Sorry Artimes, ik heb gisteravond jouw berichtje niet meer gezien. Heeft net mijn reactie gekruist denk ik en ik ging meteen in waakstand omdat onze minipony op bevallen stond. Heb je zojuist nog het adres gestuurd, kijk maar of je nog iets wilt sturen, zal morgen niet meer aankomen, maar dat maakt niet uit.
Gisteren pa nog gevraagd hoe hij de musical vond. Hij was inderdaad niet te spreken over de zang van enkele spelers en er werd veel te veel in gepraat zei hij. En er hadden gewoon veel meer kinderen mee moeten doen, dan was het veel leuker geweest, nu waren er teveel volwassenen (Ik had het hier al gezegd, hij is een ouwe mopperpot). Maar hij had wel een ontzettend gezellige avond gehad en hij vond het echt heel fijn om er op deze manier lekker een avondje uit te zijn. Nogmaals bedankt Mixta!
Hij had de kaart en de tekening van de dochter van Mixta meegenomen naar mijn broer, die heeft hij aan iedereen laten zien en lezen. Daar was hij erg blij mee. Hij weet niet wat hem allemaal nog te wachten staat morgen
Story of my life; ik ben eigenlijk te laat maar als je het adres nog wilt geven stuur ik morgen nog een kaartje naar hem toe!
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 16-06-25 23:26
haha ach een ouwe brompot heeft ook zijn charme mijn kaart is gisteren op de post gegaan, maar ik denk vandaag dat de bus geleegd is. Ben heel benieuwd naar zijn reactie op alle kaartjes en wens jullie een onvergetelijke verjaardag toe