Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 10:25

Dat ik ineens een emo-kip ben omdat ik net m’n zoon heb uitgezwaaid voor z’n schoolverlaterskamp van groep 8. En dat het besef er dan gewoon even ineens is dat je baby ineens praktisch even groot is als jou, en de basisschool gaat verlaten. Poef, 12 jaar ineens voorbij gevlogen. Word nog leuk dan ook die laatste week school, met alle laatste keren… En dat ik het super spannend vind dat hij 3 dagen weg is van ons, vind ik vooral een irritatie puntje :') Get a grip, woman.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 10:42

paddington schreef:
Moet mij eigen ziek melden voor een bepaalde tijd ..
Is er niemand beschikbaar bij HR.

Heb wel nu wel hoofdpijn van de morfine.

Beterschap paddington :(:)

Hier zojuist voor de derde keer sinds het weekend naproxen in genomen om migraine tegen te gaan. Het ging zo goed het afgelopen half jaar -O-

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 10:55

cursebreaker schreef:
Dat ik ineens een emo-kip ben omdat ik net m’n zoon heb uitgezwaaid voor z’n schoolverlaterskamp van groep 8. En dat het besef er dan gewoon even ineens is dat je baby ineens praktisch even groot is als jou, en de basisschool gaat verlaten. Poef, 12 jaar ineens voorbij gevlogen. Word nog leuk dan ook die laatste week school, met alle laatste keren… En dat ik het super spannend vind dat hij 3 dagen weg is van ons, vind ik vooral een irritatie puntje :') Get a grip, woman.

Ach zo herkenbaar. Mijn oudste is dit school jaar met 10 naar de brugklas gegaan. Even nog sneller groot worden dan het toch al gaat. Ik ben sowieso al een jankbal, dus je kunt je voorstellen hoe ik die laatste weken ervaren heb... Ik weet van andere moeders dat ze hun kind die het lastig heeft op school niet naar school brengen omdat ze dat niet aan kunnen (en ik altijd maar denken dat ik de enige moeder was die op school met tranen loopt als het even moeilijk is voor kinderen, Ja ben ik ook maar de rest jankt thuis).
Dus weet je bent niet alleen. Sterkte deze weken, ze zijn zwaar voor je moederhart! ;)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 11:02

Ik dacht aardig te zijn voor mijn vader om wat te bestellen bij de Hema, dat was goed.
Maar had het nog niet gedaan, en bedacht om naar het Gelderlandplein te gaan, daar is ook een Hema
en de Dierenwinkel waar ik even langs wil gaan..Krijg ik net de vraag of ik het al besteld had.
Nee maar dacht om straks rond 12u die kant op te gaan, nee hoeft niet meer want hij gaat zelf wel naar de Hema.
Laat ook maar.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 11:49

JustMe8484 schreef:
cursebreaker schreef:

Ach zo herkenbaar. Mijn oudste is dit school jaar met 10 naar de brugklas gegaan. Even nog sneller groot worden dan het toch al gaat. Ik ben sowieso al een jankbal, dus je kunt je voorstellen hoe ik die laatste weken ervaren heb... Ik weet van andere moeders dat ze hun kind die het lastig heeft op school niet naar school brengen omdat ze dat niet aan kunnen (en ik altijd maar denken dat ik de enige moeder was die op school met tranen loopt als het even moeilijk is voor kinderen, Ja ben ik ook maar de rest jankt thuis).
Dus weet je bent niet alleen. Sterkte deze weken, ze zijn zwaar voor je moederhart! ;)

Lief berichtje dankje! En jeetje ja, dat is dan met 10 jaar ook een overgang zo ineens, nog sneller ja. En je bent inderdaad in dat opzicht als ouders zijnde zeker niet alleen nee, er waren er vanochtend ook wel meer die zich openlijk uitspraken erover haha dat geeft ook wel weer wat steun :j

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 12:09

Waarom heb ik mijzelf weer overschat...gister een hele dag in Amsterdam rond gelopen en daarna een concert. Heel gezellig, maar vandaag kan ik natuurlijk amper overeind zitten zonder bijna out te gaan

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 12:50

JustMe8484 schreef:
cursebreaker schreef:

oh ja, hier ook een bijna brugpieper.. Het kamp hebben we al gehad, maar ik houd het ook niet droog bij de musical en het échte afscheid hoor. Dochter is er gelukkig erg nuchter onder en heeft heel veel zin in de middelbare school. Woensdag ontmoeting met klas en coaches (geen mentor, maar 2 coaches, is nieuw)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 13:43

Afgelopen dagen: zon maar te veel wind (waait altijd lekker hier in de tuin).
Nu: amper wind maar geen zon
Jongensssss ik wil bakken in de zon! :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 14:23

Vanochtend bezig geweest met het onkruid in de tuin, alles doet zeer nu |o en het is nog lang niet klaar...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 14:28

Wel goed bezig. :D Ik vind het altijd leuk om te doen en het ziet er weer zo mooi uit daarna.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 14:46

Gisteren in afas na een concert, was een man die allemaal bekers van de grond had opgepakt, opgestapeld en meenam om in te leveren bij de bar (krijg je niks voor, maar bespaart de medewerkers wel een stuk opruimen). Loopt iemand langs hem en slaat alle bekers zo uit zijn handen. Waarom??

Positieve kant was dan wel weer dat meteen meerdere mensen alle bekers weer op hadden geruimd en samen alles ingeleverd, maar wat gaat er in je hoofd om dat je zoiets doet?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 15:11

Dat de wegen en de aanrit naar het hotel in Madeira soms zò enorm stijl zijn. Ik schijt echt 7 kleuren met die huurauto auto _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 15:42

Bellatrix schreef:
Wel goed bezig. :D Ik vind het altijd leuk om te doen en het ziet er weer zo mooi uit daarna.

Dat is gelukkig ook zo <3 ik denk dat ik ongeveer tot 1/3 ben gekomen vandaag, dat scheelt al veel ongezelligheid wanneer je even lekker buiten wilt zitten.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 15:43

Dat is zeker waar. :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 16:02

Nyaleti schreef:
Afgelopen dagen: zon maar te veel wind (waait altijd lekker hier in de tuin).
Nu: amper wind maar geen zon
Jongensssss ik wil bakken in de zon! :j

Kom naar Alblasserdam/kinderdijk genoeg zon.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 16:38

Vorig jaar augustus mijn verstandskiezen laten trekken (links). Vandaag maar even bij mijn tandarts aangegeven dat ik er nog last van heb, is er blijkbaar een stuk kies achtergebleven en mag ik weer naar de kaakchirurg |o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 16:52

Ik erger mij aan de Odido storing waardoor ik nu geen TV kan kijken. :x

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 16:59

Bellatrix schreef:
Ik erger mij aan de Odido storing waardoor ik nu geen TV kan kijken. :x

Oh is dat het.. Ik heb sinds gisteren ineens af en toe problemen met de wifi. Dacht dat het aan mijn modem lag, heb net 5 a 10 minuten de stekker er uit gehad, en nu is alles weer aan het opstarten. Hoop dat het helpt. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 17:02

Dat had ik ook gedaan, was het probleem niet, ik heb gewoon wifi op de laptop maar de TV doet het niet.
Maar Bokt doet het, FB, Outlook en WebWhatssapp niet. :\

Edit: TV doet het weer en alle websites ook!

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 17:09

Wifi lijkt het weer te doen hier, maar telefoon blijft problemen houden. Langzaam laden, of helemaal niet. Zou toch fijn zijn als de wifi het gewoon weer doet straks. :roll:

En mn tv ontvanger had er net ook geen zin meer in, dus die is nu ook opnieuw aan het opstarten.
Edit; hielp niet. Kloteding gaat niet meer uit en reageert nergens op. Krijg de hik. _-:(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 17:26

En weer is er storing. :x

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 17:28

Sterkte. Hier doet alles het wel weer, na twee keer opnieuw opstarten. Maar voor hoe lang... :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 17:44

Hij doet het hier ook weer maar geen idee voor hoelang...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 18:14

Ik heb me laten mishandelen en er nog geld voor neergelegd ook. :') heb een cuppingmassage laten doen.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 18:21

Ziek zijn…/oudste twee waren afgelopen week ziek. Ik ben met de jongste ziek… hier ben ik niet voor gemaakt