Ik ben benieuwd welke bokkers er getrouwd zijn in iets anders dan de standaard witte jurk? Ik zou graag willen trouwen waarin ik me wel vrouwelijk voel, maar niet de standaard witte jurk draag.
Wie o wie heeft dit ook gedaan en wil foto's met ons delen?
Mijn moeder (daardoor plaatst ik ook geen foto) is in een simpele baljurk in het rood getrouwd. Ze wilde niet teveel geld uitgeven aan een jurk die ze maar kort aan heeft.
Ik ,maar dat is zo lang geleden . Wij zijn getrouwd in de VS (niet Las Vegas) en ik had een jurk aan die ik 'gewoon' ook droeg. Ik mocht wel mooie sieraden en een jasje lenen om het op te leuken.
truselientje
Geplaatst: 12-07-24 19:20
Ik had een donkerrode trouwjurk. Eentje zonder versiersels. Wit maakte me heel erg bleek, en hoewel ik geen rode wilde, stond mijn moeder erop dat ik hem toch even moest passen. En die is het toch geworden dus
Ik had een rode jurk. Laten maken helemaal naar mijn wens bij een atelier. Best een aanrader, je kan het helemaal zo laten maken als je wil.
Goof
Geplaatst: 12-07-24 19:22
Ik. Ik heb gewoon ergens een leuk jurkje gekocht, prima zat. Ik hecht niet zoveel waarde aan de tradities en peperdure kleding die daarbij komt kijken.
Maaaarije
Geplaatst: 12-07-24 19:23
Nog niet getrouwd, maar de bedoeling is in een rode jurk, hou niet van jurken en helemaal niet van wit
Mijn moeder is vroeger getrouwd in een broekpak.
Kana
Geplaatst: 12-07-24 19:24
In een bloemetjesjurk!! Het was allemaal erg last minute en deze kreeg ik die ochtend kado van schoonmoeders.
Ik in een zilverblauwe glanzende jurk met daarover zwarte, transparante kantachtige tule-stof met zilverblauwe stippels.Eigen bedenksel. Ik vind zwart met blauw of met roodbruin heel mooi.
shanna_dw
Geplaatst: 12-07-24 20:21
Getrouwd in deze jurk
Shenavallie