[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 18:57

Bah, wat ziek -:(-

nicole_floor

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:11

Voor de geïnteresseerden er is nu een programma van Ewout in de dodencel op RTL 5.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 12:47

nine1987 schreef:
ista schreef:
Nieuwsartikel over een bekende Brit die dieren verkracht, mishandeld en vermoord. Geen enge foto's.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/8064749 ... ing-dieren

Zo eentje gun ik dingen die ik beter niet op een openbaar forum kan plaatsen, want dan word ik zelf opgesloten..

Echt he? Geef mij even tijd alleen met hem.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 15:11

nine1987 schreef:
ista schreef:
Nieuwsartikel over een bekende Brit die dieren verkracht, mishandeld en vermoord. Geen enge foto's.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/8064749 ... ing-dieren

Zo eentje gun ik dingen die ik beter niet op een openbaar forum kan plaatsen, want dan word ik zelf opgesloten..

Dat.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 15:12

Daphne__ schreef:
Doet me denken aan de mafkees die hier in Nederland 2 honden verkracht en vermoord heeft, daarvoor ook veroordeeld is. En vorige maand is uitgeroepen tot held omdat hij een soort voedselbank begonnen is -O-

https://www.boevennieuws.pro/nieuws/ver ... kvu-D8LINY

8)7

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 15:13

nicole_floor schreef:
Voor de geïnteresseerden er is nu een programma van Ewout in de dodencel op RTL 5.

Vond het mega interessant! :j

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 16:24

nicole_floor schreef:

Ik ben na het zien van deze aflevering benieuwd of zijn onschuld nog optijd bewezen gaat worden. Ik ben na het gesprek van hem en Ewout overtuigd dat er geen moordenaar in hem schuilt. Ik vond hem ergens een soort van zacht persoon. Ik denk echt dat hij gewoon heel veel pech heeft gehad met zijn opvoeding en daardoor in verkeerde handen terrecht is gekomen. En daardoor vroeger de foute dingen heeft gedaan waarvoor hij is opgepakt. Maar dat hij een moord heeft gepleegd in de cel kan er hier niet in, of hij is vreselijk maar dan ook vreselijk goed in toneel spelen. Hoe dan ook mijn standpunt is wel: je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen zeker als het om de doodstraf gaat.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 20:24

Volgens mij zijn er best veel gevangenen op death row (en niet alleen daar) die beweren dat ze niks gedaan hebben.
In het geval van deze meneer heb ik ook even wat rond gezocht op internet, ik heb begrepen dat hij degene die is vermoord heeft vastgehouden terwijl een ander hem uiteindelijk het hoekje om geholpen heeft. Of dat waar is weet ik natuurlijk niet, maar iets in die strekking was het.

Ik vond het fragment aan het begin, van die executie, ook heel intrigerend en tegelijk bizar om te zien.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 12:58

Ik heb vandaag een machine ontdekt waar ik zelf nooit meer zou durven werken. Lathe machines in fabrieken en als je ook maar iets van losse kleding draagt dan kun je erom heen gedraaid worden. Hele lugubere beelden.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 13:44

Een vriend van me die machines ontwerpte heeft eens een tijd vastgezeten door foutief gebruik van de machine door een werknemer bij een bedrijf die zijn machines is gaan gebruiken. Weet zo niet meer uit mijn hoofd wat de functie van die machine precies was, maar die bestond uit 2 delen die als je er idd tussen kwam, de banketstaaf was. Deze medewerker had zijn arm er tussen gekregen en die is volledig los gerukt. Hij had een bezemsteel tegen de veiligheidsknop gezet zodat hij maar 1 hand nodig had ipv 2 om de machine aan te zetten. Die knoppen zitten er niet voor niks, ze zijn er om je handen weg te houden bij de machine. Zeer domme actie dus van de medewerker en ik vind het nog steeds absurd dat de maker van de machine dan maar tijd achter de tralies moet doorbrengen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 14:11

Xyris schreef:
Een vriend van me die machines ontwerpte heeft eens een tijd vastgezeten door foutief gebruik van de machine door een werknemer bij een bedrijf die zijn machines is gaan gebruiken. Weet zo niet meer uit mijn hoofd wat de functie van die machine precies was, maar die bestond uit 2 delen die als je er idd tussen kwam, de banketstaaf was. Deze medewerker had zijn arm er tussen gekregen en die is volledig los gerukt. Hij had een bezemsteel tegen de veiligheidsknop gezet zodat hij maar 1 hand nodig had ipv 2 om de machine aan te zetten. Die knoppen zitten er niet voor niks, ze zijn er om je handen weg te houden bij de machine. Zeer domme actie dus van de medewerker en ik vind het nog steeds absurd dat de maker van de machine dan maar tijd achter de tralies moet doorbrengen.

Nou dat vind ik abnormaal inderdaad. Zoiets als durex aanklagen omdat je zwanger bent, terwijl je het condoom om een bezem hebt gedaan ofzo. Hoe onnozel ben je dan ook om er een bezem tegenaan te zetten?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 17:20

Kaitlyn schreef:
Nou dat vind ik abnormaal inderdaad. Zoiets als durex aanklagen omdat je zwanger bent, terwijl je het condoom om een bezem hebt gedaan ofzo.

:')

AvHdG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 22:12

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 22:36

Heb even gekeken en er staat een linkje in met een tiktok video echter zie je daar geen enge dingen alleen een man die uitlegt waarom het geen goed idee is. Vraag me wel af hoe echt het is want kon er zo niks over vinden

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 19:18

Kwam deze op tiktok tegen, een man die in/op het monument van de twin towers loopt en op de rand gaat liggen, in het midden zit een gat. Hij is erin gesprongen. De man is waarschijnlijk depressief en suïcidaal. Er zijn verder geen enge dingen te zien, geen bloed
https://vm.tiktok.com/ZGJ3m39g3/

Deel 2, de man laat zich vallen/glijden in de afgrond, is 9 meter diep als ik het goed heb gelezen, ook zie je bloed, hij is schijnbaar gewond aan z'n been als ik de reacties lees. Let op, deze beelden kunnen schokkend zijn
https://vm.tiktok.com/ZGJ3udtcT/

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 21:08

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 16:29

Spoiler:
Afbeelding

Een vergeten rattenval die beet had. Alleen dit was over, helemaal uitgedroogd, ik denk dat zijn familie de rest mee genomen heeft.

Dagahra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 09:20

https://www.redactie24.be/misdaad-buite ... m=facebook

Een meisje die wraak neemt, op haar verkrachter. Lokt hem het bos in en haar broers brengen de verkrachter om.

De politie geeft toe dat ze de klacht van het meisje over de verkrachting beter hadden moeten opvolgen: "Als je het tot in het extreme doortrekt, hadden we theoretisch gezien een moord kunnen voorkomen.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 12:04

Toch is en blijft het moord met voorbedachte rade. In elk geval voor de broers.
Hoe verleidelijk ook, nooit recht un eigen hand nemen

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 16:22

Ik vind de foto van Tyke in haar topic ook wel erg luguber.

In de OP zie je een foto van Tyke op de grond, na vast te hebben gezeten in de longeerlijn. 1 been steekt compleet de andere kant op.

[MWS] Ongeluk in een klein hoekje?

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 19:42

Zo dan. Die past hier zeker.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 19:46

Ik kan echt heel slecht tegen dat soort breuken.
Maar de nieuwsgierigheid wint dan toch. Zo niet handig, want ik wordt er echt heel naar van. :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 20:24

Dat been is gewoon boven de knie geknakt en ligt overdwars. Heel bizar.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 21:03

Ik heb mijn bovenbeen ook eens gebroken gehad en die lag bij mij gewoon alsof ik mn ene been over mn ander heen had vanaf je knie, alleen zat mijn knie dan een stuk hoger. Was toen ook heel gek, maar om de een of andere reden had ik het niet eens echt door dat dat gek was :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 22:10

Ik kwam een tiktok tegen van een paard met een gat in zijn hals. Geen bloed te zien want het is inmiddels helemaal genezen, het paard heeft er alleen een gat aan overgehouden. Mensen steken hun hand door het gat heen, zo groot is het. Maar wel heel bizar
https://vm.tiktok.com/ZGJKyqvVs/