde, hoe warmer hoe beter30 graden in het zwembad vind ik heerlijk!
ik wil niet hoeven wennen aan het water maar er gelijk in kunnen stappen