Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plop1997 schreef:Hier zijn de ergernissen van mijn paard z’n ochtendwandeling:
- Mensen die hun voordeur open doen. Hoe durven ze!
- Vogels die zo maar uit de bosjes vliegen.
- Wel twee slijpschijven. Wie gaat er nu om 8 uur met een slijpschijf op z’n oprit werken.
- Als je niet aan het opletten bent en je stapt op een put. Uiteraard is dit dan compleet de schuld van de put.
- Shetlander die niet doorloopt.
- Bermen die door de gemeente niet goed bijgehouden worden. Ik heb die namelijk binnen 10 minuten bijgesnoeid maar ik moest doorlopen.
- Kabouters… ze zitten overal!
Ben echt blij dat hij er niet vandoor gaat als hij schrikt.
Niobe schreef:Plop1997 schreef:Hier zijn de ergernissen van mijn paard z’n ochtendwandeling:
- Mensen die hun voordeur open doen. Hoe durven ze!
- Vogels die zo maar uit de bosjes vliegen.
- Wel twee slijpschijven. Wie gaat er nu om 8 uur met een slijpschijf op z’n oprit werken.
- Als je niet aan het opletten bent en je stapt op een put. Uiteraard is dit dan compleet de schuld van de put.
- Shetlander die niet doorloopt.
- Bermen die door de gemeente niet goed bijgehouden worden. Ik heb die namelijk binnen 10 minuten bijgesnoeid maar ik moest doorlopen.
- Kabouters… ze zitten overal!
Ben echt blij dat hij er niet vandoor gaat als hij schrikt.
Je paard heeft wel echt gelijk. Vooral de put!
Plop1997 schreef:Niobe schreef:Je paard heeft wel echt gelijk. Vooral de put!
Ja het is iedere keer echt een mini hartaanval. Hij zakt helemaal door z’n benen heen met als gevolg een serie aan gesnort en geproest. De pendelpony’s die met hem meelopen hebben nooit nergens last van. Zelfs onze 3 jarige shetmerrie kijkt nergens van op. En dan zeggen ze dat Tinkers nuchter zijn.
AyDeeDee schreef:Bedankt voor jullie bezorgdheid. Helaas kan ik er niks online over plaatsen wat er gebeurd is gezien de situatie en wat er allemaal nog gaande is momenteel maar ik voel me niet al te best helaas. Ben in ieder geval niet alleen momenteel dus dat is fijn, maar heb wel een kat thuis zitten dus ergens wil ik graag naar huis en ergens wil ik juist nog niet alleen zijn. Dus heel dubbel