Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
boyca schreef:Vraagje: weet iemand van jullie hoe je via marktplaats aangetekend met postnl kan versturen. Zodat de koper ook de kopersbescherming van marktplaats heeft. Het gaat om een switch die verzonden moet worden.
poetser schreef:Even een vraagje. Ik heb een aantal dingen te koop staan en ben zeer geliefd bij oplichters. Hebben jullie enig idee wat ik er aan kan doen? Heb er inmiddels al 6 aangegeven sinds 16u. Begin het een beetje zat te worden.
Tallie1979 schreef:poetser schreef:Even een vraagje. Ik heb een aantal dingen te koop staan en ben zeer geliefd bij oplichters. Hebben jullie enig idee wat ik er aan kan doen? Heb er inmiddels al 6 aangegeven sinds 16u. Begin het een beetje zat te worden.
Ze bezig houden. Heb ik laatst ook gedaan en mezelf helemaal zitten bescheuren.
poetser schreef:Even een vraagje. Ik heb een aantal dingen te koop staan en ben zeer geliefd bij oplichters. Hebben jullie enig idee wat ik er aan kan doen? Heb er inmiddels al 6 aangegeven sinds 16u. Begin het een beetje zat te worden.
Cardy schreef:Hier ook weer eens iets.. Zadel verkocht en verzonden via Postnl. Verzonden voor 7 euro, in een doos die niet groter was dan toegestaan en max. 8,5 kg (dus onder de toegestane 10 kg). Nu krijg ik een melding dat de doos te groot en/of te zwaar was en dat ik moet bijbetalen. Ga ik niet doen, maar kan nu natuurlijk nooit meer bewijzen dat het niet zo is. Heel irritant...
Cardy schreef:Hier ook weer eens iets.. Zadel verkocht en verzonden via Postnl. Verzonden voor 7 euro, in een doos die niet groter was dan toegestaan en max. 8,5 kg (dus onder de toegestane 10 kg). Nu krijg ik een melding dat de doos te groot en/of te zwaar was en dat ik moet bijbetalen. Ga ik niet doen, maar kan nu natuurlijk nooit meer bewijzen dat het niet zo is. Heel irritant...
Cardy schreef:Volgens de melding wordt ie wel geleverd en ook even uitgezocht waar het probleem ligt:
[ [url=m/rfbnKx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gewicht had ik iig goed gewogen haha, alleen zou de doos 3 en 1,5 cm te groot zijn (mag max. 50 x 50 x 100 zijn), maar ook 23 cm binnen de max. Dat klopt niet want heb het nagemeten en zou onder die 50 x 50 gekomen.