Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Griffioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 11:45

_Karlijn schreef:
Echt superstom: in het winkelcentrum in Apeldoorn geven de prullenbakken de illusie dat mensen goed bezig zijn :roll:

Zo heeft afval scheiden natuurlijk geen zin he.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Hahaha _O-

Earth

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-25 12:00

Wat de fek :')

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 12:16

Die prullenbak :')

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 13:03

:') Goed gedaan, die afvalbak.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 13:17

Wat erg die prullenbak!!! _O- _O- _O-

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 13:21

Die prullenbak... goed over nagedacht! _O-

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 15:10

Ja hoor :') dat is wel een grote stom ja

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 15:15

Dat gebeurt op meer plekken, oa in treinen en sommige gemeenten. In de prullenbakken wordt het dan wel gescheiden, maar daarna wordt het gewoon bij elkaar gegooid. Een van de argumenten is dat mensen het toch niet goed genoeg scheiden, waardoor het geen zin heeft en ze het beter achteraf kunnen doen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 17:48

Maar las ik niet ergens dat ondertussen scheiden bij de afvalverwerker beter en goedkoper is dan het apart ophalen?

Maar goed deze prullenbak is belachelijk

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 18:21

_Karlijn schreef:
Echt superstom: in het winkelcentrum in Apeldoorn geven de prullenbakken de illusie dat mensen goed bezig zijn :roll:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Plastic snap ik.
Restafval snap ik.
Wát moet je in Dankjewel gooien?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 18:25

Eten :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 18:28

Zoals bij de Efteling? :')

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 19:14

Koper schreef:
_Karlijn schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Plastic snap ik.
Restafval snap ik.
Wát moet je in Dankjewel gooien?

Complimentjes :j

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 19:17

Papier :j

Holle bolle Gijs zegt ook papier hier. En dan dankjewel :j

:+

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 19:21

Misschien kan _Karlijn een voorstel sturen naar de gemeente dat ze de prullenbakken dan ook geluidseffecten geven zoals bij de Efteling. Dat zal de properheid op straat enorm ten goede komen vermoed ik.

Stom: kwartiertje van station naar locatie gelopen in de zon, daarna in de schaduw gebleven. 's Middags half uurtje rondgelopen ivm boodschappen, en daarna was het bewolkt. En toch verbrand ^)

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 10:26

Dat een paar honderd kauwen het een goed idee vonden om te gaan wonen in de bomen naast mijn huis. Mijn hemel, wat maken die beesten een klereherrie. En het gaat ook nog eens door van ‘‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-25 13:09

thequeensmum schreef:
Dat een paar honderd kauwen het een goed idee vonden om te gaan wonen in de bomen naast mijn huis. Mijn hemel, wat maken die beesten een klereherrie. En het gaat ook nog eens door van ‘‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat!

Oh ik heb medelijden met je, die krengen kunnen schreeuwen! :=

Stom: Te druk in je hoofd zijn en daarom niet goed kunnen doen wat je moet doen. :\

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 14:14

Heel het dorp waar ik woon vindt momenteel de PostNL-pakketbezorger stom. Niet die ene die op maandag rijdt maar de hork die de rest van de week de bezorging doet. Ook bij het pakketpunt zijn ze 'm flink zat met z'n botte gedrag. Ik hoop echt dat genoeg mensen klachten blijven indienen, en dat ze bij zijn planbalie ook eens gaan nadenken waarom hij nou zo vaak 2x met pakketten op pad moet (hij wil of durft ze niet meer bij mensen thuis te bezorgen dus er zijn verdacht veel mensen niet thuis en de andere dag moet hij met dezelfde pakketten weer op pad naar het pakketpunt).

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 17:35

thequeensmum schreef:

Wij hebben 's avonds een groep kraaien die elkaar verwelkomen en kijken of iedereen er weer is (en reken maar dat het druk is). Prachtig vind ik dat! Ik kan echt van de natuur genieten hier. Zo ook van de padden die 's avonds een heel concert geven. Zulke kleine dieren en dan zo'n sterk geluid maken... daar ben ik echt van onder de indruk. :j

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 18:25

Halsbandparkieten maken ook zo'n herrie

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 19:15

Shenavallie schreef:
thequeensmum schreef:

Wij hebben 's avonds een groep kraaien die elkaar verwelkomen en kijken of iedereen er weer is (en reken maar dat het druk is). Prachtig vind ik dat! Ik kan echt van de natuur genieten hier. Zo ook van de padden die 's avonds een heel concert geven. Zulke kleine dieren en dan zo'n sterk geluid maken... daar ben ik echt van onder de indruk. :j

Als het in de avond even was vond ik het ook reuze leuk, maar dit gaat echt 20 uur per dag door, en het zijn er honderden.

Normaal zie ik hier merels, spreeuwen, eksters, musjes, koolmeesjes, pimpelmeesjes, duiven etc. Nu helemaal niets meer.
Van mij mogen ze verhuizen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 19:18

Shenavallie schreef:
thequeensmum schreef:

Hier woont ook een mega groep kraaien, die maken idd een partij herrie!

Kauwen ook. Maar heb nog niet gemerkt bij ons dat de andere vogeltjes dan vertrekken. Het is hier vroeg in de ochtend altijd een gezellig gekakel :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 19:41

Ik ben dol op tjielpende vogels! Heel rustgevend.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 19:45

Er zijn nu jonge kauwtjes, die zijn echt hun stembanden aan het oefenen. Wordt straks gelukkig weer minder :). Ik heb ze nu ook regelmatig in de tuin.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 20:53

Vergeet de Nijlganzen of nijlhufters zoals we ze hier noemen niet. Ik heb geen hekel aan dieren, maar aan die beesten dus wel. En zo stom dat er niks aan gedaan mag worden, maar ondertussen doden ze kuikens van inheemse vogels, vechten ze zo agressief met elkaar dat we ook dode rasgenoten zien en maken ze een hels kabaal.