Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Toetjes en cake kun je sowieso vaak schrappen als je krap zit. Of je neemt pennywafels en gewone yoghurt.
mysa schreef:Nooit meer zeg ik niet hoor. Alleen niet standaard. Is jammer ja, aan de andere kant geniet je er extra van als je maar 1 keer per week cake of chocolademousse eet. Denk dat zelfs de minima wel 1x per week zoiets kunnen eten? Of kan dat echt maar een paar keer per jaar?
Heb er zelf ook last van, niet omdat ik zo arm ben maar omdat ik van bijna alles wat ik echt lekker vind, last krijg.
purny schreef:DuoPenotti schreef:Als we al eens beginnen met Nederlandse groenten, fruit en vlees op 0% btw te zetten.
Nee dat is te moeilijk voor de BD. Die zien natuurlijk niet het verschil tussen een paprika en een zak paprikachips![]()
Dingen omhoog gooien kunnen ze heel goed, maar iets verlagen dan weer niet.
SansaS schreef:De regering en de 1e en 2e kamer maken de wetten. De belastingdienst is een uitvoerende instantie. Die bepalen het beleid niet.
paddington schreef:Naar Kleve heb je geen vignet nodig maar wel een blauwe kaart.
Maar je kan beter een stukje door rijden dan struikel je niet over de Nederlanders.
Of heel vroeg gaan rond 7/8 uur in de ochtend.
purny schreef:MarlindeRooz schreef:Die heeft daar niks over te zeggen.
(Bedoelde dat tegen Purny niet tegen jou)
Het is afgesproken.