Ailill schreef:Dan vind ik je echt veel te ver gaan, kom op zeg.
Mag ik niet bezorgd zijn om een medemens?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik denk dat dat nu niet onveiliger is dan 50 jaar geleden, maar dat we nu veeeel te veel nieuws uit een veeeeel te groot gebied krijgen, waardoor we denken dat het onveiliger is.
Petpa schreef:Zeker wel. Maar haar ouders inlichten omdat jij van mening bent dat zij, mogelijk, iets niet heel verstandig aanpakt? Nee, dat gaat veel te ver.Ailill schreef:Dan vind ik je echt veel te ver gaan, kom op zeg.
Mag ik niet bezorgd zijn om een medemens?
Vjestagirl schreef:Maar, eventjes, terug naar het 'probleem': ze is dus al wat met hem wezen drinken en ze heeft dus al een rondje met hem gereden in de auto?
Petpa schreef:Vjestagirl schreef:Maar, eventjes, terug naar het 'probleem': ze is dus al wat met hem wezen drinken en ze heeft dus al een rondje met hem gereden in de auto?
Ze heeft niks met hem gedronken
Heeft hem op een neutrale plek ontmoet en is vervolgens een rondje met hem gaan rijden in zijn auto op zijn initiatief
Petpa schreef:Vjestagirl schreef:Maar, eventjes, terug naar het 'probleem': ze is dus al wat met hem wezen drinken en ze heeft dus al een rondje met hem gereden in de auto?
Ze heeft niks met hem gedronken
Heeft hem op een neutrale plek ontmoet en is vervolgens een rondje met hem gaan rijden in zijn auto op zijn initiatief
charootje schreef:Weet je , we zijn allemaal mens en doen allemaal weleens iets wat niet zo verstandig is of was , maar door schade en schande leerd men..
Als het goed gegaan is en er niks gebeurd is , wat is dan het probleem ?