Tussen de mazen van het net..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-25 18:34

Hutcherson schreef:
En waarom ben jij daar dan weg ipv de kamergenoot?

Ik heb net een gesprek gehad met mijn begeleidster en zij gaat dit ook uitzoeken. Ook gaat zij proberen om de situatie om te draaien, zodat kamergenoot alsnog buiten moet en ik terug mag komen.

Ik heb de meeste gebeurtenissen opgeschreven, met de letterlijke uitspraken erbij, en dit moet ik doorsturen naar het Leger des Heils en wordt er verder gekeken wat er gedaan kan worden.

prompter

Re: Tussen de mazen van het net..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 18:38

Dan ga ik duimen dat dat gebeurt en jij gewoon terug kan :(:)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 18:48

Hoe lang was kamergenoot daar al aanwezig toen jij daar kwam?

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 18:53

Waarom al die vragen? TS geeft terecht aan er niet zoveel over kwijt te willen. Bokt is een openbaar forum en de situatie is niet zo anoniem.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 20:50

Net omdat het een forum is en geen dagboek? Is toch normaal dat er interactie komt op een forum...?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 21:12

Op het moment dat TS al direct aangeeft hierover in het openbaar niets kwijt te willen, is dat nogal nutteloos though.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 21:17

Ja maar dan schrijf je toch ook gewoon niets op een forum? En niet alleen dat je het niet kwijt wil maar dan toch neerpent?

Dan is het logisch dat er vragen komen toch?

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 21:19

Exitium schreef:
Op het moment dat TS al direct aangeeft hierover in het openbaar niets kwijt te willen, is dat nogal nutteloos though.

Precies, ze zegt toch genoeg..

Succes TS, hopelijk gaat het snel allemaal geregeld worden, feestdagen zijn ook voorbij dus hopelijk gaat het wat sneller ook!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 21:27

Er wordt aan der gevraagd hoe het gaat. Dat geeft ze antwoord met de mededeling dat ze er niet verder op in wil gaan. Is het dan zo moeilijk om dat te accepteren en er niet op door te gaan?

Er wordt iets gevraagd en daar wordt antwoord op gegeven.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 21:30

Er staat toch echt ‘niet veel’, niet ‘totaal niet’. Het zit in de mens om vragen te stellen, wat dan ook gebeurd. Het is uiteindelijk aan poetser om deze vragen al dan niet te beantwoorden.

Poetser, ik hoop dat er snel een oplossing voor je komt, en dat het je kamergenoot is die weg moet en dat jij hier niet de dupe van wordt zodat 2025 een beter jaar voor je mag worden.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 01:14

senna21 schreef:
Waarom al die vragen? TS geeft terecht aan er niet zoveel over kwijt te willen. Bokt is een openbaar forum en de situatie is niet zo anoniem.

We vragen niks inhoudelijks toch ? Enkel waarom zij weg moest terwijl ze schrijft dat de kamergenoot niet zo vriendelijk bleek. Lijkt mij dat die kamergenoot dan weg zou moeten en TS mag blijven.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-25 11:31

Het waarom is een interne kwestie die ze opnieuw aan het bekijken zijn. Dat heeft vooral te maken met haar manipulatief gedrag en mijn autisme, waar ze moeite mee hebben en wat maakt dat ik ook niet echt op mijn plaats ben in de opvang.

Verder heeft mijn zoon zijn eerste schooldag gehad en eerste nacht op internaat en beide zijn goed verlopen. Hij heeft al wat aansluiting bij de groep gevonden en staat er positief tegenover. Dat is dus al een hele geruststelling.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 11:34

Oh dat is inderdaad een geruststelling. Fijn dat hij nu al wat aansluiting lijkt te hebben.

Moeilijk hoor, de hele situatie. ik hoop echt dat het allemaal jouw kant op valt en dat je straks je ID en uitkering op orde hebt, zodat je aan een toekomst kan bouwen.
Betekend die uitkering dat je in Nederland moet blijven? Om vanuit daar je zaken in Belgie op orde te maken?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 13:51

Fijn dat het goed gaat met je zoon. Het is te hopen dat er voor jou ook lichtpuntjes in het verschiet zijn.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 15:59

Oh dat is al heel fijn. Toch weer een beetje gerust gesteld. Is er al bekend wanneer he paspoort binnen is?

pateeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 19:24

Fijn dat je zoon het wel goed maakt op dit moment.
Zo’n opvang is geen makkelijke plek om te zijn. Als je dan ook nog autisme hebt, lijkt me dat inderdaad heel moeilijk. Wel vind ik het erg knap van je dat je het probleem wel aangekaart hebt (lijkt me niet gemakkelijk) en is het wel goed dat ze bekijken hoe ze jou verder kunnen helpen.
Nog veel succes in elk geval!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-25 12:16

Tegenslag nummer zoveel. Hopelijk de laatste...

Gisteren slecht nieuws gehad in het ziekenhuis. Mijn hernia blijkt geen hernia te zijn, maar uitgezaaide lymfeklierkanker. 1 van de lymfeklieren is dusdanig opgezwollen dat die op de zenuwen drukt. Ook ontdekt dat ex niet alleen mijn paspoort achter gehouden heeft, maar ook brieven over een slecht uitstrijkje met verdachte cellen in 2018.

Volgende week ga ik alsnog voor de MRI en worden er afspraken gemaakt bij de oncoloog en de gynaecoloog.

Op dit moment weet ik even niet meer wat ik moet doen, hoe ik me voel en hoe het verder moet. Ik geef mij dit weekend om te treuren, boos te zijn en mezelf machteloos te voelen en vanaf maandag ga ik keihard vechten. De situatie papieren, uitkering en onderdak blijft ook gewoon doorlopen. Dat nu stop zetten heeft geen enkel nut naar de toekomst toe.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 12:18

Oh wow wat heftig dit opeens. :\
Gaan ze dat nog verder onderzoeken? Is hier nog wat aan te doen? Heel veel sterkte. :(:)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 12:18

|( :knuffel: ik ben even stil. Wat afschuwelijk dit. Hoe kan die uitslag 6 jaar ongezien blijven ook. Vreselijk %) |(

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 12:20

Geen woorden voor. :(:) Een knuffel voor jou.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 12:21

wooow....weet even niet wat te zeggen....
Wat een vuile gore..... -:(-

Heel veel sterkte.
Jeee.... ongelooflijk :knuffel:

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 12:23

Verdomme zeg… Wat een verschrikkelijk nieuws zeg… Het zit je echt niet mee.. :(:)

Wat een verschrikkelijke vent is je ex zeg. Dat hij maar een mooie dosis karma terug krijgt. -:(-

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 12:26

Oh nee TS, wat een super naar bericht! Heel veel sterkte |(

pateeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 12:27

Oei nee. Dat is inderdaad wel heel slecht nieuws!
Het in orde brengen van je papieren, uitkering enz is nu denk ik inderdaad nog belangrijker. Je hebt toch nood aan iets van zorgverzekering / terugbetaling van medische kosten want dat kan aardig oplopen.
Heel veel sterkte!

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 12:49

Ontzettend veel sterkte ts, even geen woorden voor verder.. ik hoop dat je mensen in je directe omgeving ook hebt die je kunnen steunen.