Mooie ervaringen allemaal en voor mij de motivatie om door te gaan.
Ik loop tegen het feit aan dat er wel mensen gezocht worden maar dan word er aangeven geen tijd en ruimtete zijn in het team om iemand goed op te leiden/ in te werken. Ik heb al wel een zorg diploma,spw4, maar er word veelal gevallen over ervaring. Daarbij ben ik daarin ook gewoon eerlijk. Want mezelf beter voor doen dan dat het is, is voor alle partijen niet ok.
Met een goede inwerktijd en het halen van certificaten van bekwaamheid voor bepaalde handelingen, weet ik zeker dat ik er zo in rol. Alleen moet ik de kans wel krijgen.
Aan mijn motivatie en juist ook (intern) opleiding/cursus willen volgen ligt het niet.
Paraveterinair opleiding gaf aan dat er juist vraag zou zijn naar paravets. Ik heb geen idee. De vacatures die ik zie zijn voor mij te ver weg.
Eerst rond informeren of ik ergens terecht kan en dan nadenken of ik het daadwerkelijk ga doen.
Loon en cao zijn inderdaad wel een puntje. Al dacht ik dat hier wel veranderingen in zijn geweest. Hoger loon en wel een cao. Maar aan de andere kant vind ik het veel belangrijker iets te doen waar je elke dag blij van word.