Ging top, tot ze me keihard in mijn vinger beet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Ik heb een collega die Gio heet. Je spreekt het op zijn Italiaans uit, dus "dziejo".
Maar het halve bedrijf noemt hem "Gino" en dan spreken ze dat ook nog eens uit als "sjieno". Het kan hem geloof ik niet veel schelen, maar ik vind het verschrikkelijk...
Plop1997 schreef:Mensen die zo gewend zijn aan dikke tinkers dat ze die van mij schraal noemen.
Hij zat vorig jaar zomer tegen overgewicht aan dus we hebben hem 100 kilo laten afvallen. De dierenarts was super blij met hoe we dat voor elkaar hebben gekregen en hoe goed hij nu op gewicht zit. Krijg je allemaal van die zeikerds dat tinkers breed horen te zijn en dat we hem niet genoeg te eten geven.
Edit: hier de referentie van mijn tinker die “veel te dun is”
[ [url=m/tIyiMD.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Er mag wel veel meer bespiering op maar hij heeft lang een blessure gehad en we mochten pas vanaf vorige week gaan opbouwen.)
MarlindeRooz schreef:Plop1997 schreef:Mensen die zo gewend zijn aan dikke tinkers dat ze die van mij schraal noemen.
Hij zat vorig jaar zomer tegen overgewicht aan dus we hebben hem 100 kilo laten afvallen. De dierenarts was super blij met hoe we dat voor elkaar hebben gekregen en hoe goed hij nu op gewicht zit. Krijg je allemaal van die zeikerds dat tinkers breed horen te zijn en dat we hem niet genoeg te eten geven.
Edit: hier de referentie van mijn tinker die “veel te dun is”
[ [url=m/tIyiMD.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Er mag wel veel meer bespiering op maar hij heeft lang een blessure gehad en we mochten pas vanaf vorige week gaan opbouwen.)
Juist heel mooi slank hoor!