Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:Het kan mij niet schelen wat jij ervan vind. Je komt vrij angry over. Geen zin in.
Maar goed, op internet zijn best interessante artikelen over kietelen te vinden. Denk dat ik gewoon een hekel aan kietelen heb.
Zilfstar schreef:black_kelpie schreef:Nu bijna 2 weken in het ziekenhuis na een geknapt hersenaneurisma en bloeding tijdens de reparatie daarvan. Ik wil mijn hond zien
Zo jeetje… hoe gaat het?
black_kelpie schreef:Nu bijna 2 weken in het ziekenhuis na een geknapt hersenaneurisma en bloeding tijdens de reparatie daarvan. Ik wil mijn hond zien
black_kelpie schreef:Naar omstandigheden niet slecht, maar m'n bloeddruk gaat nog niet lekker, ik kijk zo scheel als wat, ben bijna volledig doof, waarschijnlijk door de hersendruk en flink hoofdpijn ook.
Of ik haar buiten kan zien weet ik nog niet, met een rolstoel lukt denk ik nog niet en ik verwacht niet dat ze me met bed en al naar buiten rollen. Hoop dat ze dat kunnen fiksen.
rien10 schreef:Ik ben slecht.... gewoon je hond mee naar binnen laten nemen? Je knapt er zoooo van op als je even je maatje mag zien.
Edit: ik heb even naar je profiel gekeken, je leeftijd. Dit zijn geen grappen op jouw leeftijd zeg. Als je nou 88 was of zo.... bah. Heel veel sterkte gewenst.
black_kelpie schreef:Naar omstandigheden niet slecht, maar m'n bloeddruk gaat nog niet lekker, ik kijk zo scheel als wat, ben bijna volledig doof, waarschijnlijk door de hersendruk en flink hoofdpijn ook.
Of ik haar buiten kan zien weet ik nog niet, met een rolstoel lukt denk ik nog niet en ik verwacht niet dat ze me met bed en al naar buiten rollen. Hoop dat ze dat kunnen fiksen.
Themba schreef:Zou iemand mij de link naar dat filmpje eens willen sturen?
imaudy schreef:Maar goed, op internet zijn best interessante artikelen over kietelen te vinden. Denk dat ik gewoon een hekel aan kietelen heb.