Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loreke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 13:55

Ik heb het ook gezien, erg. Het is de schoonzoon van de eigenares blijkbaar. Zo triest...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 13:57

@Ineke

Van harte gefeliciteerd *\o/*

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 13:58

Ik heb geen fb, maar klinkt vreselijk. Hopelijk krijgt deze actie een vervolg. :x

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:08

Nu bijna 2 weken in het ziekenhuis na een geknapt hersenaneurisma en bloeding tijdens de reparatie daarvan. Ik wil mijn hond zien ;(

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:09

black_kelpie schreef:
Nu bijna 2 weken in het ziekenhuis na een geknapt hersenaneurisma en bloeding tijdens de reparatie daarvan. Ik wil mijn hond zien ;(

Zo jeetje… hoe gaat het? :knuffel:

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:10

imaudy schreef:
Het kan mij niet schelen wat jij ervan vind. Je komt vrij angry over. Geen zin in.

Maar goed, op internet zijn best interessante artikelen over kietelen te vinden. Denk dat ik gewoon een hekel aan kietelen heb.

Het kan je wel schelen wat ik er van vind, want je vraag er naar in je post. "Hoe denken anderen hier over."

Kietelen vind ik vreselijk.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:12

Zilfstar schreef:
black_kelpie schreef:

Zo jeetje… hoe gaat het? :knuffel:

Nou, pfff dat is nogal wat. En inderdaad, hoe is het met je?

Mag je even naar buiten? Even je hond zien, is dat mogelijk?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:12

black_kelpie schreef:

Oh sh*t dat klinkt behoorlijk heftig! Gelukkig dat je er dan weer goed bovenop bent gekomen! Hoe gaat het nu? Hopelijk snel weer naar huis om de hond te kunnen zien.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:15

black_kelpie schreef:

Zo dat is niet niks.
Hoe gaat het verder met je?
En mag je uit bed, dat je bij de uitgang even je hond mag knuffelen?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:18

Naar omstandigheden niet slecht, maar m'n bloeddruk gaat nog niet lekker, ik kijk zo scheel als wat, ben bijna volledig doof, waarschijnlijk door de hersendruk en flink hoofdpijn ook.

Of ik haar buiten kan zien weet ik nog niet, met een rolstoel lukt denk ik nog niet en ik verwacht niet dat ze me met bed en al naar buiten rollen. Hoop dat ze dat kunnen fiksen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:19

Ik ben slecht.... gewoon je hond mee naar binnen laten nemen? Je knapt er zoooo van op als je even je maatje mag zien.

Edit: ik heb even naar je profiel gekeken, je leeftijd. Dit zijn geen grappen op jouw leeftijd zeg. Als je nou 88 was of zo.... bah. Heel veel sterkte gewenst.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:23

black_kelpie schreef:
Naar omstandigheden niet slecht, maar m'n bloeddruk gaat nog niet lekker, ik kijk zo scheel als wat, ben bijna volledig doof, waarschijnlijk door de hersendruk en flink hoofdpijn ook.

Of ik haar buiten kan zien weet ik nog niet, met een rolstoel lukt denk ik nog niet en ik verwacht niet dat ze me met bed en al naar buiten rollen. Hoop dat ze dat kunnen fiksen.

pfff klinkt nog heel heftig op het moment zeg!

rien10 schreef:
Ik ben slecht.... gewoon je hond mee naar binnen laten nemen? Je knapt er zoooo van op als je even je maatje mag zien.

Edit: ik heb even naar je profiel gekeken, je leeftijd. Dit zijn geen grappen op jouw leeftijd zeg. Als je nou 88 was of zo.... bah. Heel veel sterkte gewenst.

Dan toch echt overleggen. Anders word je met de hond echt weer buiten gezet.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:24

Je hebt gelijk DP. Zo slecht ben ik dus toch ook weer niet :D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:25

black_kelpie schreef:

Jeetje zeg, dat is niet niks :(:)
Heel veel beterschap!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:32

Zou iemand mij de link naar dat filmpje eens willen sturen?

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:35

black_kelpie schreef:

Superheftig black_kelpie. Hopelijk ga je je snel wat beter voelen, als is het maar een beetje. Het zal echter wel tijd nodig hebben, je heb iets ernstigs meegemaakt. Ik ben blij dat je er nog bent!

Verder vind ik het idee van rien10 helemaal niet zo slecht. Hoewel ik mijn vriend in het ziekenhuis nog geen bosje bloemen mocht geven, laat staan een hond.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:38

Jemig zeg wat heftig black_kelpie!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:40

black_kelpie, veel sterkte!! :(:) ik hoop dat je gauw opknapt en je je hond weer kan knuffelen!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:44

black_kelpie schreef:

Jeetje... en zo jong nog , het leven is ook niet eerlijk wat dat betreft....

Heel veel beterschap! En zoals rien zegt even stiekem :o soms willen ze nog wel eens en oogje toeknijpen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:48

black_kelpie schreef:

Een dier kan zoveel betekenen voor het herstel.. mijn verzorgpaard hadden ze naar het zkh gebracht 7 wkn na mijn hersenbloeding. Was wel zeer intensief maar zo fijn.. ws is het ook te snel nog nu, hopelijk kun je binnenkort met de rolstoel laten verplaatsen dus dan moet het lukken.

Wil je pb-en over je ervaringen mag dit altijd. Zelf op mijn 17e een gescheurd aneurysma gehad.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:50

Themba schreef:
Zou iemand mij de link naar dat filmpje eens willen sturen?

Als je googlet op Facebook manege Vlaanderen dan vind je hem al.

Wat een debiel zeg, arme pony. Dat slaat erg nergens op. Echt zinloos ook.
Een keer een tik als het terecht is sla ik niet van achterover. Maar dit is echt zinloos en nutteloos, arm ding.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 15:18

Zo zeg, dat zijn wel echt serieuze tikken :oo goed dat er nu actie op ondernomen wordt wel

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 15:23

Wat heftig black_kelpie... Ik hoop dat je snel opknapt en dat ze snel wat voor je kunnen betekenen met betrekking tot je hond. Sterkte.

imaudy schreef:
Maar goed, op internet zijn best interessante artikelen over kietelen te vinden. Denk dat ik gewoon een hekel aan kietelen heb.

Maar het gaat niet om het kietelen. Moeder heeft aangegeven dat ze hetzelfde kietelen helemaal prima had gevonden als zijn vrouwelijke collega (die erbij was) dat had gedaan. Het gaat om het feit dat hij een man is. :) Hij is zelf prima op de hoogte van het feit dat niet elk kind kietelen leuk vind en ze zijn allemaal alert en getraind op herkennen van stress signalen. Het is deel van zijn werk om iedereen zich fijner te laten voelen, niet kütter. Niemand heeft baat bij extra stress in de behandelkamer. ;)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 15:26

Wat vreselijk heftig Black Kelpie.. heel veel beterschap en sterkte toegewenst :knuffel:

Die filmpjes.. mijngutte. Die gast is gewoon een proffesionele springruiter? Hoop echt dat dit groot gedeeld wordt in de paardenwereld en zijn hele wereld over de kop gaat. Walgelijk.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 15:38

black_kelpie schreef:

Heel veel sterkte! :(:)