Instagram verhaal reposten, hoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GerenGer

Instagram verhaal reposten, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-23 01:35

Ik wil graag een verhaal van iemand anders delen op mijn verhaal.
Het volgende kwam ik al tegen: https://www.minimalistmarketing.nl/verh ... instagram/
Echter, als ik op het icoontje klik dan kan ik het betreffende verhaal alleen delen via instagram direct, maar mijn verhaal staat er niet bij. Ik heb alles verder ook al geüpdatet. Ik snap niet zo goed waarom bij mij verhaal er niet tussen staat. Ik heb een Samsung S21.
Iemand tips? Alvast bedankt!!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 02:15

Ik snap wel wat je bedoeld, daar loop ik soms ook wel eens tegenaan. Kan het zijn dat diegene zijn profiel heeft afgeschermd voor niet-volgers? Ik heb er iig geen oplossing voor := Nu weet ik wel dat je voor sommige functies minimaal een bepaald aantal volgers moet hebben dus wellicht dat zoiets ook nog mee kan spelen bij of je wel/niet van bepaalde mensen verhalen mag delen. Ik volg iig even mee, wellicht dat iemand anders het echte antwoord weet..

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 02:18

Bij mijn weten kan het ook niet, alleen als je bent getagged... Posts van anderen kan je wel delen op je story. Misschien is dat artikel oud en kon het vroeger wel?

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 07:26

Idd , een verhaal delen van iemand die jou niet getagged heeft gaat bij mijn weten niet .
Een post delen in je verhaal van iemand die je niet volgt kan wel .

Supervixen

Re: Instagram verhaal reposten, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 07:48

Anders gewoon een screenshot maken en die delen?

Anoniem

Re: Instagram verhaal reposten, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 14:55

Je kunt een verhaal van iemand anders alleen delen als je bent getagd of als diegene zo heeft ingesteld dat het kan bij zijn eigen privacy-instellingen. Zou wat wezen als iedereen zomaar je verhaal kan delen, dan zet je er toch nooit meer iets neer :+