Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Bruiloft morgen en ik zie er als een berg tegenopIk versta niks, kan geen gesprekken volgen, kan de ceremonie niet verstaan (al hebben ze daar heel lief iets voor geregeld). Als 's avonds de band gaat spelen moet ik sowieso weg want dat geluid kan mijn hoofd al helemaal niet verwerken.
Het gaat om één van mijn beste vrienden, al meer dan 20 jaar, anders was ik echt niet gegaan. Het wordt gegarandeerd k.ut en ik ben zo oneindig klaar met dat doof zijn.
black_kelpie schreef:Bruiloft morgen en ik zie er als een berg tegenopIk versta niks, kan geen gesprekken volgen, kan de ceremonie niet verstaan (al hebben ze daar heel lief iets voor geregeld). Als 's avonds de band gaat spelen moet ik sowieso weg want dat geluid kan mijn hoofd al helemaal niet verwerken.
Het gaat om één van mijn beste vrienden, al meer dan 20 jaar, anders was ik echt niet gegaan. Het wordt gegarandeerd k.ut en ik ben zo oneindig klaar met dat doof zijn.
prompter schreef:_San87_ schreef:Vakantiegeld binnen, belastingdienst blij.
Ik laat dat per maand uitbetalen, net als de eindejaarsuitkering, dan doet het niet in 1 keer zo'n zeer
Jolliegirl schreef:Zou je als beste vriendin het juist wél kunnen accepteren als iemand niet komt vanwege bovenstaande omstandigheden?
Dat zou vriendschap zijn. Begrijpen dat iemand niet zijn eigen "leven" opoffert om bij jou aanwezig te zijn.
Succes en sterkte!
Maar er is een keuze..je kunt ook voor jezelf kiezen. Als beste vriendin zou zij dat moeten accepteren.
DuoPenotti schreef:Of kun je er overdag bijzijn voor je vrienden maar de avond naar huis.
De ceremonie is het belangrijkste gedeelte van de dag.
Dat feest heeft hij het vast druk genoeg met dansen enz.
Dan heb jij heel erg je best gedaan maar heb je ook een beetje naar jezelf geluisterd.
karuna schreef:Ik mag geen rundergehakt producten meer van de jumbo. Lidl mocht al niet, aldi ook al niet en de jumbo is nu ook weggevallen. Paprika erin of als conserveermiddel een product op melkbasis verstopt in een e nummer. Of beiden.Boodschappen doen is nu gewapend met een mobiele telefoon alle e nummers opzoeken.
Ben je een uur bezig en kom je naar buiten met een bakje champignons en lenteuitjes.