legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 14:33

Ja zo te zien zijn van links t bovenste stukje en rechts t tweede stukje niet helemaal identiek, denk dat je die eens moet wisselen en dan verwacht ik dat die wat nu rechts als tweede van boven zit ergens anders moet.



Ik zal straks even een bij lees post doen verder, moet zo de deur uit. Maar heb wel al een beetje kunnen leggen met de Wasgij, vind ‘m wel leuk tot nu toe!

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 14:34

Ja die bovenste klopte sowieso niet, die heb ik omgeruild met 1 van die dubbele, maar ik kan die 2 die ik over hou alsnog niet kwijt :')

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 15:35

cursebreaker schreef:
nevica
Echt ontzettend balen van je opgezogen stukjes, maar ik moest wel toch echt even lachen om hoe je het vertelde hahahaha. Ik zie het gewoon voor me, en het zou mij ook zomaar kunnen zijn gebeurd zoiets. Ik snap dat je even geen zin meer had in die en wat anders koos erna, lol. Heb je de stukjes uit de zak gevist nog of heb je zoiets van ik maak ‘m wel incompleet af? Lol.


Als het goed is heb ik alle stukjes, misschien dat er nog een paar onder de bank oid liggen maar dat zie ik dan wel weer. :+

Eleionomae, je bent zeker dat je alle randjes hebt? Als ik dit heb mis ik er 9 vd 10 keer een of meer. :o

Hier weer niet aan een makkelijke begonnen, maar het eind is in zicht. (Van de lucht dan)

Afbeelding

Afbeelding

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 16:22

Ja de rand is nu de vraag, maar ben er bang voor :))

Oh je gaat wel goed met de lucht

Nou genoeg voor vandaag

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 14:23

zonnebloem18
Leuk om te lezen dat de Wasgij Mountain Mayhem goed is bevallen! Ik vind ‘m ook erg leuk tot dusverre. En dat is verjaardag geld goed besteed, wat leuk! Welke 2 wasgij kocht je? En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

SdaphneS
Ja echt he, de kleuren zijn prachtig - vind ik bij al die Kinkade puzzels wel. En tot nu toe bevalt de Wasgij, ik ben blij dat het te doen is voor me - was idd bang dat het te moeilijk zou zijn.

JPitty
Wat balen dat die 1500 stukjes map niet beschikbaar is, ook al elders gekeken? Amazon bv, of andere webshops, puzzel webshops misschien nog? Al is het natuurlijk zonde wanneer je een cadeaukaart hebt liggen nog ja.

Independence
Wat toevallig ook dat jij ‘m net gedaan hebt en dat ook je eerste was, wat leuk! Maar kan me voorstellen dat je liever met voorbeeld puzzelt ja. Ik zou dit ook niet altijd willen doen, maar tot dusverre vind ik het wel heel leuk en ben ik stiekem al aan’t kijken welke Wasgij erbij gaat komen

nevica
Oh top dat je alle stukjes dan waarschijnlijk hebt! En wauw, dat is zeker geen gemakkelijke zo te zien, wel heel erg gaaf ziet ie uit al. Die lucht lijkt me wel echt vreselijk lastig haha.

Eleionomae
Oh die ziet er gaaf uit wel al zeg, prachtig. Vind fantasy puzzels sowieso echt heel mooi altijd.



Ik ben eergisteren begonnen aan de Wasgij Mountain Mayhem en ook redelijk wat opgeschoten ondertussen. Het is even wennen met puzzelen zonder een kloppend voorbeeld maar tot dusverre kan ik wel genoeg aanknopingspunten vinden om goed vooruit te komen. Ik vind ‘m heel erg leuk tot nu toe, dus er gaat zeker nog een Wasgij puzzel volgen in de toekomst. Zou niet alleen maar wasgij willen doen, maar ter afwisseling echt heel erg leuk. Echt grappig om die verschillende scenes te zien die dan afwijken van de doos, ontzettend leuk concept :j

Afbeelding

En vandaag kwam de Cinderella van Kinkade binnen die ik in het weekend bestelde nadat ik the little mermaid af had. Echt waanzinnig mooi ziet die uit ook weer, kan echt niet wachten ook om deze te leggen. Love it!

Afbeelding

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 16:52

Wasgij? Mountain Mayhem is af *\o/*
Erg leuk om te maken en ik vond het veel beter te doen als wat ik vooraf dacht.
Was bang dat het te lastig zou zijn voor me, maar ondanks dat het voorbeeld niet klopt op de doos, geeft het wel echt genoeg aanknopingspunten om toch vooruit te blijven gaan. Ga zeker weten nog meer Wasgij doen, was ook al aan't kijken op bol en had al een aantal op de wishlist gezet maar als iemand hier nog tips heeft welke echt heel leuk is, laat maar weten!

Even in een spoiler voor wie niet wilt weten hoe hij echt uitziet:


Spoiler:
Afbeelding


--

Denk dat ik vandaag ook al een begin ga maken met uitzoeken van de rand van de volgende puzzel. Denk dat ik nu de Cinderella ga doen voor ik de escape puzzel ga proberen. Even weer een 'normale' puzzel nu.

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 17:14

cursebreaker schreef:
Wasgij? Mountain Mayhem is af *\o/*
Erg leuk om te maken en ik vond het veel beter te doen als wat ik vooraf dacht.
Was bang dat het te lastig zou zijn voor me, maar ondanks dat het voorbeeld niet klopt op de doos, geeft het wel echt genoeg aanknopingspunten om toch vooruit te blijven gaan. Ga zeker weten nog meer Wasgij doen, was ook al aan't kijken op bol en had al een aantal op de wishlist gezet maar als iemand hier nog tips heeft welke echt heel leuk is, laat maar weten!

Even in een spoiler voor wie niet wilt weten hoe hij echt uitziet:


Spoiler:
[ [url=m/v4dHkG.jpg]Afbeelding[/url] ]


--

Denk dat ik vandaag ook al een begin ga maken met uitzoeken van de rand van de volgende puzzel. Denk dat ik nu de Cinderella ga doen voor ik de escape puzzel ga proberen. Even weer een 'normale' puzzel nu.

Dat heb je snel gedaan! Fijn dat het jou goed is bevallen

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 17:58

Die heb je inderdaad rap in elkaar zitten!

Ik heb tot nu toe twee Wasgij puzzels gelegd. Een original zoals jij hem hebt (waar je puzzelt wat de persoon op de voorkant ziet) en een mystery (ook wel bekend als "wat gebeurt er hierna"). Dan vind ik die eerste denk ik toch wel het leukste, omdat wat je puzzelt echt volledig anders is. Bij de mystery is een deel van de puzzel hetzelfde als de voorkant.

Je hebt ook nog de destiny waarbij de doos bijvoorbeeld uit het stenen tijdperk komt en de puzzel hetzelfde tafereel is in de jaren vijftig, maar die heb ik zelf nog geen gemaakt dus daar kan ik nog geen oordeel over geven.

Ik ben aan het zoeken naar ruilmogelijkheden in de buurt. Ik heb een adresje waar ik kan lenen, maar dat is op een uur rijden dus dat doen we niet wekelijks. Ik ben nu al bijna door mijn voorraad heen die ik een maand geleden van daar heb meegenomen. Maar ik wel eea liggen waar ik eigenlijk wel afstand van kan doen en mag ook die geleende puzzels ruilen mits zij ze al gelegd heeft.
Een vriendin van mijn moeder puzzelt ook, maar die legt eigenlijk alleen JvH en dat trekt mij niet zo. Heb er nu twee gelegd en ben er nog steeds geen fan van.

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 18:02

Die wat ik gelegd heb is een mystery. Ik vond het wel prettig om idd een deel van het voorbeeld te kunnen zien nog zodat je wel meer herkenningspunten hebt nog.

Die originals en destiny wil ik tzt ook nog wel eens proberen maar ik ga denk ik eerst weer voor een mystery variant bij de volgende wasgij.

Wel leuk zo die ruil mogelijkheid alleen jammer van de afstand ja, daar rijd je niet wekelijks even voor. Geen kringloop in de buurt? Daar vond ik onlangs nog leuke aanwinsten, sommigen gewoon nog nieuw in de zak in de doos ook gewoon.

Een paar puzzels van mij gaan we een rondje reizen naar vriendinnen, ook al wonen ze niet in de buurt maar dan verzend ik ze gewoon en zie ik ze wel weer een keer terug komen, kunnen ze een paar mensen langs op die manier.

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31310
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 19:13

Oh ik ken alleen nog maar de gewone wasgij dan, waarbij de afbeelding compleet anders is.

De Disney puzzles zien er ook mooi uit zeg, zo kleurrijk!

Ik heb er zelf een laten maken, van eigen foto's, dit is de hele familie van mijn adoptie tijger :)
Met zijn vader, met zijn moeder, de drie welpen op een paar maanden oud en toen ze anderhalf jaar oud waren.

Afbeelding

Merk is PuzzleYou. Tot nu toe erg tevreden, mooie kleuren en goede kwaliteit stukjes ook.

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 14:10

Ziet er goed uit nicole288! Zou ik ook nog wel eens willen doen, een puzzel met eigen foto. :j

Jullie moeten wel stoppen met die prachtige Disney puzzels hoor. Hier financieel even iets lastigere tijd dus ik kan ze voorlopig nog even niet proberen helaas. ;( Maar ze komen er zeker als het weer kan. Ze zien er stuk voor stuk prachtig uit! <3

Mijne is af. Even kijken wanneer het lukt om weer aan een nieuwe te beginnen. Ben aan het reïntegreren dus ben nogal veel moe haha.

Edit; oh de upload werkt niet dus die hebben jullie tegoed. :+

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 14:51

Nicole288
Sowieso als eerste: Wauw, wat een gave foto’s zeg, mijn hemel! Hulde aan je fotografie kunsten! En benieuwd hoe de puzzel uit ziet wanneer je ‘m gelegd hebt, de voorbeeld afbeelding ziet er in ieder geval prachtig uit.

nevica
Ja ik ben ondertussen ook aan’t kijken om de puzzels wat goedkoper weg te halen, want alles nieuw kopen constant tikt echt enorm aan met het tempo waar ik mee bezig was de laatste weken. Ik heb dus toevallig gisteren via Vinted 2 Wasgij puzzels gekocht voor 17e inc verzending. Dat laat zich heel goed doen, want 1 van die 2 puzzels is nieuw bij bol bv al een kleine 25e.

En dat geloof ik ja, dat het reïntegreren vermoeiend is. Ik heb de laatste dagen nu ook weer iets minder veel gedaan, ben ook wat drukker geweest en wat meer last gehad van m’n long covid klachten ook, dat helpt niet altijd mee. Vind de cinderella puzzel ook wel een stuk pittiger weg leggen als die van the little mermaid bv so far. Maar denk dat ie wel echt weer fantastisch gaat zijn als ie klaar is.

JPittyJarig
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26311
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 22:29

Nou, hij was er weer bij BOL.com, de portapuzzle van Jumbo voor 1500 stukjes! Gelijk besteld, dus ze mogen er nu eentje voor mij inpakken en naar mijn huis sturen! Hopelijk is hij er snel!

zonnebloem18

Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 22:43

Mijn vriendin heeft ook voor 1500, dat ding is echt mega.

Cursebreaker ik heb Wasgij Original 23 heel het dorp bakt en original 42 rule the runway gekocht.
Mountain Mayhem is zo leuk, vind het bij deze puzzels altijd wel fijn dat er nog iets bekends op staat. Dat is wel fijn als je nog niet zo vaak puzzels van Wasgij gemaakt hebt. Nu vind ik het juist het leukst om de original puzzels te maken.

Ik heb vanmiddag Jan van Haasteren veldrijden afgemaakt, best lastig met al die fietsen, maar wel leuk.

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 23:28

Grappig, voor mij was het juist een wasgij original die het puzzel vuurtje heeft aangestoken :+
Ik puzzelde wel eens ergens mee, maar legde zelf nooit puzzels. Tot ik een paar jaar terug die wasgij voor m’n verjaardag kreeg. En toen kreeg ik al het commentaar dat ik snel was _O-

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 00:23

zonnebloem18 schreef:
Mijn vriendin heeft ook voor 1500, dat ding is echt mega.

Cursebreaker ik heb Wasgij Original 23 heel het dorp bakt en original 42 rule the runway gekocht.
Mountain Mayhem is zo leuk, vind het bij deze puzzels altijd wel fijn dat er nog iets bekends op staat. Dat is wel fijn als je nog niet zo vaak puzzels van Wasgij gemaakt hebt. Nu vind ik het juist het leukst om de original puzzels te maken.

Ik heb vanmiddag Jan van Haasteren veldrijden afgemaakt, best lastig met al die fietsen, maar wel leuk.


Die heb ik net gekregen van iemand waar ik 2 week geleden 14 puzzels heb gekocht. Deze kwamen,e nog tegen.
Hij zei al dat de fietsjes best lastig was.
Ben benieuwd ben nu met de formule 1 bezig.

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31310
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 19:03

Hij was echt leuk om te maken :)

Foto's doen de puzzels hier nooit recht, ik krijg altijd een stuk licht er op van de lamp en anders schaduw van de camera. De kleuren zijn zoals boven.
Ik vind het echt een goed merk +:)+

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 19:17

JPitty
Wat fijn dat ie er weer was! Super fijn om naar uit te mogen kijken, alvast veel plezier gewenst ermee maar dat zal vast helemaal goed gaan komen. Ben idd benieuwd hoe mega ie is, ik vind die tot 1000 stukjes echt al mega haha. Maar het is wel heel leuk als je tot 1500 stukjes kunt gaan nu.

zonnebloem18
Oh heel leuk die Wasgij originals, had ze even opgezocht. En ik vond het ook erg fijn met Mountain Mayhem dat er nog herkenbare delen op de afbeelding te zien waren ja. Al ben ik wel benieuwd hoe anders de Destiny en Originals gaan zijn wanneer ik die ga proberen. JvH lijkt me altijd zo lastig, ondanks dat ik die getekende/comic achtige puzzels wel heel tof vind.

Dorus
Wat leuk dat het daar voor jou is begonnen haha! Ik heb toevallig vandaag via MP een Wasgij originals gevonden die ik volgend weekend ga ophalen - toevallig is die verkoper volgend weekend bij dezelfde voetbalclub aanwezig als waar wij naartoe moeten met onze zoon haha. Zij traint het groepje waar mijn zoon tegen moet spelen, da’s echt mega toevallig. Dus dan kan ze me die daar geven (samen met de Ravensburger Fantasy bookshelf die ik erbij koop)

astrea
Formule 1 puzzel, wat tof! Heb je een voorbeeld foto?

Nicole288
Wauw die is echt prachtig zeg! Toevallig kochten we onze zoon een puzzel van puzzleYOU voor de verjaardag met een afbeelding erop die we zelf hebben laten maken. Nog niet gelegd, dus goed om te weten nu dat de kwaliteit echt zo goed is. Echt een prachtige puzzel, maar de foto’s waren ook gewoon al waanzinnig gaaf.



Ondertussen een beetje aan kunnen leggen vandaag met de Cinderella puzzel. Niet zo actief geweest met leggen de laatste week, dus blij dat ik een paar herkenbare stukken nu heb gelegd, dat motiveert weer haha.

Afbeelding

Mijn 2 aangekochte wasgij puzzels van vinted zijn ondertussen onderweg en volgende week zaterdag komt er nog een wasgij bij en de Ravensburger fantasy bookshelf die ik ook nog op m’n wishlist had staan. Dan heb ik 4 puzzels gescoord voor 27e samen, daar ben ik wel blij mee!

En morgen gaat een doos met de Pokemon puzzel en de wasgij Mountain Mayhem naar een vriendin zodat zij ze kan leggen en zij stuurt mij weer eentje van haar die ik ook nog kan gaan doen binnenkort, dus er is straks weer genoeg keus voor me - heb ook nog steeds een Ravensburger Escape puzzel liggen (& nog een thomas kinkade, geen Disney variant en nog een paar anderen). Denk dat ik die Escape puzzel hierna ga doen :j

JPittyJarig
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26311
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 19:23

Yeah! Portapuzzle is gisteren binnengekomen! Binnenkort eens uitproberen! Inderdaad wel groot, maar dat moet ook voor 1500 stukjes. Al ga ik er eerst een 1000 stukjes op maken denk ik.

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 23:41

Wat een heerlijke puzzels komen er weer voorbij. Ik ben weinig opgeschoten met de mijne, geen tijd gehad en nu ben ik een weekendje naar de wadden, dus van de week maar weer verder :))

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 00:56

cursebreaker schreef:
JPitty
Wat fijn dat ie er weer was! Super fijn om naar uit te mogen kijken, alvast veel plezier gewenst ermee maar dat zal vast helemaal goed gaan komen. Ben idd benieuwd hoe mega ie is, ik vind die tot 1000 stukjes echt al mega haha. Maar het is wel heel leuk als je tot 1500 stukjes kunt gaan nu.

zonnebloem18
Oh heel leuk die Wasgij originals, had ze even opgezocht. En ik vond het ook erg fijn met Mountain Mayhem dat er nog herkenbare delen op de afbeelding te zien waren ja. Al ben ik wel benieuwd hoe anders de Destiny en Originals gaan zijn wanneer ik die ga proberen. JvH lijkt me altijd zo lastig, ondanks dat ik die getekende/comic achtige puzzels wel heel tof vind.

Dorus
Wat leuk dat het daar voor jou is begonnen haha! Ik heb toevallig vandaag via MP een Wasgij originals gevonden die ik volgend weekend ga ophalen - toevallig is die verkoper volgend weekend bij dezelfde voetbalclub aanwezig als waar wij naartoe moeten met onze zoon haha. Zij traint het groepje waar mijn zoon tegen moet spelen, da’s echt mega toevallig. Dus dan kan ze me die daar geven (samen met de Ravensburger Fantasy bookshelf die ik erbij koop)

astrea
Formule 1 puzzel, wat tof! Heb je een voorbeeld foto?

Nicole288
Wauw die is echt prachtig zeg! Toevallig kochten we onze zoon een puzzel van puzzleYOU voor de verjaardag met een afbeelding erop die we zelf hebben laten maken. Nog niet gelegd, dus goed om te weten nu dat de kwaliteit echt zo goed is. Echt een prachtige puzzel, maar de foto’s waren ook gewoon al waanzinnig gaaf.



Ondertussen een beetje aan kunnen leggen vandaag met de Cinderella puzzel. Niet zo actief geweest met leggen de laatste week, dus blij dat ik een paar herkenbare stukken nu heb gelegd, dat motiveert weer haha.

[ [url=m/En2l0e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn 2 aangekochte wasgij puzzels van vinted zijn ondertussen onderweg en volgende week zaterdag komt er nog een wasgij bij en de Ravensburger fantasy bookshelf die ik ook nog op m’n wishlist had staan. Dan heb ik 4 puzzels gescoord voor 27e samen, daar ben ik wel blij mee!

En morgen gaat een doos met de Pokemon puzzel en de wasgij Mountain Mayhem naar een vriendin zodat zij ze kan leggen en zij stuurt mij weer eentje van haar die ik ook nog kan gaan doen binnenkort, dus er is straks weer genoeg keus voor me - heb ook nog steeds een Ravensburger Escape puzzel liggen (& nog een thomas kinkade, geen Disney variant en nog een paar anderen). Denk dat ik die Escape puzzel hierna ga doen :j




Hierbij de foto van de Formule 1 van JvH.

Afbeelding

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 16:53

Nu de upload weer werkt nog even een foto van mijn laatste puzzel;

Afbeelding

Ik ga nu aan die rechtsboven beginnen.;

Afbeelding

Maar mijn tempo ligt dus een heel stuk lager momenteel vanwege reintegratie. Ik doe ze niet meer in 2 dagen want die tijd en energie heb ik nu even niet. Maakt ook niet uit natuurlijk, ik puzzel gewoon rustig verder als ik er zin in heb. :D

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 09:43

JPitty
Oeh hij is er, yay! Veel plezier ermee!

Eleionomae
Veel plezier met je weekendje weg nu, heerlijk zeg!

astrea
Die is wel erg leuk moet ik zeggen. Misschien dat ik tzt toch eens een JvH ga proberen haha.

nevica
Hij is wel echt heel erg tof weer. Allemaal die je so far uit die set gemaakt hebt wel, maar wat lijken ze me moeilijk zeg. Petje af! Benieuwd naar de volgende, hoe die gaat zijn voor je. Veel puzzel plezier!

--

Ik heb gisteren nog wat kunnen aan leggen, en je begint nu echt steeds een beter beeld te krijgen. Ik vond the little mermaid wel leuker weg leggen, maar ik vind het totaal plaatje van deze ook nu alweer zo fantastisch gaaf uit zien. Wat zijn ze prachtig <3 En die kleine verstopte Disney 'easter eggs' zijn zo leuk weer ook. Ik kwam Pinocchio dus al tegen, maar ook sneeuwwitje ben ik tegengekomen.

Afbeelding

Heb man lief wel moeten beloven dat ik na de finish van deze niet gelijk een nieuwe Disney koop aangezien ik de laatste 2 weken 4 nieuwe puzzels kocht :') (wel maar voor in totaal 27E dus dat valt best mee haha) Dus de volgende Disney puzzel ga ik volgende maand doen, heb ik nog even tijd om te kiezen welke de volgende gaat zijn hihi.

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 18:34

Cursebreaker, haha ja deze set is wel lastiger dan andere maar niet minder leuk. Bij dingen zoals grote stukken lucht gebruik ik gewoon die sorteer techniek en dan kom je er wel. Ben vandaag een stukje verder gekomen aan de lucht maar het puzzelen zelf gaat erg langzaam. Gister bijvoorbeeld helemaal niks gedaan omdat ik weer langer werk en dat hakt er dan toch weer even in. :Y)

Ik blijf die Disney puzzels zo prachtig vinden. Ik weet wel wat ik ga vragen voor mijn verjaardag! <3 Deze is wel wat lastiger lijkt me? Maar wederom zo mooi!

Edit; hoeveel betalen jullie gemiddeld voor die Disney Kinkade puzzels?

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 18:47

Ja die sorteer techniek is dan idd wel handig. En begrijpelijk met veel werken dat de energie/focus voor puzzelen er dan even minder tot niet is ja.

Ik vond de Cinderella puzzel inderdaad lastiger als the little mermaid, er zit dus wel echt verschil tussen de puzzels. Maar net als bij the little mermaid, is het eindresultaat wel weer waanzinnig ja. En zo leuk ook telkens die 'easter eggs' wat erin verstopt zitten. Zoals eerder al aangegeven; Tinkerbell heb ik weer gezien, Pinocchio, sneeuwwitje en ook peter pan zat nog 'verstopt' in deze puzzel. Ik heb Cinderella gisteren afgemaakt:

<3
Afbeelding

Krijg het jammer genoeg nooit mooi op de foto, door het rare licht inval op de tafel hier maar er is echt zoveel leuks en moois te zien op de puzzel van kortbij en het licht en kleur gebruik van Kinkade is gewoon echt zo ontzettend mooi. Zoveel wat uit de verhalen erin gestopt word, soms heel subtiel en klein en dat zie je dan pas tijdens het leggen op de stukjes zelf, echt heel tof. Kijk er echt naar uit alweer om de volgende Disney puzzel te maken.

--

Vandaag heb ik de Ravensburger Escape Puzzel - Kitchen of a Witch opengemaakt. De stukjes rand zijn uitgezocht, maar lastig te leggen vind ik omdat veel stukjes goed in elkaar passen ook terwijl het niet klopt en veel hetzelfde kleur gebruik ook. Benieuwd hoe de rest gaat zijn van de puzzel.