Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Is hier iemand die door corona of griep last heeft gekregen van zijn of haar knieën? Ik denk dat ik corona heb, en het voelt alsof mijn knieën overbelast zijn. Buigen, strekken.. Alles doet zeer
Nu kan ik online wel wat verhalen vinden, maar deze mensen hadden al last van bijv. fibromyalgie.
Mizora schreef:Veel restschade door covid is ontstekingsgerelateerd (bij hart, lever, nieren en hersenen) dus pijn door ontstekingsreacties in de gewrichten als restschade is op zich passend.
Even gegoogled: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35655110/
Covid lijkt reactieve artrose te kunnen veroorzaken.
Morrie schreef:Mizora schreef:Veel restschade door covid is ontstekingsgerelateerd (bij hart, lever, nieren en hersenen) dus pijn door ontstekingsreacties in de gewrichten als restschade is op zich passend.
Even gegoogled: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35655110/
Covid lijkt reactieve artrose te kunnen veroorzaken.
lekker dan weer......van corona zelf amper ziek geweest, alleen een beetje verkouden en nu met de gebakken peren zitten
Janine1990 schreef:Ik lees momenteel Outlander deel 1...
Separaat ben ik weer begonnen met de serie op Netflix en nu ben ik in het begin van seizoen 4 (heel seizoen 6 vorig jaar al gezien), waar Claire een skull vindt van een andere traveller. Dat moet dan volgens mijn telling de vierde zijn in de serie. Krijgen we de vierde nog eens te zien?
Janine1990 schreef:Ik lees momenteel Outlander deel 1...
Separaat ben ik weer begonnen met de serie op Netflix en nu ben ik in het begin van seizoen 4 (heel seizoen 6 vorig jaar al gezien), waar Claire een skull vindt van een andere traveller. Dat moet dan volgens mijn telling de vierde zijn in de serie. Krijgen we de vierde nog eens te zien?
Suzanne F. schreef:Janine1990 schreef:Ik lees momenteel Outlander deel 1...
Wat bedoel je precies? Of je de vierde traveller (Otter tooth) nog eens te zien krijgt in de serie? Er zijn nog meer travellers dan 4 trouwens he?
Of bedoel je het vierde seizoen?