Heeft iemand een tip?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pallatin schreef:Onder het mom durf te vragen: ik zoek deze beschermers van kentaur maar kan ze nergens vinden:
[ Afbeelding ]
Heeft iemand een tip?
YvonneV schreef:Pallatin schreef:Onder het mom durf te vragen: ik zoek deze beschermers van kentaur maar kan ze nergens vinden:
[ Afbeelding ]
Heeft iemand een tip?
https://www.thegroom.be/collections/ken ... n-neopreen
Deze?
Oh nee die hebben geen bont
Pallatin schreef:Onder het mom durf te vragen: ik zoek deze beschermers van kentaur maar kan ze nergens vinden:
[ Afbeelding ]
Heeft iemand een tip?
Pallatin schreef:Ik heb soortgelijke eerder al besteld maar het randje van die schaal drukt precies op een litteken. Ook heeft mijn paard grof beenwerk (Gelder) en waren ze te klein. Die van kentaur zijn leer en dus soepeler hoop ik.
BR had van Jos Lansink ook leren beschermers met schapenwol maar ook die kan ik niet vinden
Deze zou ik ook wel aandurven
[ Afbeelding ]
DuoPenotti schreef:En juist helemaal hoge? Zodat ze er overheen vallen? Of is het litteken groter?
Pallatin schreef:Onder het mom zoek en gij zult vinden heb ik net de leren kentaur kogelbeschermers met echte schapenvacht op een Belgische website gevonden en direct besteld. Nu maar hopen dat ze passen. De bonten voering kan eruit zodat je die kunt wassen. Iedereen super bedankt voor het meezoeken en denken
Alja schreef:
xMyrth schreef:Ik zoek goedkope sport beha's met vaste vulling / pads. Ik heb twee fijne, maar helaas niet meer te koop.
Ik vind verwijderbare pads zo irritant, blijven niet zitten. Gewoon een simpele sportbeha met een kleine verdikking (voor als het koud is hahaha) is prima
Heb verder niet veel eisen. Heb sportbeha's van Action, HEMA, Scapino etc. gehad. Alleen die pads, grrr
Amalarab schreef:Ik zoek een mooie aanbieding voor een reserve eczeemdeken (pyjama) voor mijn shetlander. Bij Bol €66,99. (dat kan beter volgens mij)
xMyrth schreef:Ik zoek goedkope sport beha's met vaste vulling / pads. Ik heb twee fijne, maar helaas niet meer te koop.
Ik vind verwijderbare pads zo irritant, blijven niet zitten. Gewoon een simpele sportbeha met een kleine verdikking (voor als het koud is hahaha) is prima
Heb verder niet veel eisen. Heb sportbeha's van Action, HEMA, Scapino etc. gehad. Alleen die pads, grrr