Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Foaly schreef:Nikass schreef:Hoe houden jullie overzichtelijk wat je allemaal aan je paard(en) uitgeeft?
Ik overweeg een aparte paardenrekening, maar weet niet zeker of ik dat handig vind.
Lijstje maken in Excel? Per paard/pony, en dan de ene kolom het bedrag en de andere de omschrijving? Dan kun je ook nog AutoSum gebruiken om het totaal te zien
Foaly schreef:Een kennis van mij stuurde net deze foto en ik vraag me af of je hier de politie voor mag bellen? Het lijkt me een gevaarlijke situatie namelijk, iedereen die over de stoep gaat moet nu opeens uitwijken op de rijbaan. En als niet de politie, wie dan wel?
[ [url=m/hgVE4Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kwal schreef:Independence schreef:Zou jij bij een grote hotelketen als van der Valk kunnen onderhandelen over de prijs?
Nee, maar ik ben sowieso heel slecht in onderhandelen
Independence schreef:Ik wil graag een nachtje weg, maar ik ben alleen en je betaalt altijd voor 2 personen. Ik ben geen onderhandel-type, maar kan me voorstellen dat grote ketens daar wel eens mee te maken hebben en dat een tientje minder weinig uitmaakt
Nyaleti schreef:Ik zie niet goed in het donker en ik heb zo'n nachtbril maar werkt niet lekker. De verkoopster had het over gele glazen die ze als een soort klepje op haar gewone bril zet en die werken heel goed voor haar. Iemand enig idee hoe dat heet of waar ik dat kan vinden?
Fearn schreef:Weet iemand of dit hoofdpijn is of migraine?
Ik heb regelmatig dagen met erge hoofdpijn, dat ik dan langzaam voel opkomen en dat dan zo erg wordt dat ik me bijna niet kan concentreren op iets..
En ik gebruik wel migraine medicatie ervoor en dat is ook het enige dat werkt. Nu was mijn medicatie een paar weken niet leverbaar en als ik het dan met paracetamol moet doen, blijft de hoofdpijn zomaar 2 dagen hangen...
Maar het is niet alsof ik misselijk word en niet tegen licht kan ofzo. Het lijkt ook door stress en vermoeidheid getriggert te worden (en ook door veranderingen in het weer). Maar het is wel zodanig erge hoofdpijn dat het dus dag en nacht kan doorgaan en dagelijkse taken belemmert..
Herkent iemand dit?
Nyaleti schreef:Geen verstand van maar als migraine medicatie werkt, zou ik toch zeggen dat het migraine is? Anders zou je die medicatie ook niet krijgen toch?
Nikas: kaas, vleeswaren.. eiersalade of paturain is ook gezond als je het vergelijkt met hagelslag