Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MerleSimone schreef:cocktailtime schreef:Ik heb echt haat aan dpd! Daar gaat bij mij nooit iets goed. Mijn pakketje is 2 weken onderweg binnnen nederland en nu sinds 3
Mei geen update. Vind het ook irritant dat vinted niks doet. Na 29 mei pas
Ik kwam hier kijken of ik de enige ben met problemen.. 3 pakketjes bij DPD die sinds 27 april al verzonden zijn door verkoper en ik graag voor m'n vakantie (15 mei) binnen had willen hebbenStaat levertijd tussen 2 mei en 2 juni, wat belachelijk. Op trackingsite staat wel dat ze op het sorteerpunt zijn alle 3. Mooi zuur.
Bij Vinted staat ook 'mocht het na 2 juni niet geleverd zijn heb je 2 dagen om een probleem te melden' pfff.
cocktailtime schreef:Ik heb ook wat binnen gekregen en ik kan haar geen review geven. Ondanks dat ik de bestelling al geaccepteerd heb.
Ik kan alleen een probleem melden als ik dat wil, maar dat heb ik niet. Nog nooit eerder gehad.
Ze is wel een pro verkoper
Citaat:Hey gowlan,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een melding te maken van hetgeen waar je je zorgen over maakt. Na zorgvuldige overweging hebben we vastgesteld dat we geen actie konden ondernemen tegen *naam*, omdat de inhoud die je hebt gerapporteerd niet in strijd is met onze community-normen.
Bij elke melding vertrouwen op onze community-normen bij het beoordelen – zo wordt het gedrag van elk lid beoordeeld aan de hand van een reeks duidelijke regels.
Hoewel we geen actie konden ondernemen tegen dit lid, kun je het lid wel blokkeren. Op die manier maakt het lid geen deel meer uit van jouw Vinted-ervaring. Lees meer over het blokkeren van leden.
Citaat:Hello gowlan,
Thank you for being patient while we were investigating your dispute with the buyer.
I can see that you have already confirmed the item(s) return.
Once the return is requested, the buyer has 5 business days to ship the item(s) to you.
If, within this time period, the order isn’t returned, it’ll be automatically completed, and the payment will be released to you.
When the buyer returns the order, you’ll have 2 days (48 hours) to confirm that you’ve received the returned item(s) in the original condition by clicking the "Everything is OK" button or you can come back to us if there is any issue, so we can help you.
If you don’t click “Everything is OK” or raise an issue within 2 days (48 hours) after the parcel is marked as delivered in our system, the buyer will receive a refund.
We recommend including all details related to your item, such as flaws or irregularities, in the listing description to avoid similar situations in the future.
Check out our Help Centre for more information on how to best describe your items: https://www.vinted.nl/help/49
All the best,
*naam* || Team Vinted
upendo schreef:Ik neem aan dat ze niet de hele bundel moet retourneren maar alleen de items waar ze een probleem mee heeft?
Gebruikers op dit forum: Annemiek73, Annienke, Antgillya, BlackClaw, Desire__, EmberGlow, Esther, JackAebe, kimmetje26, kiwiwitje, Lokii, Lynnepinny, ManonGrr, Marleen_L, Nanu, Roosch, Saaams, speedfiets_2, TheNovelist, xChanelx en 46 bezoekers