Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 16:03

Was net een beetje m’n plezier in autorijden aan het terugvinden na ons ongeluk vorig jaar.

Rijd ik net rustig terug naar huis, gebeurt er voor m’n neus een ongeluk. Met een auto en een scooter. De scooter werd aangereden met een harde klap.

Echt heel naar en verdrietig voor alle betrokkenen. Maar helaas kreeg ik toen (al autorijdend) herbelevingen van mijn eigen ongeluk. Was dichtbij huis maar door werkzaamheden stond er file. -O-

Paniek is nu gezakt maar ik baal zo want het ging eindelijk weer wat beter met autorijden.

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 16:06

MarlindeRooz schreef:
Was net een beetje m’n plezier in autorijden aan het terugvinden na ons ongeluk vorig jaar.

Rijd ik net rustig terug naar huis, gebeurt er voor m’n neus een ongeluk. Met een auto en een scooter. De scooter werd aangereden met een harde klap.

Echt heel naar en verdrietig voor alle betrokkenen. Maar helaas kreeg ik toen (al autorijdend) herbelevingen van mijn eigen ongeluk. Was dichtbij huis maar door werkzaamheden stond er file. -O-

Paniek is nu gezakt maar ik baal zo want het ging eindelijk weer wat beter met autorijden.



Dit herken ik zo.
Ik heb zelf een auto ongeluk gehad en daarna was ik wel wat bang. Maar het was nog te doen.

6 maanden later was ik getuige van een eenzijdig ongeluk en toen had ik daarna echt paniek met autorijden. Was inderdaad alsof je een soort herbeleving had.

Bij mij is het wel beter geworden door er over te praten.
Vind autorijden nog steeds spannend maar heb niet meer zo vaak een paniekaanval.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 16:32


Cambionn

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 17:25

Had een bestelling klaarstaan bij Kramer, maar moest ff gauw naar de tandarts dus denk rond het af als ik terug kom. Kom ik terug, 2 van de 3 dekjes die ik wou bestellen opeens "binnenkort beschikbaar" en daardoor niet meer te bestellen :') .

Kairos
Berichten: 2713
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 17:55

Irritaties op werk, mensen die zich (teveel) taken toe-eigenen, vervolgens moet ik hulp vragen bij diezelfde mensen, maar ze hebben eigenlijk nooit tijd of je werkt nooit met ze. Of als je met ze werkt hebben ze ineens andere afspraken staan, terwijl het in eerste instantie ‘ja is goed, doen we dan’ was. Ik heb het vaak genoeg lief gevraagd, als ik maandag niet krijg van die collega waar ik al ruim 1 maand om vraag, ga ik mailen met mn teamleider in de CC.

Cambionn

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 18:46

Cambionn schreef:
Had een bestelling klaarstaan bij Kramer, maar moest ff gauw naar de tandarts dus denk rond het af als ik terug kom. Kom ik terug, 2 van de 3 dekjes die ik wou bestellen opeens "binnenkort beschikbaar" en daardoor niet meer te bestellen :') .
Oke ik ben weer blij. Met heel veel F5 spammen toch gelukt om ze te bestellen *\o/* .

fjordjes

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 18:48

Wat naar MarlindeRooz! Hopelijk kun je er met iemand over praten en misschien een paar keer rijden met iemand er naast? Wel vervelend hoor :(:)

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 18:50

Ik heb een oogschaduw stick besteld in wat ik dacht een goede contour kleur zou zijn.. het is precies mijn huidskleur :+

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 18:57

daantjuhhh schreef:
Ja daar heb ik ook aan zitten denken.
Hij betaalt zelf z’n 60 euro per jaar. En ik betaal dan nog eens 40€ om zijn zaken te kunnen regelen.


Vind dat van hem al duur. Ik betaal minder voor betaal en spaarrekening en dan 1 pas erbij. Bij de abn ook.

Hier kan ik altijd al alleen maar tussen 8 en 10 of 11 bellen voor afspraak bij huisarts. Was eerst zelfs ook zo voor herhaalrecepten, maar die kunnen tegenwoordig online. Na die tijd zijn ze ook telefonisch niet meer bereikbaar behalve voor spoed.

Ik voel me ellendig. Enorme koppijn en denk dat het door gaat zetten naar een aanval, maar heb het gewoon te druk.

juval

Berichten: 13211
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 19:10

dat mijn kind zo onhandig is vandaag... eerst pak pannekoekenmeel over de vloer, en nu de bak met kattenbrokjes.. en opruimen is te moeilijk.

Merlen

Berichten: 1596
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 19:24

Ik moet nog langs het gemeentehuis met mijn zoon voor zijn eerste id-kaart.Zo geen zin in want eens raden wie daar werkt en waar we zeer waarschijnlijk bij aan het bureau moeten zitten?

De dochter van de huisbaas.

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 19:38

MyWishMax schreef:
daantjuhhh schreef:
Ja daar heb ik ook aan zitten denken.
Hij betaalt zelf z’n 60 euro per jaar. En ik betaal dan nog eens 40€ om zijn zaken te kunnen regelen.


Vind dat van hem al duur. Ik betaal minder voor betaal en spaarrekening en dan 1 pas erbij. Bij de abn ook.

Hier kan ik altijd al alleen maar tussen 8 en 10 of 11 bellen voor afspraak bij huisarts. Was eerst zelfs ook zo voor herhaalrecepten, maar die kunnen tegenwoordig online. Na die tijd zijn ze ook telefonisch niet meer bereikbaar behalve voor spoed.

Ik voel me ellendig. Enorme koppijn en denk dat het door gaat zetten naar een aanval, maar heb het gewoon te druk.

Ja maar hij heeft een spaarrekening, een betaalrekening en een leefgeld rekening.
Op die leefgeld rekening krijgt hij elke vrijdag 50€ zodat hij wat kan kopen of op stap kan. En als hij wat leuks in de winkel ziet hangen bijvoorbeeld dan kan hij mij bellen en kan ik zo wat extra overmaken op die rekening.

Hij heeft daar een pinpas van.
Hij weet de waarde van geld niet en kan niet rekenen of lezen. Vandaar dat ik door de rechtbank ben aangewezen om zijn geld te beheren.

Over de huisarts: dat is vervelend zeg.
Bij ons heb je ook van die uren. Maar heb je om half 4 nog anderhalf uur tot 17 uur om te bellen.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 20:04

Vanaf oktober is m’n dochter al aan het rommelen met telkens langdurig ziek door oorontstekingen. Vandaag hebben we een afspraak bij de KNO arts gehad en groen licht gehad voor afzwemmen zaterdag. Wel met de afspraak dat bij de volgende keer ze buisjes gaat krijgen. Raad eens wie er deze avond ineens weer verkouden is en koorts begint te krijgen, zal wel weer raak zijn :(

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 22:08

daantjuhhh schreef:
MyWishMax schreef:
Vind dat van hem al duur. Ik betaal minder voor betaal en spaarrekening en dan 1 pas erbij. Bij de abn ook.

Hier kan ik altijd al alleen maar tussen 8 en 10 of 11 bellen voor afspraak bij huisarts. Was eerst zelfs ook zo voor herhaalrecepten, maar die kunnen tegenwoordig online. Na die tijd zijn ze ook telefonisch niet meer bereikbaar behalve voor spoed.

Ik voel me ellendig. Enorme koppijn en denk dat het door gaat zetten naar een aanval, maar heb het gewoon te druk.

Ja maar hij heeft een spaarrekening, een betaalrekening en een leefgeld rekening.
Op die leefgeld rekening krijgt hij elke vrijdag 50€ zodat hij wat kan kopen of op stap kan. En als hij wat leuks in de winkel ziet hangen bijvoorbeeld dan kan hij mij bellen en kan ik zo wat extra overmaken op die rekening.

Hij heeft daar een pinpas van.
Hij weet de waarde van geld niet en kan niet rekenen of lezen. Vandaar dat ik door de rechtbank ben aangewezen om zijn geld te beheren.

Over de huisarts: dat is vervelend zeg.
Bij ons heb je ook van die uren. Maar heb je om half 4 nog anderhalf uur tot 17 uur om te bellen.

Ah dan is het die 3e rekening die het duurder maakt. De kosten gaan ook aardig omhoog de laatste tijd voor mijn gevoel.
Hoewel ik ook nog een beleggersrekening iets heb, maar die kost volgens mij niks.

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 22:11

Dat ik voor de 2de keer dit schooljaar €25 moet betalen voor een schoolreisje. Had voor zoon zijn oude school ook al betaald, al gaat hij dus daar niet meer mee.

Marcella

Berichten: 36730
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 22:50

Dat ik daarstraks bij de blokhut van de imker cursus vol tegen de grond ging. Voelde gewoon mijn enkel weg klappen.

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 09:01

Last van emetafobie (of kan je sowieso niet zo goed tegen spuug/kots)? Lees dan maar niet....

Was eigenlijk gisteren, maar zoontje die in de auto zichzelf had onder gespuugd... Gelukkig naast een carpoolplaats, dus kon meteen schoonmaken maar echt heel zn kleding zat onder, en de autostoel ook :( . En dan nog 30min naar huis rijden, met die geur.... Zoontje zelf was eerst even verdrietig, maar was er snel overheen gelukkig. Zat meteen; uh oh! Knoeien!

Shenavallie
Berichten: 11577
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 09:30

Kotsen prima, maar die geur inderdaad... :r Heb er ook geen moeite mee als iemand over zijn nek gaat als ik zit te eten of dat ik andermans kots moet opruimen, zolang er maar geen geur mee gepaard gaat. En dat gaat het meestal wel...

hagelslag
Berichten: 9038
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 09:48

Ik wil ukkie buiten doen maar ze ligt nog zo lekker te snurken....
Dus ik wacht nog maar even. Ookal komt dat qua planning niet goed uit _O-
Afbeelding

Marcella

Berichten: 36730
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 10:00

hagelslag schreef:
Ik wil ukkie buiten doen maar ze ligt nog zo lekker te snurken....
Dus ik wacht nog maar even. Ookal komt dat qua planning niet goed uit _O-
[ [url=m/sY6VGM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Opladen om gek te doen. :=

hagelslag
Berichten: 9038
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 11:11

Marcella schreef:
hagelslag schreef:
Ik wil ukkie buiten doen maar ze ligt nog zo lekker te snurken....
Dus ik wacht nog maar even. Ookal komt dat qua planning niet goed uit _O-
[ [url=m/sY6VGM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Opladen om gek te doen. :=


Bijna een uur later heb ik haar dan toch maar gestoord tijdens haar schoonheid slaapje.....
Met haar slaapdronken koppie is ze rustig naar buiten gestapt

JudithGigi

Berichten: 4202
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 13:08

Ik hoef alleen even de woonkamer en keuken te stofzuigen en dweilen maar toch blijft ik zitten :')

Themba

Berichten: 1461
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 13:20

Zoon vandaag de mri gehad onder verdoving. Infuus ging top alles ging top. Nu moet er nog een sticker af waar de hart monitor op aangesloten zat. Nou dikke drama. Prima kind blijf er maar mee lopen. Valt er vanzelf af

Sanniejtjuh

Berichten: 1216
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 13:25

Kosten dierenarts. Heel simpel vaccinatie en vlooienprik voor kat. Andere facturen terug gezocht, is gewoon dik plus €40,- duurder.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 13:34

Lang verhaal kort, maar ik moet voor allemaal onderzoeken naar de cardioloog, ik heb een ontsteking aan de punt van een wortel (onder een nieuwe kies), dus ik moet binnenkort ook naar de kaakchirurg, naar de psychiater voor nieuwe medicatie en nu heb ik ook nog een barst in de voorruit van mijn auto.

Ik hoop dat ik hierna alles wel gehad heb :')