We zijn nu al in 2023 en ik heb het nog steeds niet

Ik wil gewoon mijn pakketje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheNovelist schreef:Ik heb op 6 januari 2021 een pre order geplaatst. Ze dachten toen dat het product rond november 2021 uit zou komen.
We zijn nu al in 2023 en ik heb het nog steeds nietal meerdere keren een mail gestuurd, maar het bedrijf waar ik het heb besteld weet helaas ook niet wanneer en of het nog gereleased word....
_San87_ schreef:TheNovelist schreef:Ik heb op 6 januari 2021 een pre order geplaatst. Ze dachten toen dat het product rond november 2021 uit zou komen.
We zijn nu al in 2023 en ik heb het nog steeds nietal meerdere keren een mail gestuurd, maar het bedrijf waar ik het heb besteld weet helaas ook niet wanneer en of het nog gereleased word....
Dat is een heel nieuw niveau van grandioos lang wachten.
TheNovelist schreef:Een 6 inch flocked Funko POP![]()
[ [url=m/JNQr2k.png]Afbeelding[/url] ]
Hij is wel al een keer gereleased, maar nog niet in Nederland.
Heb ook gemaild naar Funko zelf, maar die hebben ook geen idee hoe en wat. Dus raak een beetje mijn hoop kwijt. Zo jammer want ik vind hem zo leuk en wil hem wel heel graag!
Heb ook gemaild naar Funko zelf, maar die hebben ook geen idee hoe en wat. Dus raak een beetje mijn hoop kwijt. Zo jammer want ik vind hem zo leuk en wil hem wel heel graag!
Loeky01 schreef:Berdien schreef:Hogwarts Legacy komt pas in mei uit?!?!Wat achterlijk.
Voor de switch pas in juli![]()
Ik voel me ziekig, goed als m’n paracetamol werkt maar als die uitwerkt heb ik het zwaar. Blegh
Shenavallie schreef:Waar ik mij werkelijk kapot aan erger is dat wij na 18 jaar geen echte vakantie e-i-n-d-e-l-i-j-k een keer twee weken samen vrij hebben kunnen nemen en vol goede moed iets gepland hadden, maar dat het ook dit jaar door financiën waarschijnlijk niet doorgaat. Er lijkt wel een vloek op te rusten: elke keer als we op vakantie zouden willen, dan komen er hoge kosten aanzetten (ook als we ons best hebben gedaan om ervoor te sparen, dan gaat er wel weer wat stuk of krijgen we een onverwachte rekening voor iets). Nu hebben we dus eindelijk een datum geprikt en waren we alvast het een en ander aan het uitzoeken, kregen we zojuist bericht dat ons energiecontract afloopt en die gaat van 92 Euro per maand naar ruim 230 Euro... Mijn buik is inmiddels dusdanig opgezet van de stress, dat ik wel hoogzwanger lijkt. Ik zou zó graag een keer zorgeloos weg kunnen gaan en nieuwe herinneringen willen maken. Een stedentrip hebben we wel eens geprobeerd, maar die zijn * lelijk woord * duur en de laatste twee keer waren niet goed gegaan, waardoor we met nog meer stress thuiskwamen dan dat we weggingen.