Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jiskaa schreef:Oh leuk topic! Ik ben een tijdje fanatiek geweest met Spaans, toen Duits (want daar ga ik vaker op vakantie heen dan Spanje :’)), en nu heb ik het eigenlijk maanden niet meer gebruikt.
Ik ga het maar weer eens fanatiek oppakken
karuna schreef:Heb je spaans al eens geprobeerd musicolog? De engels spaanse versie gaat flink lang door. Ik ben wel verbaasd hoe snel je talen erdoor werkt. Hoeveel lessen doe je per dag dan? En blijft het ook plakken?
musiqolog schreef:Jiskaa schreef:Oh leuk topic! Ik ben een tijdje fanatiek geweest met Spaans, toen Duits (want daar ga ik vaker op vakantie heen dan Spanje :’)), en nu heb ik het eigenlijk maanden niet meer gebruikt.
Ik ga het maar weer eens fanatiek oppakken
Goed zo, en welkom!Ga je verder met de talen die je al gedaan hebt of wil je een nieuwe taal gaan oppakken?
daffieduck83 schreef:Bij ils elles helpt het om naar de plaatjes te kijken die erbij staan, dan kun je zien of het een vrouwelijk, mannelijk of gemengd gezelschap is (ben ik na fouten hiermee achtergekomen)
Femke_Tweety schreef:daffieduck83 schreef:Bij ils elles helpt het om naar de plaatjes te kijken die erbij staan, dan kun je zien of het een vrouwelijk, mannelijk of gemengd gezelschap is (ben ik na fouten hiermee achtergekomen)
Dat heb ik bij Spaans inderdaad ook 'the hard way' moeten leren.
Soms is de informatie uit de plaatjes relevant voor de vertaal-keus
Jiskaa schreef:Oh dat wist ik niet, ik dacht dat dat gewoon gelijk was. Goed om te onthouden iig als ik ooit door de Nederlands-Duits heen ben haha.
musiqolog schreef:Jiskaa schreef:Oh dat wist ik niet, ik dacht dat dat gewoon gelijk was. Goed om te onthouden iig als ik ooit door de Nederlands-Duits heen ben haha.
Het vertalen van zo'n cursus is een klerewerk, en een groot deel van de gebruikers komt toch niet zover. Dan snap ik wel dat ze met een kleinere cursus beginnen. Maar misschien heb je geluk en wordt er een stuk aan de cursus Duits-vanuit-Nederlands toegevoegd terwijl je bezig bent.