Zou leuk zijn, denk niet dat ze durven even prikpaaltjes omheen gezet voor behoud van t zwembad.
Lisette0
Geplaatst: 16-06-25 18:11
Ik ben blij om zoiets simpels als een eindelijk goed gelukt broodje! De bovenkant zakte telkens compleet in. Nu een paar dingen anders gedaan, en dit is m'n mooiste tot nu toen.
En lekker. De kapjes/kontjes moeten altijd gelijk op, ongeacht het tijdstip.
Moet eigenlijk nog normaal avondeten koken, maar dat gaat niks meer worden.
kosseh
Geplaatst: 16-06-25 21:27
Voor het eerst alleen naar buiten met dit monstertje
Op de heen weg was een stal genootje zo lief om het hek naar het duin open te doen (zwaar groot schuifhek). Op de terug weg hebben we het gewoon zelf kunnen doen, zonder af te stappen
Hij is maar een keertje geschrokken, maar was zo terug te nemen. Een hertje sprong op, lag verstopt in het hoge gras naast het ruiterpad.
De glimlach kan niet meer van m'n gezicht.
2 jaar terug was van de wei halen nog een uitdaging en heb ik ook meerdere keren languit in de wei gelegen omdat hij zich lostrok en terug rende. En nu gewoon zonder support erbij het duin in echt zo een fanatisch verschil
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 16-06-25 21:29
Ik ben blij met alles wat bloeit en groeit in mijn tuin.
Je kunt niet van alle passiebloemen de vruchten eten, dat zou ik eerst even uitzoeken. Wij hebben er 2, 1 ervan zou eetbaar moeten zijn zodra ze vruchten geven. Ons monster van het balkon is helaas gesneuveld tijdens het verhuizen, dus hebben helaas opnieuw moeten beginnen.