Ik trap alvast af
1. Overgestapt naar een andere werkgever , één van de beste keuzes geweest dit jaar. Snel een vast team gevonden waarin ik mij snel geaccepteerd en welkom voel. Een hele flinke uitdaging maar geen spijt van dat ik voor mijzelf heb gekozen en nu een top baan met een top team heb. Ik vindt het erg mooi dat ik zoveel gegroeid ben in het werkveld in een vrij korte tijd.
2. Weer eens in een lange tijd een hele leuke verjaardag gehad , ik heb een aantal jaar niet zo lekker in mijn vel gezeten en heb voor het eerst in jaren echt een toffe verjaardag gehad met mensen die dicht bij mij staan. Heb voor het eerst mij echt weer eens jarig gevoeld.
3. Naar hele gave concerten geweest onder ander Stadspark Live met Simple Minds. Guns n' Roses , Lady Gaga en het ABBA concert in Londen.
4. Op een aantal boerderijen met paarden gepast waaronder de stal waar mijn eigen paarden staan. Het is iets kleins maar ik vond het heerlijk om zo dicht bij mijn eigen paardjes te zijn en heerlijk veel tijd met ze door te brengen waaronder op mijn oudje zonder zadel en hoofdstel gezeten om klokslag 12 uur

5. Mijn droom mountainbike gekocht. Uren voor gereisd en een hoop gedoe met het betalen maar ik had toch echt mijn droomfiets in handen. En ook veel leuke ritten op gemaakt en vooral getraind voor een heel groot doel wat ik had.
6. Mee gedaan aan de veldslag om Norg een groot mountainbike evenement waarbij ik 100 km heb uit gefietst en best een goede plaats heb behaald. Ik was bij de finish zo emotioneel en trots het leek net alsof alle ellende van de afgelopen jaren eruit kwam. Daardoor ging ik gelijk op mijn snufferd en werd helemaal uit het moment gehaald

7. Mijn oude merrie van 23 werd reserve kampioen bij de stermerries en nam een mooie beker mee naar huis. Mijn jonge merrie van 4 werd opgenomen in het stamboek en voorlopig modelmerrie.
8. Een hele gave vakantie gehad in de UK en voornamelijk Londen , helemaal verlief geworden op de mooie gebouwen en sfeer ( Ik wil terug!) zeker één van de beste vakanties ooit!
9. Al wat ritjes gemaakt op mijn jonge paard. We zijn er nog lang niet maar als het goed ging zat ik met een grote glimlach te rijden.
10. Hele leuke dagen gehad met vrienden en familie en vooral veel gelachen.
11. Het belangrijkste voor het eerst in lange tijden eens volledig genoten vanaf ongeveer april en alles is op en hele positieve en leuke manier veranderd. Ik ben echt een ander en vooral rustiger mens geworden en minder gaan piekeren en echt meer lol gaan hebben.
Ik wil iedereen alvast een fantastisch 2023 wensen en dat al jullie dromen en plannen uit mogen komen!