Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Shenavallie schreef:Na elk ontvangen kaartje, kan er random uit de wereld een kaartje naar jou gestuurd worden. Je hoeft dus niet een serie af te wachten. Maar wanneer die komt, hangt af van de afstand of de logistiek van een land.
love_mandy schreef:@Curse, je hebt echt weer leuke kaartjes ontvangen. Vooral die van die kat is echt super tofen super lief van Sansa dat ze even ging helpen, zal je vast veel aan gehad hebben
![]()
@eclair, die kaart is ook tof zeg!
@marjo leuk dat je je ook hebt aangemeld!
Ik heb vandaag nog wat nieuwe kaarten gekocht, mijn schoonvader woont in Egmond aan zee, en ik bedacht me dat dat echt de perfecte plek was om wat kaartjes te kopen. Dus voorlopig heb ik nu wel echt genoeg, aangezien ik ook wat kaarten van yavanna over heb genomen nog
Ik ontving vandaag ook nog een kaartje uit Ierland.
[ [url=m/sC8sou.jpg]Afbeelding[/url] ]
cursebreaker schreef:De kaartjes gaan echt naar een specifiek persoon/specifieke ontvanger.
Je krijgt ook een profiel te zien bij postcrossing, wanneer je het adres ontvangt. Daar schrijven de meeste mensen dan wat over zichzelf, wat ze leuk vinden qua kaartjes om te krijgen, etc. zodat je iets meer informatie van iemand hebt.
Zo schreef die in Japan bv op dat ze onder andere paarden leuk vind dus daar zocht ik de paarden kaart voor uit. En de ander in Wit-Rusland gaf aan dat ze vintage kaarten en kerstmis fantastisch vind, dus daar heb ik een vintage/oude Nederlandse kerst kaart naartoe gestuurd.
*Of ja, ik moet ze nog gaan sturen haha, maar ze zijn wel klaar om op de bus te gaan.
Gebruikers op dit forum: capriz, Charaz, F_inley, fohadie, Justme_Lisaa, Kaus, Kayleigh__, ponyhorse, Raineri, roosjenat, spookyskippy, Tessaaa, Vlindy en 76 bezoekers